Kas 85cc või 125cc krossikas?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kas 85cc või 125cc krossikas?
Kui suur vahe on siis 85cc ja 125cc.....kas vahe on ainult mootori kabatuuris või ka raamis,ratastes ja raskuses?
Samuti kui palju tunneks seda vahet nö. tagumikuga?'
olen sellel teemal täiesti võhik....pole ise ühtegi krossiratast proovinud.
Äkki saate siis natuke infot ja tarkuseterasi jagada .. oleks väga tänulik!...samas ka kohe mingit ratast soovitada....hind võiks jääda ca. 20000 max.
Tänud ette!
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Asslord kirjutas:aga siis milline ?
Hind siis kuni 20k!
Sorry, aga selle raha eest saad sa ainult peavalu omale. Ise soovitaks vaadata seda: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Vidget kirjutas:Asslord kirjutas:aga siis milline ?
Hind siis kuni 20k!
Sorry, aga selle raha eest saad sa ainult peavalu omale. Ise soovitaks vaadata seda: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Arvan ,et 250cc on natuke liiga võimas alustamiseks!
-
Teema algataja
Asslord kirjutas:Kawasaki 125cc 2000 aasta...mis arvate ?...või võtta pigem 98a honda cr 125cc....nii palju kui siit lugenud olen pidavad hondad päris hästi vastu pidama?
suur loto ja önnemäng nende vanade ratastega, selle raha eest vöid saada nii viimase rondi, vöi ka täitsa tip-top vähesöitnud ja veelgi vanema isendi. otsi kedagi asjatundjat appi ratast üle vaatama, kuigi hiromant pole keegi ja mootorisse sisse ei näe kuidagi
-
Teema algataja
Asslord kirjutas:Kui palju siis neid 2-taktilisi rattaid peab reaalselt remontima/hooldama..ja kui suured on need kulutused?
Sai eelmine aasta 250cm3 krossivõrr soetatud. Masina aastaks oli 97 ning suht raibe oli siis kui ostsin. Ladusic ca. 8k alla masinale. Aga tegu oli suhteliselt õnnetu isendiga, probleeme tuli koguaeg juurde. Eks nii vanade krossikatega peabki arvestama et kui on tehtud ainult põhihooldused pead hakkama ka põhjalikumat remonti tegema, seda eriti 125cm3 tsiklile. Öeldakse küll et 250cm3 on pommikindlam aga noh ei vedanud lihtsalt selle rattaga. Eks ta üks paras õnnemäng on jah.
-
Teema algataja
Vidget kirjutas:Asslord kirjutas:Arvan ,et 250cc on natuke liiga võimas alustamiseks!
125 2takti ning 250 4 takti on sama klassi pillid.
Ei taha 4takti.Räägitakse ,et 4 taktilise remont ja jupid olevat kallimad.
Samas veel see...et teda on tunduvalt raskem käima saada.
Või on mulle jama pähe aetud??
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Asslord kirjutas:Ei taha 4takti.Räägitakse ,et 4 taktilise remont ja jupid olevat kallimad.
Samas veel see...et teda on tunduvalt raskem käima saada.
Või on mulle jama pähe aetud??
OSaliselt on sul õigus, kuid 4taktine on hooldevabam. Kui 2taktisel vahetad 2 korda kolbi, siis 4taktisel aint üks kord sama perioodi juures. jah kolb on kallim.
Käima saamine ei ole korras ratta puhul mingi probleem.
Üldiselt on palju jahutud siin 2T ja 4T erinevusest.
-
Teema algataja
weidu kirjutas:vaata siit peaksid omale leidma vajaliku võrri hea hinnaga
http://www.mx-bikes.com/
olen juba sealt vaadanud....tänud sellegi poolest!
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: 17 Apr 2006, 00:50
- Tsikkel: Kawasaki KX 250&GSX-R 750
- Asukoht: Viljandi
Meie kodus siis kolm vana krossikat. 125 kawasaki, mis vanuselt on minuga samas klassis ,vaat et aasta vanemgi). Umbes 87-88 aasta ratas, sai omal ajal ostetud ta kamba peale. Esialgsed hooldused tuli ära teha ja kestab siiani, nüüd vahetati kolb ka ära, sadulale saab uue naha ja karbussi plaaniti ka tal vahetada, nii-igaks juhuks. Masin sõidab hästi, käivitub isegi lihtsamalt, kui minu ja vennase 250nesed.
Kuigi neid omavahel eriti võrrelda ei saagi kun aastakäigud ja kubatuur on erinevad.
Kui jõuda lõpuks selleni mida öelda tahtsin, siis mainiks, et kui soovi väga vana 125-ne osta on, siis võib ju mainida mulle erasõnumiga. Võin uurida õemehelt (otsene omanik) kas ta äkki seda maha ärida ei soovi kuna aega sellega tegeleda tal eriti pole olnud ja soovi korral saaks ta meie rattaid nagunii igal ajal. Igaljuhul edu otsingutel!
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Tere!Julgeks ka oma arvamuse kirjutada.Nimelt olin veel u 1.5a tagasi samas seisus,et motikatest ei teadnud suurt miskit(ega praegugi veel ei tea...kuigi nats on krossi juba harrastatud)ning sai soetatud 125cm3 masin-algul ktm ja siis kawasaki.Vaata asjadele reaalselt otsa ja arvesta nii oma sõidukogemust kui ka rahakoti suurust.....kuid igal juhul soovitan alguseks 125cm3-mitte suuremat.2-taktilise hooldus on odavam ja lihtsam ning sõiduomadustelt ei jää ta alla suurematele,vahe on vaid selles,et väiksema masinaga on sul rajal nats rohkem tööd nt käikude vahetamine ja masina nö pöördes hoidmisega.Nt ma ise...harjusin oma 2-T/125cm3 nii ära,sõit oli kiire st ka suurematele eriti jalgu ei jäänud,hüpped olid vahest isegi pikemad kui suurematel masinatel-meestel..samas hüpped on vaid üks element rajal ja pole suur näitaja,sest ikka maas olles liigutakse kõige kiiremini.Nüüd aga oman 250cm3/4-T ja pean tunnistama,et pea-aegu nagu algaja jälle.Masin käitub totaalselt teisiti...1:käivitamine on problemaatilisem(eriti soojalt...2-t läks esimesest vända löögist...4t mitte)2:hooldus on teihedam ja kulukam ning keerulisem(kui ise pole spets)3:jah,ei pea vahetama nii tihti käike...samas käigud on pikemad ja kiiremad..vajab harjumist.4:hüpped...kui varem st väikese masinaga olin nö sinasõber hüpetel...siis suurem käitub täiesti erinevalt(minul käitub...ei väidagi et teistel e kogenumatel)st kas viskab nn küünlasse või kukub esirattale või on lihtsalt hüpe lühike(vahe on selles,et võrriga lähed gaasiga hüppele peale ja lendu...siis 4t gaasiga hüppesse minek on probleem.
Selle pika jutu kokkuvõtteks:harjutamine teeb meistriks,alustuseks on 125cm3 piisav ja masinat ostes võta spets kaasa ja kui veab võib ka 20000 eest saada sõidukorras pilli(mina sain nii ktm,i kui kawa)...nii,et EDU ja krossis pole muud kui harjuta-harjuta-harjuta.Muide õpetussõnu saad ka siit eelnevast teemast"algaja krossiharrastaja küsib nõu"
-
Teema algataja
reinuvader kirjutas:Tere!Julgeks ka oma arvamuse kirjutada.Nimelt olin veel u 1.5a tagasi samas seisus,et motikatest ei teadnud suurt miskit(ega praegugi veel ei tea...kuigi nats on krossi juba harrastatud)ning sai soetatud 125cm3 masin-algul ktm ja siis kawasaki.Vaata asjadele reaalselt otsa ja arvesta nii oma sõidukogemust kui ka rahakoti suurust.....kuid igal juhul soovitan alguseks 125cm3-mitte suuremat.2-taktilise hooldus on odavam ja lihtsam ning sõiduomadustelt ei jää ta alla suurematele,vahe on vaid selles,et väiksema masinaga on sul rajal nats rohkem tööd nt käikude vahetamine ja masina nö pöördes hoidmisega.Nt ma ise...harjusin oma 2-T/125cm3 nii ära,sõit oli kiire st ka suurematele eriti jalgu ei jäänud,hüpped olid vahest isegi pikemad kui suurematel masinatel-meestel..samas hüpped on vaid üks element rajal ja pole suur näitaja,sest ikka maas olles liigutakse kõige kiiremini.Nüüd aga oman 250cm3/4-T ja pean tunnistama,et pea-aegu nagu algaja jälle.Masin käitub totaalselt teisiti...1:käivitamine on problemaatilisem(eriti soojalt...2-t läks esimesest vända löögist...4t mitte)2:hooldus on teihedam ja kulukam ning keerulisem(kui ise pole spets)3:jah,ei pea vahetama nii tihti käike...samas käigud on pikemad ja kiiremad..vajab harjumist.4:hüpped...kui varem st väikese masinaga olin nö sinasõber hüpetel...siis suurem käitub täiesti erinevalt(minul käitub...ei väidagi et teistel e kogenumatel)st kas viskab nn küünlasse või kukub esirattale või on lihtsalt hüpe lühike(vahe on selles,et võrriga lähed gaasiga hüppele peale ja lendu...siis 4t gaasiga hüppesse minek on probleem.
Selle pika jutu kokkuvõtteks:harjutamine teeb meistriks,alustuseks on 125cm3 piisav ja masinat ostes võta spets kaasa ja kui veab võib ka 20000 eest saada sõidukorras pilli(mina sain nii ktm,i kui kawa)...nii,et EDU ja krossis pole muud kui harjuta-harjuta-harjuta.Muide õpetussõnu saad ka siit eelnevast teemast"algaja krossiharrastaja küsib nõu"
Suured tänud!
Oskad sa ka ümbes õelda kui suured on need kulutused millega ma pean arvestama?
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Tere jälle!Umbes on raske öelda,eriti veel minul,kes ma kõik tööd spetsialistidel teha lasen aga arvesta nii,et kas kasutad täis orig juppe või oled nõus ka nö b-grupi juppe kasutama,siis kas sul on kuskil tutvusi või on sul mõnes poes ka kliendikaart et alet saada.Aga tea,et odav lõbu motokross ei ole ja veel....alustama peaksid mitte tsiklist vaid kogu varustusest e korralikud kaitsmed,kiiver,prillid,kindad,saapad(soovitavalt ka riided)või siis need koos tsikliga.Aga ikkagi on 2t 125cm3 odavam pidada kui suurem masin(samas kõik sõltub sellest mis olukorras pill on ja palju ta kohe raha alla tahab)Nt minul endal juhtus kurb lugu,et sattusin ostes petise otsa,kes oli masina väljast ülesse vuntsinud...aga seest oli asi täiesti jama ja kohe läks lambist pea 7000 juurde ja siis ka veel ei saanud ma asjast-asja,sest see kõik juhtus Holstre-Nõmmel toimuva harrastajate krossi eel ja sain küll nö lonkava masina raja äärde....kuid võistlusteks jäi ikka asi katki,sest pill otsustas,et ta lihtsalt EI LÄHEGI KÄIMA(kodus läks)...oh nii,et kui uut ei jõua osta...arvesta kulutustega,mis ka uue puhul on paratamatus,sest kross on tegelikult sõna-otseses mõttes masina(ka mehe)lõhkumine.EDU!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.