Monster vs Hornet

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


Teema algataja
andero23

Monster vs Hornet

Lugemata postitus Postitas andero23 »

Tere

Plaan osta endale suveks esimene ratas. Peale uurimist pinnale jäänud kaks mudelit:
Honda Hornet
Ducati Monster
Aastad 2001-2004
Hind kuni 80000

Kubatuuris pole veel ka päris selgusule jõudnud. Seega sõelal siis veel 600-, 900-, 750sed. (Pigem eelistaks 900-seid)

Olen netist otsinud miskit võrdlust, kus keegi just neid kahte omavahel võrdleks aga ei ole peale sattunud, ehk mõni asjatundja aitaks natuke ja tooks mõned plussid-miinused välja enne kui lõpliku otsuse langetan.

Aitäh

Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 557
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pitbull »

sarnaseid asju siin arutatud...tegelikult ju yx v2 teine rida...oleneb inimesest mis meeldib...kunagi ka tahtsin osta hornetit aga lõpux maandusin ikkagi v2 otsa läbi juhuse aga ise rahul...proovi mõlemaid

PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,

Teema algataja
andero23

Lugemata postitus Postitas andero23 »

Vist minekut V2l ja real hästi võrrelda ei saa, mõlemal omad eelised.
Aga kuidas neil juhitavus, sõit maanteel, linnas?
Kuskil oli jutt, et monster sobib lühemat kasvu inimesele paremini, ise 185 pikk, proovisin Monster 900st aga nagu aru küll ei saanud, et ebamugav oleks- samas mürin ajas nii keema, et ei saanud üldse suurt midagi aru:)
Hooldus ja remont- kas neid ducati juppe ka kerge saada ja kumbal neid tavaliselt rohkem vaja läheks? Kui suure läbisõiduga võiks veel osta?

Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 557
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pitbull »

endal suzu aga v2 hääl ongi lahe :D (oluline ongi alt minek...maanteel trahvid saadud juba...pole selle tippkiirusega midagi peale hakata :D )

PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,

Teema algataja
Annushka

Lugemata postitus Postitas Annushka »

andero23 kirjutas:

Kuskil oli jutt, et monster sobib lühemat kasvu inimesele paremini, ise 185 pikk, proovisin Monster 900st aga nagu aru küll ei saanud, et ebamugav oleks- samas mürin ajas nii keema, et ei saanud üldse suurt midagi aru:)

See tõesti puhas kuulujutt, et monster lühikesele inimesele paras. Pole häda kedagist :lol: Ja ennegi toonekurgi monsteriga sõitmas nähtud.


Teema algataja
noel

Lugemata postitus Postitas noel »

Mõlemad on head rattad!
Honda hooldus/parandamine on kindlasti odavam kui Ducatil.
Samas Ducati kõrval, tundub Honda veidi igav... aga see suhteline :).

Kui ise ratast otsisin, kahtlesin Yamaha Bulldogi ja Monsteri vahel...Ducati valikut ei kahetse mitte karvavõrdki :)


Teema algataja
andero23

Lugemata postitus Postitas andero23 »

Keegi sellisest asjast teab miskit: Cagiva Raptor 1000?
Ducatile sarnane... Itaalia värk. Huvitav kas sellisele miskeid varuosi ja muud sellist väga keeruline/kallis saada?

Kasutaja avatar

arx805
Postitusi: 261
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas arx805 »

Üldiselt on nende varuosadega sedasi, et kuluosi leiad sa pea kõigist vastavatest motopoodidest Eestis. olenemata margist ja mudelist. Mõni vigur on kohapeal olemas, mõni on tellitav. Ise omasin Duci Monsterit ja kuluosade ostmisega küll hätta kordagi ei jäänud.
Mis sa aga varuosade all üldse silmas pead seda ma öelda ei oska, kuid enamik varuosi on võimalik leida ka e-bayd kasutades, või siis mõne lisaviguri, nagu sportsumpsid, esiklaas jne. leidmisel.
Seega kasuta veidigi otsimootoreid, helista Eestis kuluosadega tegelevatesse ettevõtetesse ja uuri, kas neil on kataloogides vastava sind huvitava margi ja mudeli kuluosi olemas või ei. Näitena võin tuua Streetmoto või Arwidsoni. Edu igaljuhul tsikli valimisel. Ning pikkus 185cm Monsteri seljas ei ole hullu midagi, peaasi, et end ise mugavalt tunned. Cagiva Raptor on aga sama disaineri kätetöö, nii, et suurt erinevust ei ole.

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Kasutaja Apsik on või oli raptorist ( hääldada nagu traktorist :) ). Aga ma kahtlustan, et ta pruukis tuliuut ratast ja ei tea seetõttu selle isendi remondist midagi. Raptor 1000 peaks olema küll vist üleüldse Suzuki SV mootoriga ja seega kõik südnat puudutavad vidinad ja tarvikud peaks olema Ramost, Veldist ja mujaltki saadaval. Saada privaatsõnum talle kui selle mudeli kohta kogemustest teada tahad, on teine vist talveunne jäänud ja internetimaadel viimasel ajal haruldane....
Aga minu mäletamist mööda oli ta rattaga väga rahul.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

V2 vs. R4 võrrelda pole päris õige, kuid ma olen varemgi öelnud, 900 Hornet väänab madalaltki täiesti normaalselt. Max. Torque 92Nm/6,500min, seega ei maksa arvata, et see ratas madalalt võrr on.
Googeldasin huvi pärast ja bikez.com annab 2001 900 Monsteri väändeks 73Nm@6750rpm. Kuivmassi poolest on eelis küll monsteri poolel, 9kilo kergem, kuid hobujõududega jälle "kaotab"(paberil 30hp vähem), mis ka igati loogiline kuna ta V2 on. Kui hääl on argument :roll: siis muidugi vaja ikkagi V2 osta.
Itallane on ilmselt tehniliselt küll pirtsakam, Honda kaubanduslik välimus(ja järelturu väärtus) säilib ka paremini tõenäoliselt.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

spinna kirjutas:

Kasutaja Apsik on või oli raptorist ( hääldada nagu traktorist :) ). Aga ma kahtlustan, et ta pruukis tuliuut ratast ja ei tea seetõttu selle isendi remondist midagi. Raptor 1000 peaks olema küll vist üleüldse Suzuki SV mootoriga ja seega kõik südnat puudutavad vidinad ja tarvikud peaks olema Ramost, Veldist ja mujaltki saadaval. Saada privaatsõnum talle kui selle mudeli kohta kogemustest teada tahad, on teine vist talveunne jäänud ja internetimaadel viimasel ajal haruldane....
Aga minu mäletamist mööda oli ta rattaga väga rahul.

"talveuni" :lol: ... Apsik pigem supermoto "haiguse" käes piinleb - seega ei maga vaid pigem viibib teises natuke dimensioonis ;) ja "tuunib" oma väge ja vaimu algavaks hooajaks ;)

Asja juurde - Cagiva Raptor 1000. Mul oli 2000 aasta ratas, soetamise hetkel 13 tuhat ees. Aga mida see ratas endast kujutab. Raam - MV-Agusta, pidurid - Brembo armeeritud voolikutega, veljed peaksid minu teada olema Marchesini, vedrustus Sachs ja mis väga oluline - mootor kogu kupatusega Suzuki SV kaasa arvatud elektroonika. Jahutus radikas vist ainult Cagiva oma toodang. Lühidalt. Japsi hooldevaba mootor koos aegumatu Itaalia disainiga. Pauerit rohkem kui küllaga - 83 kw. Väga hea V-2 väändega. Max kiireuse mida olen kätte pigistanud spidoka järgi 249. Nakedile on seda aga ilmselgelt "liiast". Ja hetkel uus omanik kaifib seda ratast juba teist hooaega ja ei mõtlegi teda välja vahetada.

APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

CB500 kirjutas:

Itallane on ilmselt tehniliselt küll pirtsakam, Honda kaubanduslik välimus(ja järelturu väärtus) säilib ka paremini tõenäoliselt.

väike otsimine netis ja tulemuseks see, et ma küll ei leidnud, et itaallane oleks odavam olnud. Sama aastakäigu ja kubatuuriga ratta puhul oli Duci ja honda võrdväärse hinnaga. Ja tõenäoliselt sõltub nii see nn pritsakus kui järelturu hind hooldusest ja üldisest ratta kohtlemisest omaniku poolt.
Mis puutub kaubanduslikku välimust, siis siin on alati itaallasi kiidetud (mitte ainult Ducit) ja hinnatud nende aegumatut disaini :wink: :D
Ning eks itaallastel ole teisigi toredaid külgi :wink:

http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

Itaallaste tore külg on kindlasti V2 mootor - eriti selle heli :D
(Sama ka Hyosungi puhul) :wink:

Tervitades
Anti
..............
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 978
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 75 korda

Lugemata postitus Postitas KIBU »

v-2 mootori kohapealt on minu jaoks küsimärgi all olnud alati vibratsioon. olen näinud rattaid tühikäigul vibramas nii mis hirmus ja kord ühe tl 1000r taga sõites pihta saanud lahti vibranud jalatoega jne:D
et siis kuidas selle asjaga tegelt on? on vibra nii hull kui tundub a salatakse maha või siis mulle silma jäänd üksikute isendite kotermann :?:

5248653
Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

V2 vibreerimise osas pakun, et sul on kogemus pigem vanematüübiliste mootoritega?
Selge see, et V2 vibra on natuke tuntavam kui rida4mootoritel, kuid mingist tsikli detailide lahtiloksumisest tänapäevase mootorite puhul juttu ei ole (nagu kunagi oli HD-de puhul). Vähemalt HYOSUNGi puhul 8)

Tervitades
Anti
..............
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Ei pea ju Hyosungi igas postis mainima (togi)

Challenge the Adventure.Ride The World

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

KIBU kirjutas:

v-2 mootori kohapealt on minu jaoks küsimärgi all olnud alati vibratsioon. olen näinud rattaid tühikäigul vibramas nii mis hirmus ja kord ühe tl 1000r taga sõites pihta saanud lahti vibranud jalatoega jne:D
et siis kuidas selle asjaga tegelt on? on vibra nii hull kui tundub a salatakse maha või siis mulle silma jäänd üksikute isendite kotermann :?:

No HD puhul keermeliim ikka kaasas... ;-) Ja detailid tuleb kinni panna seda kasutades. Ilma naljata...
Ok, V-Rodil tegelikult juba pea olematu vibra, aga vanadel EVO-del ikka vibrab tühikäigul nii, et terve ratas liigub rehvidel. Aga SEE ONGI ju äge! :-) Ja muuseas sõidu ajal absoluudselt ei häiri.

Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

puhh kirjutas:

Mis puutub kaubanduslikku välimust, siis siin on alati itaallasi kiidetud (mitte ainult Ducit) ja hinnatud nende aegumatut disaini :wink: :D
Ning eks itaallastel ole teisigi toredaid külgi :wink:

Disaini koha pealt ma ei vaidle vastu, said natuke valesti aru. Olen täiesti nõus, et disaini koha pealt on nad tegija, ilusaid ja isegi väga ilusaid asju teha oskavad. Ma pidasin ennist silmas seda, et minuarust on Honda viimistuskvaliteet parem ja kui kaks 5a+ vana ratast kõrvuti panna siis tõenäoliselt Honda näeb "värskem" välja. Võib muidugi diskuteerida, et erinevad omanikud hoiavad ratast erinevalt jne, aga see on minu arvamus.

Mis vibrasse puutub, siis Hornet 900 vibrab 4500-5000rpm vahemikus, kergelt mitte häirivalt, V2 vibraga seda kindlasti võrrelda ei anna.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Teema algataja
andero23

Lugemata postitus Postitas andero23 »

Aitäh kõigile, kes viitsisid oma arvamust avaldada.
Monster ja hornet ikkagi mõlemad lahedad, monster juba ära proovitud, esmaspäeval saab ka hornetit proovida.
Aga ega vist Cagiva Raptor 1000 Eestis proovisõiduks saada vast pole?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”