Suzuki SV650, Honda Hornet 600

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

bash kirjutas:

Horneti kasuks räägib veel ka Honda vastupidavus.

Ma ei saa aru kuidas on Eestis levinud müüt en Honda on nii töökindel. Kõikidest Japsi firmadest on just Hondal olnud kõige rohkem mehhaaniliselt nõrke mudeleid. Kõige kurikuulsam on nendest vast VF750 aga ka teised VF'id, FT500, Bol d'Or, pea kõik 80-ate off the road mudelid jne. Tüüpilised vead: nukakett, selle pinguti ja/või nukkvõllid on shokolaadist.

Suzuki pole teinud ühtegi 4-taktilist tsiklit millel oleks olnud mehhaanilisi nõrkusi. Küll olid aga Suzukil nõrgad generaatorid ja rectifier'id (eestikeelset nimetust ei teagi) 80-ate esipoolel.

See et SV esisilinder hakkab vihmaga jamama näitab seda et omanik oma tsikli eest eriti ei hoolitse. Esiküünal on ju nii esiratta taga et vesi jõuab temani paratamatult. Ducatidega juhtub sama. Aeg ajalt natuke WD40 peale pritsida ja probleem on lahendatud.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”