Parkimine
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
Ago kirjutas:TLH kirjutas:http://tallinn.andmevara.ee/oa/page.Tav ... 1&id=91323
vt. punkti 7.2.5
Punktist 7.3 loeb aga välja, et maksuvabastust saada, tuleb esitada taotlus Transpordiametile. Kui nüüd mõni väga pedantne kontrolör satub, siis paberis näpuga järge ajades peaks asi kehtima vaid tõendi olemasolul.
Kui eksin, siis palun parandage - ei ole kõiki määruseid sõna-sõnalt läbi lugenud. Et kas piisab vaid välisel vaatlusel kahe ratta ja mootori tuvastamisest või on vaja ka paberit tuuleklaasi vahele7.3 Maksuvabastuse saamiseks tuleb esitada taotlus transpordiametile.
(Tvk m 27.01.2005 nr 7 jõust. 03.02.2005)
7.4 Õigust soodustusele tõendab transpordiameti parkimise soodusluba või parkimisjärelevalve ametiisiku saadud kinnitus elektroonilise soodusloa olemasolu kohta.
(Tvk m 27.01.2005 nr 7 jõust. 03.02.2005;
väga hea tähelepanek, muide.
võtsingi selle peale kõne Tallinna Transpordiametisse ja küsisin järele. paistab nii, et tulebki esitada taotlus elektroonilise loa saamiseks.... aga enne, kui korraldada tormijooks loa saamiseks, peab vist tegema veel ühe double checki, lihtsalt, et olla kindel...
PS. hübriidauto omanikele on taotluseblankett selline:
http://www.tallinn.ee/est/g2267s22068
Ago kirjutas:TLH kirjutas:http://tallinn.andmevara.ee/oa/page.Tav ... 1&id=91323
vt. punkti 7.2.5
Punktist 7.3 loeb aga välja, et maksuvabastust saada, tuleb esitada taotlus Transpordiametile. Kui nüüd mõni väga pedantne kontrolör satub, siis paberis näpuga järge ajades peaks asi kehtima vaid tõendi olemasolul.
Kui eksin, siis palun parandage - ei ole kõiki määruseid sõna-sõnalt läbi lugenud. Et kas piisab vaid välisel vaatlusel kahe ratta ja mootori tuvastamisest või on vaja ka paberit tuuleklaasi vahele7.3 Maksuvabastuse saamiseks tuleb esitada taotlus transpordiametile.
(Tvk m 27.01.2005 nr 7 jõust. 03.02.2005)
7.4 Õigust soodustusele tõendab transpordiameti parkimise soodusluba või parkimisjärelevalve ametiisiku saadud kinnitus elektroonilise soodusloa olemasolu kohta.
(Tvk m 27.01.2005 nr 7 jõust. 03.02.2005;
Asjale on lahendus olemas. Tuleb hakata saatma digiallkirjastatud loataotlusi Transpordiametisse ja teha seda hulgi. Kui luba on paberil siis tuleks seda teha vähemalt kord kuus iga ratta kohta põhjendusel, et ära mädanes. Varem või hiljem muudetakse see punkt ära
-
Teema algataja
TLH kirjutas:PS. hübriidauto omanikele on taotluseblankett selline:
http://www.tallinn.ee/est/g2267s22068
Kas mitte hübriidautod ei kaotanud või kohe kohe kaotavad antud soodustuse. Mäletamist mõõda seoti antud soodustus väljapaisatava CO kogusega. Kusagil kinnisvara kuulutuses anti kaasa tasuta prantslaste poolt toodetud auto nimega C1, mis väidetavalt pidi sellest aastast minema tasuta parkimise võimaluse alla Tallinnas. Loogiline oleks, et siis 2 veebruarist, kui ka parkimishinnad tõusevad. Netis antud asja kohta infi ei leidnud, aga polnud aega ka süvenenult otsida.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
Teema algataja
--> SIIM <-- kirjutas:Kas mitte hübriidautod ei kaotanud või kohe kohe kaotavad antud soodustuse. Mäletamist mõõda seoti antud soodustus väljapaisatava CO kogusega. Kusagil kinnisvara kuulutuses anti kaasa tasuta prantslaste poolt toodetud auto nimega C1, mis väidetavalt pidi sellest aastast minema tasuta parkimise võimaluse alla Tallinnas. Loogiline oleks, et siis 2 veebruarist, kui ka parkimishinnad tõusevad. Netis antud asja kohta infi ei leidnud, aga polnud aega ka süvenenult otsida.
Alates 1. jaanuarist 2008, kuni 31. detsembrini 2009 on parkimistasu maksmisest vabastatud kesklinna avalikul tasulisel parkimisalal juhid selliste hübriidmootoriga (osaliselt või täielikult elektri jõul töötav) sõidukite parkimisel, mille heitgaaside saasteainete süsinikdioksiidi (CO2) emissioon valmistaja andmetel on kuni 125 grammi kilomeetri kohta. Alates 1. jaanuarist 2010 on parkimistasu maksmisest vabastatud juhid selliste sõidukite parkimisel, mille heitgaaside saasteainete süsinikdioksiidi (CO2) emissioon on null grammi kilomeetri kohta.
Allikas: http://www.tallinn.ee/est/g2267s19760
1. november 2007 nr 33 Tallinna Linnavolikogu 30. jaanuari 2003 määruse nr 9 “Parkimistasu kehtestamine” muutmine.
Kui Tartu ka üskkord ni kaugele jõuaks, et saaks oma kaherattalist tasuta parkida. Praeguse parkimise kohta Tartu linna tasulistes parklates on ametnikud öelnud nii:
Vastavalt Liikluseeskirja § 142 järgi tohib asula sõiduteel haagiseta mootorrattaid parkida kõrvuti kahes reas, kusjuures sõiduki pikitelg peab olema rööpne sõidutee äärega. Tartu Linnavolikogu 07.12. 2006 a. määrus nr 47 "Parkimistasu" defineerib parkimiskoha kui tänavakattele märgitud või märkimata koha parkimisalal, mis on ette nähtud ühe B-kategooria sõiduki parkimiseks. Tuginedes eeltoodule võib ühele tasulise ala parkimiskohale sõiduteel parkida kaks mootorratast ning maksta ühe parkimiskoha kasutamise eest vastavalt konkreetse piirkonna tariifile.
Probleemide esinemisel parkimise õigust tõendava dokumendi paigaldamisel sõiduki esiklaasile või armatuurlauale võib kasutada mobiilse parkimise võimalust.
Siit tekib küsimus, et kust ma leian alati teise mootorratta oma tsikkli kõrvale , et maksta aind ühe koha eest.
Andestatagu mulle mu rumalus ja/või ülbus, aga miks üldse parkida tsiklit auto kohale? Mujale parkimisel on kaks eelist: sa ei hoia oma väikse tsikliga kinni suurt auto parkimise kohta ja kui sa ei pargi parkimiskohal, ei sa su käest ka parkimistasu küsida
Olen seda meetodit tarvitanud nii Tallinnas, Tartus kui ka L-Eur arenenud demokraatiates ja seni on toiminud. Loomulikult ma ei räägi mingist rullnoklikust otse-ukse-ees-kõigil-jalus parkimisest. Alati on kuskil seinte ääres ja nurklades kohad, kus on piisavalt ruumi ja vähe jalakäijaid.
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
sang kirjutas:Andestatagu mulle mu rumalus ja/või ülbus, aga miks üldse parkida tsiklit auto kohale? Mujale parkimisel on kaks eelist: sa ei hoia oma väikse tsikliga kinni suurt auto parkimise kohta ja kui sa ei pargi parkimiskohal, ei sa su käest ka parkimistasu küsida
Olen seda meetodit tarvitanud nii Tallinnas, Tartus kui ka L-Eur arenenud demokraatiates ja seni on toiminud. Loomulikult ma ei räägi mingist rullnoklikust otse-ukse-ees-kõigil-jalus parkimisest. Alati on kuskil seinte ääres ja nurklades kohad, kus on piisavalt ruumi ja vähe jalakäijaid.
Terve mõistuse järgi nii oleks hea küll, aga meil kehtiv liikluseeskiri ütleb, et
§143. Asulas tohib alla 6 m pikkust A- ja haagiseta B-kategooria ning haagiseta D1-alakategooria sõidukit parkida ka:
3) osaliselt või täielikult kõnniteel, kus seda näitab vastav liikluskorraldusvahend, jättes jalakäijale seal vabaks vähemalt 1,5 meetri laiuse käiguriba.
kui mõni kurjast vaimust vaevatud kontrollija hakkab selle liikluskorraldusvahendi puudumise pärast plõksima, siis tuleb paari närvirakuga hüvasti jätta, aga minul pole küll kunagi mingeid probleeme olnud
kui mõni kurjast vaimust vaevatud kontrollija hakkab selle liikluskorraldusvahendi puudumise pärast plõksima, siis tuleb paari närvirakuga hüvasti jätta
Närvirakuga võib hüvasti jätta vaid parkimiskontrollör, iga normaalne inimene teab, et seesinase kontrolli pädevus on vaadata vaid ametlike parkimiskohtade üle. Kui su sõiduk liiklust ei takista, siis ei ole seda õigust ka ära vedada. Ja politsei saab trahvi teha vaid siis, kui ta ootab ära su saabumise tsikli juurde, tagaselja ei saa seda otsust teha.
Küsisin Tartu linnamajanduse liikluskorraldusteenistuse spetsialistilt sama mida siin ennegi....et kuna Tartu nii kaugele jõuab, et saab tasulises parklas tsiklit tasuta parkida nagu seda tehakse Tallinas. Vastus tuli ootuspärane:
Täname Teid ettepaneku eest!
Hetkel on meil hea võimalus jälgida ning saada tagasisidet Tallinnas kehtestatud korra kohta, mille kohaselt on võimalik avalikus tasulises parkimisalas A-kategooria sõidukit tasuta parkida. Positiivse tagasiside korral saame sellega võimaluste piires arvestada ka Tartu linnas.
Hetkel kehtiva määruse kohaselt tuleb ka poole parkimiskoha hõivamise korral tasuda vastavalt määruses toodud parkimistasu määradele.
Lugupidamisega
Vastaja: Martin Nelis
Linnamajanduse osakonna liikluskorraldusteenistuse spetsialist
-
Teema algataja
sang kirjutas:Andestatagu mulle mu rumalus ja/või ülbus, aga miks üldse parkida tsiklit auto kohale? Mujale parkimisel on kaks eelist: sa ei hoia oma väikse tsikliga kinni suurt auto parkimise kohta ja kui sa ei pargi parkimiskohal, ei sa su käest ka parkimistasu küsida
.
aga mida siis teha, kui su ratas on 2,5 m pikk, üle meetri lai ning külgjalale pannes võtab sama palju või rohkem ruumi kui mõni pisike linnaauto?
isiklikult olen siiamaani püüdnud parkida nii, et see kedagi ei sega, kuid samas ka mitte parkimiskohta ära hõivates. aga kui muud võimalust pole, siis ikka kahe joone vahele et kellelgi ei tekiks kiusatust hakata lisakohta ratta ja kõrvaloleva auto vahele tekitama. ja selle eest ka vastavalt tariifile tasunud.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Ivoonu kirjutas:Mul tekkis selline küsimus, et kuhu pagana kohta ma rattal selle parkimiskella või siis tsekikontsu panen, esimene tuuleiil viib teise ju minema.
Ei olegi vaja panna, kuna ratta parkimine on tallinnas tasuta (eelmine aasta veel oli) ! Aga küsi kindluse mõttes üle: http://www.yhisteenused.ee/
Info number: 1669
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Ghost kirjutas:Ivoonu kirjutas:Mul tekkis selline küsimus, et kuhu pagana kohta ma rattal selle parkimiskella või siis tsekikontsu panen, esimene tuuleiil viib teise ju minema.
Ei olegi vaja panna, kuna ratta parkimine on tallinnas tasuta (eelmine aasta veel oli) ! Aga küsi kindluse mõttes üle: http://www.yhisteenused.ee/
Info number: 1669
Päälinnas käisin ma viimati aastaid tagasi, ma nii lõunamaa mees rohkem (Tartu).
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
lauryx kirjutas:Küsisin Tartu linnamajanduse liikluskorraldusteenistuse spetsialistilt sama mida siin ennegi....et kuna Tartu nii kaugele jõuab, et saab tasulises parklas tsiklit tasuta parkida nagu seda tehakse Tallinas. Vastus tuli ootuspärane:
Täname Teid ettepaneku eest!
Hetkel on meil hea võimalus jälgida ning saada tagasisidet Tallinnas kehtestatud korra kohta, mille kohaselt on võimalik avalikus tasulises parkimisalas A-kategooria sõidukit tasuta parkida. Positiivse tagasiside korral saame sellega võimaluste piires arvestada ka Tartu linnas.
Hetkel kehtiva määruse kohaselt tuleb ka poole parkimiskoha hõivamise korral tasuda vastavalt määruses toodud parkimistasu määradele.Lugupidamisega
Vastaja: Martin Nelis
Linnamajanduse osakonna liikluskorraldusteenistuse spetsialist
Minu post oli ajendatud sellest kirjutisest. Võiks hakata muidugi Tartu LV liikluskorraldusteenistust kirjadega pommitama, et kuna Tartus tasuta parkimine tulla võiks, et kui iga päev mõni inimene neile selle küsimuse esitaks, siis äkki hakkavad ka end liigutama.
Ühisteenused väitsid et määrust mootorrataste parkimise kohta Tallinnas 2008a. pole muudetud. Teisisõnu peaks saama parkida tasuta.
lauryx kirjutas:Küsisin Tartu linnamajanduse liikluskorraldusteenistuse spetsialistilt sama mida siin ennegi....et kuna Tartu nii kaugele jõuab, et saab tasulises parklas tsiklit tasuta parkida nagu seda tehakse Tallinas. Vastus tuli ootuspärane:
Täname Teid ettepaneku eest!
Hetkel on meil hea võimalus jälgida ning saada tagasisidet Tallinnas kehtestatud korra kohta, mille kohaselt on võimalik avalikus tasulises parkimisalas A-kategooria sõidukit tasuta parkida. Positiivse tagasiside korral saame sellega võimaluste piires arvestada ka Tartu linnas.
Hetkel kehtiva määruse kohaselt tuleb ka poole parkimiskoha hõivamise korral tasuda vastavalt määruses toodud parkimistasu määradele.Lugupidamisega
Vastaja: Martin Nelis
Linnamajanduse osakonna liikluskorraldusteenistuse spetsialist
Eelmine aasta hooajaalguses oli mul sama küsimus neile, vastus oli nii ülbe ja üleolev et anna olla, kahjuks olen selle kirja ära juba kustutanud, oleks hea võrdlus tuua olnud kuidas asjad(mõttelaad) on aastaga paranenud.
Ivoonu küsimusele kuhu see parkimiskell v tsekk panna vastati et, pole nende asi, kasutage mobiilset parkimist.
Aga tore on näha et ka tartus on varsti lootust tasuta parkimisele.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
lauryx kirjutas:Küsisin Tartu linnamajanduse liikluskorraldusteenistuse spetsialistilt sama mida siin ennegi....et kuna Tartu nii kaugele jõuab, et saab tasulises parklas tsiklit tasuta parkida nagu seda tehakse Tallinas. Vastus tuli ootuspärane:
Täname Teid ettepaneku eest!
Hetkel on meil hea võimalus jälgida ning saada tagasisidet Tallinnas kehtestatud korra kohta, mille kohaselt on võimalik avalikus tasulises parkimisalas A-kategooria sõidukit tasuta parkida. Positiivse tagasiside korral saame sellega võimaluste piires arvestada ka Tartu linnas.
Hetkel kehtiva määruse kohaselt tuleb ka poole parkimiskoha hõivamise korral tasuda vastavalt määruses toodud parkimistasu määradele.Lugupidamisega
Vastaja: Martin Nelistallinn jälgib- helsinkit, helsinki jälgib- brüsselit, brüssel-pariisi, pariis-moskvat, kui kõik on jälgitud, teeb, tartu otsuse ja seda järgivad juba edaspidi teised eesti linnad vatsavalt jälgimistulemustele
Linnamajanduse osakonna liikluskorraldusteenistuse spetsialist
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.