Tumeda klaasiga kiivriga ei tohi ka Eestis sõita!
Moderaator: Moded
On ikka ohtlikum. Küsimus ei ole ju sugugi mitte selles, et ei näe teed või teisi sõidukeid või märke jms. Probleem on selles, et ei näe ( tõepoolest ei näe ) metsa alla ja põõsaste vahele, hämaratesse nurgatagustesse ja valgustamat kõnniteedele. Ühesõnaga, magad maha kõik, mis kõrvalt ette võib sadada - põdrad ja "põdrad".Raitz kirjutas:Siiski pimedas sõitmiseks Tume klaas EI kõlba, kuid ei ütleks et nüüd eriliselt ohtlikum oleks olnud.
Selgelt eristatav vaatekaugus väheneb samuti ja seega suureneb oht vaateväljast "ette sõita". Sellepärast katkubki valdav enamus inimestest hämaruse saabumisel päikseprillid eest ära, mina kaasa arvatud. Kusjuures olen küll üliusin päikseprillide kasutaja autoga sõites. Tsikliga ei ole viitsinud veel kiivri alla toppida, aga ju näeb, mis südasuvel saab.
EDIT - no et südasuvel võib olla lähen ise kah kulm kortsus tumedat klaasi otsima

Suzuki GSX 750 Inazuma
Aga probleem ongi selles, et kui inimesel on juba prillid (näiteks minul), siis päikseprille lisaks kasutada ei saa.Knolps kirjutas:tumeda klaasiga on päiksepaistelise ilmaga hea sõita, aga pimedas on sellega tõeliselt rõve sõita, täiesti saan aru, miks see keelatud on, kuna enamus ajast sa ei sõida ju lauspäikese käes (kui sõidad, siis on päikeseprillid selleks mõeldud!) ! Pimedas sõites võib tumetate klaasidega sõitmine ääretult ohtlik olla
Huvitav, kui hoida hele klaas koguaeg seljakotis kaasas, kas siis vabandab välja, et kui hämaraks läheb, siis paned heleda kalasi ette?
Jutt järgmine: Eile pidas mind Narva mnt ja Jõe tn nurgal kinni julgestuspolitsei, kontrollis kas olen täis või mitte ning samuti dokustaate ja ühelhetkel hakkas rääkima, et kas tumeda klaasi kohta ikka oled kuulnud, ütsin, et ülevaatusel probleeme ei olnud (pidasin silmas esiklaasi) ja siis hakkas ajama, et tumeda klaasiga kiivriga Eestis sõita ei tohi, kutsus isegi autosse reegleid vaatama, ei viitsinud minna. Selle peale kostis: "Kle mees, tahad teen sulle kohe 30 eeki trahvi!" Krt naerma ajas, 30 eeeeki, segi. Ja mainis veel, et hakkavad selle probleemiga tõsiselt tegelema, ühesõnaga jama.
ansambel X - 11
Pigem ikka 3000 siis. 30 ei õnnestu ka parima tahtmise juures teha - trahv määratakse trahviühikutes, milleks on hetkel 60 eeku. Ja neid ei poolitata, seega 0,5 trahviühikut pole "hinnakirjas", variandid on kas hoiatus või 1 ühik/60 eeku.Kameeleon kirjutas:Äkki ajas segi. võibolla oli ikka 3000 ???biohazard kirjutas:"Kle mees, tahad teen sulle kohe 30 eeki trahvi!" Krt naerma ajas, 30 eeeeki, segi. Ja mainis veel, et hakkavad selle probleemiga tõsiselt tegelema, ühesõnaga jama.
TransAlp '02
eino mehed mehed, kuulsin väga kõlavalt sõna kolmkümmend, äkki ütles lõpus ka x 10 või 30 ühikut. Ma ise ka nagu jäin mõtlema, et mida krdit ta ajab, et nagu 30 on liialt vähe, siis oleks ju täitsa savi trahvi maksta tumeda visiiri eest. Aga eks näis, kes esimesena paugu ära saab, siis näeb täpselt palju väänatakse 

ansambel X - 11
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Kui jutt esi või küljeklaasist mis juhist eespool, siis üksgi tehas ei tooda autot millel nende läbipaistvus väiksem kui 80% oleks. Või kui toodab, siis selline auto juba ka muude parameetrite poolest (loe: euro) registrisse ei sobiks, nii et "lubatud tehase tumeklaas" on selline ilus teoreetiline asi mida reaalsuses ei esine.-innu-87- kirjutas:... kas sellega nii ei ole nagu autodel et kui on ise toonitud siis ei tohi aga kui on tehase poolt juba originaalis selline et siis võib
Riding with a King!
See küll kisub offtopicuks, aga oskab keegi öelda, kuidas suhtutakse tumedasse klaasi piiritaga?
Et kas piiritaha reisides peaks endale valge klaasi ostma, või võib suht muretult tumedaga kulgeda. (mingi näiteks 10 päevapalka ei tahaks kuskil Rootsis küll trahvi saada)
On kellelgi selliseid kogemusi?
Et kas piiritaha reisides peaks endale valge klaasi ostma, või võib suht muretult tumedaga kulgeda. (mingi näiteks 10 päevapalka ei tahaks kuskil Rootsis küll trahvi saada)
On kellelgi selliseid kogemusi?
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Aga nüüd on juba uus ja hea nipp välja mõeldud ja turul täitsa saadaval nimelt kahe klaasiga kiiver üks tume teine hele
nii et päeval tume ja õhtul tavaline http://www.motomarket.ee/Pages/index.htm

Tegelikult ei ole sama. Sest päikeseprillid võtab inimene autoroolis automaatselt "loomulikust intelligentsist" ära kui pimedaks läheb, autoklaasi toonkile niimoodi ei käi. Kahjuks on keegi üliagar riigivaenlane (ptüi, riigikogulane tahtsin öelda) selle sama asja üle kandnud ka kiivri visiiridele, kuigi nendel on see toonklaas enamasti lihtsalt äravõetav ja äravahetatav, ning inimene kellel on piisavalt loomulikku intelligentsi seda ka pimeduse saabudes peaks tegema!
tume klaas
mis kuradi jahumine siin käib tohib või ei tohi,kas keegi ei ole julgenud liikluspolitsei käest küsida
ise küsisin ja vastati-,et kui on kiivril E märgistus siis ei ole MITTE MINGISUGUST PROBLEEMI ja võid igasuguse norija kohapeal pikalt saata!!!
täpselt nii mulle tuttav võmm ütles
paneks selle teema ära lukku,ah!
ise küsisin ja vastati-,et kui on kiivril E märgistus siis ei ole MITTE MINGISUGUST PROBLEEMI ja võid igasuguse norija kohapeal pikalt saata!!!
täpselt nii mulle tuttav võmm ütles
paneks selle teema ära lukku,ah!
Re: tume klaas
See sinu tuttav võmm on kõigest inimene, ja errar humanum est! Ärge kuulake antsude juttu - laksu seaduse/reeglite/eeskirjade rikkumise eest saate ikkagi teie! Ja asja menetlemisel ei loeta kergendavaks asjaoluks, "et tuttav võmm või naabri ants ütles", samuti ei võeta arvesse seda, et te ei ole seaduse/reeglite/eeskirjade nõuetega kursis. Seega: lugege tehnojärelvalve nõuetest, mis on lubatud ja mis mitte ning sellest johtuvalt ka käituge.elgringo kirjutas:täpselt nii mulle tuttav võmm ütles
P.S. ja OT - mulle üks tuttav politseinik väitis, et triiki bensiini täis ämber ei sütti tikust põlema - kas ma peaks nüüd taguma rusikaga rindu ja karjuma maailma peale, et tuttav võmm ütles ja nii ongi!?

Pullika... Minu süsimustal Kiwi visiiril on küll E3 märgistus... Lähimal vaatlusel küll ei usu, et keegi on selle sinna ise nikerdanud, või siis visiiri lakkinud/kiletanud....Rennes kirjutas:kui kiivril on E märgistus, aga see peab ka visiiril olema. Valgel visiiril on, ühelgi tumedal ei ole seda.
Kui ei usu tule vaata ise... (siis teex Sinu uue tsikliga ka väikese prooviringi...äkki)

panin ühe Dainese süsimusta E3 tähistusega visiiri müüki...
http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... ainese.htm
Terv,
Kommionu
Terv,
Kommionu
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
See piirang on kehtestatud mitte selleks, et sinu nägu nähtaks vaid selleks, et sa ise näeksid. Vähemalt oli selline kommentaar teede ja sideministri määrusele, millega kinnitati jutualused tehnojärelvalve nõuded.RS125 kirjutas:mingit erilist vahet pole et sul on 80% toonitud või mitte nii kui nii ta su nägu ju ei nää kui sa tast mööda sõidad(st vastu).
-
- Kaupmees
- Postitusi: 131
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 10 korda
Arendaks seda teemat edasi. Eesti seadusandlus ütleb üsnagi ühemõttteliselt, et peab olema E sertifitseeritud kiiver kuid kuidas on SNELL ja DOT kiivritega. Kindlasti on Eestis kodanikke, kes nendega sõidavad. On Teil tekkinud ka politseiga probleeme? 

Mootorrataste lisavarustus www.motokaup.ee ja akud/laadijad www.patareid.ee
See ei tähenda eriti midagi. Ses mõttes et E peab ta olema aga peab vastama ka eesti seadustele.
Ehk siis näiteks kui lätlased toodaksid autosid siis teevad esiklaasi süsimustaks ja saavad oma E kätte aga igas riigis sellisega sõita ei tohi.
Pole küll päris sama asi aga illustreeriv näide ikkagi.
Nt. itaalias on kokkupandavate majade tehas. Valmistavad väga ilusaid ja toredaid maju vastavad igasugustele euro normidele.
Teie lähete, ostate sealt omale maja panete selle eestis püsti ja siis saadate tehasesse tigeda kirja, et miks mul talvel kodus külm hakkab.
Ja toonida võib klaasi ikka, pange mis peegel või nikkel tahes peaasi et läbipaistvus oleks vähemalt 80%. Oma autol lasid ära toonida juhi ja kõrvalistuja klaasi. Ennem oli läbipaistvus 75% panin 95% kile peale ja nüüd paistab läbi 80%. Vihmase ja sompus ilmaga ei paista küll mitte midagi sisse aga politsei ei virise ka. Üks tuli oma klaasitükiga ründama. Ma ütlesin et saatke või ülevaatusele, maha ma seda kiskuda ei luba. Sellepeale tehti juba muud juttu.
Nende peegelklaaside koha pealt ei hakka vaidlema aga ma arvan et need ikka tohivad olla sest klaasi läbipaistvust mõõdetakse ju nii, et pannakse mõõteaparaadi saatja ühele poole vastu klaasi ja vastuvõtja teisele poole klaasi. Kui te panete näo ja käed vastu klaasi siis paistab ka ju peegelklaasist läbi.
Ehk siis näiteks kui lätlased toodaksid autosid siis teevad esiklaasi süsimustaks ja saavad oma E kätte aga igas riigis sellisega sõita ei tohi.
Pole küll päris sama asi aga illustreeriv näide ikkagi.
Nt. itaalias on kokkupandavate majade tehas. Valmistavad väga ilusaid ja toredaid maju vastavad igasugustele euro normidele.
Teie lähete, ostate sealt omale maja panete selle eestis püsti ja siis saadate tehasesse tigeda kirja, et miks mul talvel kodus külm hakkab.
Ja toonida võib klaasi ikka, pange mis peegel või nikkel tahes peaasi et läbipaistvus oleks vähemalt 80%. Oma autol lasid ära toonida juhi ja kõrvalistuja klaasi. Ennem oli läbipaistvus 75% panin 95% kile peale ja nüüd paistab läbi 80%. Vihmase ja sompus ilmaga ei paista küll mitte midagi sisse aga politsei ei virise ka. Üks tuli oma klaasitükiga ründama. Ma ütlesin et saatke või ülevaatusele, maha ma seda kiskuda ei luba. Sellepeale tehti juba muud juttu.
Nende peegelklaaside koha pealt ei hakka vaidlema aga ma arvan et need ikka tohivad olla sest klaasi läbipaistvust mõõdetakse ju nii, et pannakse mõõteaparaadi saatja ühele poole vastu klaasi ja vastuvõtja teisele poole klaasi. Kui te panete näo ja käed vastu klaasi siis paistab ka ju peegelklaasist läbi.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 131
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 10 korda
vot sellega on juba nii, et kui lätlane saab oma E kätte siis võib sellega ka eestis sõita.
Mootorrataste lisavarustus www.motokaup.ee ja akud/laadijad www.patareid.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.