Huumorit

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kaval »

**
Üks paljudest, kuid viimase aja eredaim näide klientide soovidest, mis
automüüjate elu "lihtsaks teeb".

P.S. VÕETUD REAALSEST ELUST SEL AASTAL!

ESIMENE KIRI MEIE AUTOMÜÜJALE!

-----Original Message-----
From: Andrus [meiliaadress arusaadavatel põhjustel kustutatud)
Sent: Saturday, January 19, 2008 8:00 PM
To: kasutatud@rael.ee <mailto:kasutatud@rael.ee>
Subject: Tere

Kirjutan seepärast, et sooviks üleüldist infot autode kohta. Ausalt
öeldes pole mul kunagi autot olnud, kuid juhiluba on olemas. Ma ei tea
mitte midagi, mida peab auto juures teadma. Kas olete nõus 100% ausalt
vastama?

Meie vajadused. Ega eriti palju sõita pole vaja. Elan linnas, kus kõik
saab jalgsi korda aetud. Aga lihtsalt hetkel sondeerin pinda, millised
on tingimused jne. Põhiline asi, millega tekib probleeme, on ainult see,
kui tõesti peaks vahel olema vaja transporti, ilma milleta saaks küll
kuidagi hakkama, aga ära tüütab alati kellegi peale lootmine ja
mangumine. Kuna olen kalamees, siis see olekski peamine põhjus, miks
autot üldse ostaksin, kuna kummipaati on kehv rattaga vedada, eriti veel
pikemat aega. Seega auto ei tohiks olla liiga madala põhjaga, et
kuhugile kinni ei jääks. Kuna oleme kahekesi, siis puudub minu arust
vajadus 4-le uksele, aga istekohti peab olema kindlalt 4.

Kuna ma tõesti ei tea, mis auto on hea ja mis mitte, siis esialgu
meeldib kõige rohkem Honda, kuna mulle meeldib nende tore robot Asimo.

Mida tähendab muidu see luukpära ja immobilisaator? Millised vidinad
peaksid kindlasti autole lisaks olema?

Mõningad mõtted, millele olen mõelnud, milline võiks auto olla (ei ole
tähtsuse järjekorras).

  1. Kahe uksega.

  2. Katuseluuki ei taha.

  3. Võimalikult lühike ja väike auto, et mahuks igale poole ära.
    (Tegelikult parim oleks see India uus auto, kuid seda Euroopas veel ei
    müüda ja niikuinii hakataks mõnitama).

  4. Auto ei pea olema võimas ega suure mootoriga. Kuhugile maastikule ei
    roni, ega soos ei sõida. Võimalikult väiksema kütusekuluga. Seda ei tea,
    kumb on parem, kas bensiin või diisel.

  5. Ei tohi olla liiga madala põhjaga, kuna muidu jääks kinni isegi mõnel
    kruusateel, sest rattaga sõites olen avastanud ka maanteedel erinevaid
    "üleminekuid", rääkimata siis väikestest teedest, mis viivad mingi
    veekoguni. Samas tean, et maasturi kõrgust ei ole tavalistel sõidukitel,
    aga selline mõistlik kõrgus, mis vastaks meie teedele.

  6. Meeldiks rohkem automaatkäigukastiga, kuid kas need on paremad ja kas
    nad on kallimad?

  7. Auto peab olema igati vastupidav ja korralik, kuna ise parandada ei
    oska ja sedasi võin jääda tee peale. Pole kunagi ratastki vahetanud. Hea
    mootor, tugev kere, võimalikult odavad varuosad. Mäletan, et kunagi oli
    tuttaval auto, millel jäi gaas peale ja kiirus pidevalt tõusis, tuli
    aeg-ajalt seisma jätta, et hoog maha läheks. Ühes foorumis aga jälle
    öeldi, et on autosid, mis hakkavad vibrama, kui kiirus on üle 70-ne.
    Tahame korralikku autot, mis ei hakka kohe lagunema, sest ise parandada
    ei oska ja pole mõtetki sellist osta, mis vajab täielikku
    ümbervahetamist juppide näol. Auto ei tohiks olla ülejuhitav ehk liiga
    tundlik kuidagi. Ma ei oska sellel teemal kaasa rääkida, tahaks lihtsalt
    korralikku autot, millega tee peale ei jääks. Ja sooja peab ka hoidma,
    kuna kalal olles vahel ikka tahad ööseks sisse minna.

  8. Kindlasti väga turvaline. Ise sõidan korralikult ega tarvita alkoholi.

  9. Kujutan ette, et auto võiks olla valmistatud vähemalt 2003, mitte
    varem. Aga ma pole selles väga kindel, kuna mõni võib olla vanem, kuid
    on korralikult hoitud ja vähem temaga sõidetud. Teie kodulehel nägin
    Opel Astrat 1992, üks kasutaja Saksamaalt - väga kena värv ja hind ka
    odav, kuid kas tegemist on ikkagi panniga?! Palun öelge ausalt, millist
    autot meil vaja oleks!!! See on muidu 4 uksega, meil pole muidu nii
    palju vaja, aga mida arvate?

  10. Kilometraaži näit ei tohiks ehk olla üle 100 000-nde. Ei tea sedagi,
    kui palju on kasutatud auto puhul mõistlik see näit. Aga sellega on see
    häda, et siis peab see number vastama kindlasti tegelikule läbitud
    maale, mitte ei ole seda kuidagi krutitud nagu telekas räägitakse.

  11. Loomulikult peab olema tegemist ausa, kuid siiski soodsa kaubaga.
    Mingil juhul ei tohi olla sellist pettust, et midagi on plastiliiniga
    kokku mäkerdatud ja värviga üle lastud. Ei taha mingil juhul avariilist
    autot, kuidagi kahtlast selles mõttes, et on kas varastatud olnud või
    kellegi kurjategija käest ära võetud. Parem oleks see, kui kasutajaid ei
    oleks olnud varem palju. Parim oleks ainult üks.

  12. Muidugi soovime kasutatud autot, kuna uut ei jõua osta. Auto hind ei
    tohi kindlasti ületada 100 000.-, kuid sooviks ikkagi võimalikult
    soodsat ja kõikvõimalike korralike lisadega. Kuna kahe uksega auto peaks
    olema ju selgelt soodsam kui seda on 4 ust, siis tegelikult oleks parim,
    kui hind ei ületaks 50 000.-

  13. Millised lisad on olulised? Meile pole vaja, et muusikat kostaks
    kümne kilomeetri kaugusele, aga midagi mõistlikku võiks autos kuulata
    küll - korralik raadio. Ja muidugi muud asjad ka, mis peaksid olema.
    Kindlasti signalisatsioon. Ei tee paha roolivõim ja ABS pidurid. Kui see
    reguleeritav roolisammas tähendab seda, et saan rooli mugavamalt
    sättida, siis seegi on hea, kuna ise väga suurt kasvu ei ole. Istet peab
    ka saama reguleerida. Olen näinud ka endast lühemaid rooli taga, nii et
    sellega ei peaks probleeme olema. Kesklukustus - kas on vajalik?
    Turvapadjad jne.

  14. Värvus võiks olla pärlmutter hästi valminud tume kirss, pärlmutter
    tumesinine või pärlmutter tumeroheline.

  15. Auto markidest on mõned tuttavad maha laitnud kõik prantsuse autod
    ja Fordi. Kiidetud on jaapanlasi, Volvot, Volkswagenit ja ka Audit.
    Opeli kohta ollakse kuidagi keskmisel arvamusel. ... Ma ei tea mitte
    midagi. Igati korralikku autot sooviks; kindlasti soodsat; ökonoomset -
    väga oluline, sest auto võib ju odav olla, kuid kui võtab meeletult,
    siis ei tasu ju ära; väljast väikest - seest mahukat; kahe uksega;
    turvalist. Muidu silma on jäänud Honda Jazz, Toyota Aygo, Opel Corsa -
    selle kohta oli kusagil info, et ei ole usaldusväärne, Honda HR-V,
    Mitsubishi Colt CZ3 Invite. Me ei hakka kedagi väga vedama, et peaks
    kedagi ka selja taga nägema, kui tõesti vahel on vaja, siis saab ka eest
    minna. Või olen ma sellest asjast valesti aru saanud? Palun väga ausat
    vastust, kas neist on mõni korralik ja kindel ka vähemalt 10 aastat!!!
    Ja mida teie enda pakkumised endast kujutavad? Mida odavam, seda parem,
    aga kehva ka ei taha - ikka igati korralik peab olema, et midagi ei
    juhtuks. Äkki need vanemad kuluvad kuidagi sõidu ajal ära ja üks hetk
    käib näiteks rool küll peos ringi, kuid rattad ei keera!

  16. Autos peaks olema võimalik seljatoed alla lasta, et saaks puhata,
    kui kusagil kalal öö peale jään ning telgis olla ei saa. Muul ajal ega
    eriti ei sõidakski, kuna kütus on ju ka kallis. Kui, siis vahel tõesti
    kusagil ära käia, kui ilm on halb, aga minema peab. Auto oleks meile
    selline lisavõimalus liikumisvabaduseks, et kui on vaja, siis saab
    kasutada - pidevalt ei sõidaks. Samas, meil pole garaaži, kuid teistelgi
    seisavad autod akende all. Mida võib aga auto teha, kui sõidame harva?!
    Kas mõjub kuidagi halvasti?

  17. Eesmärk oleks osta auto, kui sellise raha kokku saame ja siis umbes
    5 aastat hiljem vahetaks uuema vastu samade näitajate poolest - praegu
    mõtlen nii. Samast firmast, kust esimese ostame, et saaks vahetada. Aga
    siis ei tohiks firma nii kaval olla, et meie poolt kasutatud auto
    ostetakse tagasi sellise mõttetu hinnaga, et sama hästi võiks osta
    jalgratta. Hind olgu aus, aga klienti petta ka ei tohiks. Et näiteks,
    kui ostame auto, mis maksab 60 000.-, 5 aastat hiljem on ta loomulikult
    odavam, kuid mitte nii, et meilt ostetakse ta tagasi hinnaga 30 000, aga
    müüki läheb hinnaga 45-50 000. See oleks liiga suur vahe. Kui väärtus on
    45 000.-, siis üsna sinna lähedale tahame saada ka. Eks mingi
    vahendustasu on kindlasti vahel, aga nii kalliste asjadega ei taha petta
    saada. Nii rikkad me pole. Muidugi oleks hea ka garantii autole, mille
    ostame. Liisingust ei tea me midagi ja meile ei meeldi võlgu olla.
    Pealegi läheb asi sedasi kallimaks.

  18. Ootame firmalt, kelle me välja valime, täielikku koostööd ja
    abistamist. Mitte mingit vassimist nagu oli ühe mu tuttava soomlasega.
    Oli vaja väike töö ära teha, kuid talle üritati väänata suur summa
    põhjendusega, et tööd on palju. Ei mingit pettust, tahame igati vältida
    kõikvõimalikke telesaateid, kus lahatakse selliseid probleeme! Kui on
    vaja, tuleks midagi remontida või hooldada, aga kõik olgu aus ja
    võimalikult soodne. Kas teie firmale saab alati kindel olla, et
    igasugune abi on alati olemas?! Ma ei tea sedagi, kui tihti ja millist
    õli peab panema - põhimõtteliselt ei tea üldse autodest midagi. Luba on
    olemas tänu sellele, et haridusega oli võimalus saada ka juhiluba -
    müstiliselt odavalt ja seaduslikult. Vahel olen sõita saanud mõne
    tuttava autoga, kuid minu pärast võib kapoti kinni keevitada, kuna ei
    tea selle all olevast kraamist midagi. Aga kui ikkagi auto ostaksin,
    siis tahan, et mind minu rumaluse tõttu kurjalt ära ei kasutataks. Et
    mängult remonditakse midagi, mis remonti ei vaja ja pärast saan sellise
    summa!

Palun ja ootan siis vastust! Millised on võimalused, hinnad, tingimused,
pakkumised, prognoosid võimalike hinnatõusude või soodusaegade kohta
jne? Mida arvata elektriautost või see hübriid? Toyota Prius.

Andrus.

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”