Esiamordi simmeri ja õli vahetus
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
näiteks 450ml läheb ühte amorti aga ma panen 500-550ml ja kas see teeks natuke jäigemaks?
Õli kogus ei muuda jäikust, vaid suurem kogus (eriti nii suur muutus!!!) muudab amordi käigu lühemaks ja simmerite hävimise kiiremaks, sest õli ei mahu amorti kokku pressides enam ära. Jäikust vähendab vaid vedru pingestamine ehk on sul 2 võimalust: kas uued vedrud väsinute asemele või puksid amordi ülaotsa vedrule vahele. Viskoossuse suurendamisega saavutad näilise jäikuse suurenemise efekti, sest paksem õli kulgeb lihtsalt läbi avade ja klappide aeglasemalt ja sellest tulenevalt liigub ka amort nii sisse kui välja aeglasemalt.
Seega lahendust talle saba sarnasele esiotsale võiks otsida vedrude vahetamise või pukside lisamise meetodil.
PS! kõik eelnev jutt käis ikka toimiva ja värske õliga amordi kohta. Eesti tingimustes on aga suurem osa esiamortidest sellises seisus, et AMORDIõlist ei ole seal haisugi. Või õigemini ongi ainult selle tüübi õlile spetsiifiline HAIS järgi. Amordiõli omadusi pole küll enam olla. Seega enne kui leiutama ja reguleerima hakkate, ikka värske amordiõli sisse.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.