Lõhutud kiivriklaas (muu varustus)
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Isakene, krt, mõtlen, et sinu sõidustiili juures võivad need õllepurgid kasvõi täis-metallist ja ilma õõnsuseta olla, ikka saad augu sisse... . A proovi lahtist õlut kohvris vedada. See küll katki ei lähe.
Aga mina kiidan paagikotti. Purgid püsind siiamaani terved isegi ilma muu polstrita.
Samas olnd kord kooli ajal nii: läksin mina Jawaga linna ja ennäe: arbuusid müügil. Võtsin siis ikka korraliku piraka asja ja tassisin tsikli juurde. Aga ega mul ikka mingit kotti loomulikult kaasas polnud. Tükk aega kirusin, pidin peaaegu bussiga koju sõitma. Panin ta siiski pakiraami peale (vanasti olid need suuuured) ja mässisin pika amortnööriga kinni. Vaikselt kolistasin kodu poole, aga ringteel pidin ikkagi peaaegu kukkuma. See arbuus ei veerenud küll nööridest välja, küll aga koos nööridega ühe külje peale. Selline iseeneslik kaalujaotuse muutus on, mmm, PÄRIS huvitav. Hakatuseks venivad silmad imestusest alustassi suuruseks, et mis nüüd. Siis alles tuleb kihu midagi ette võtta.
Ah jah, paagist. Mu tsikkel tuli saksast vahetatud paagiga (originaali oli rooste pintsli pand) mille oli keegi munadega mõlki sõitnud. Lasin siis paagi depoos sirgu ajada ja ära värvida-lakkida. Hakkasin siis peale panema ja panin ta korraks käest tooli peale (maha ei saa panna, kraan segab). No ja nagu püsti tõusin, taskuga selle sama kraani otsa. Paak vastu maad ja jälle mõlkis Nagu koerale vorst.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.