Esimese hammasratta vahetus- kas väiksem või suurem
Kunagi kui ma veel gsx 750f -ga sõitsin, siis tõstsin ülekanded nii, et 100km/h juures oli 4000 rpm. Rahulikult pikka maad sõites oli päris hea.
(mootor käis mõnusalt madalalt)
170-180 km/h juures hakkas asi nigelaks minema, kuna viimase käiguga lihtsalt ei jõudnud rohkem minna. Nii et neljas käik oli umbes sama nagu originaalis viies peaks olema. Neljandaga saavutas enam vähem tippkiiruse
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.