KTM lc4 õlivahetus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
KTM lc4 õlivahetus
Kawasaki Ninja 636 2002a
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=57107
(lingi all on natuke uuem mudel aga poltide asukohad ja filtrid on samad)
lc4 620 EGS-l alates 95a. on kaks õlifiltrit, mootori ees suur filter, tagapiduri hoova all väike õlifilter, karteri põhjas metallvõrguga filter ja megnetiga kuivenduspolt mitte ajada segi õli möödalaskmisklapi poldiga) .
mootor soojaks
kartripõhja kuivendupolt lahti ja õli vanni
raami ülemises osas asuv polt lahti et õli ka raamist välja pääseks
suure filti kohal asuv polt lahti, õli vanni
suur filter lahti
väike filter lahti (pidurihoob fikseerida nipukaga alumisse asendisse et ei segaks)
metallvõrguga filter lahti.
puhastada tagasipandavad poldid ja metallvõrguga filter (magnetpoldi puhul on metallipuru täiesti normaalne nähe)
paigaldada uued filtrid, karteripõhja poldid, suure filtri kohal asuv polt
ülemine raamiõhutuspolt panna paika aga kinni mitte keerata
valada mootorisse 1,5l õli
käivitada mootor
lasta mootor töödata kuni raamiõhutuspoldi vahelt hakkab õli välja tulema (et läbu vähem oleks võib poldi asemele aretada korgi läbipaistva voolikuga)
seisata mootor, keerata õhutuspolt kinni
valada sisse ülejäänud õli ca 0,7l kokku seega 2,2l õli
soovitav oleks suvel 15w40 talvel 10w40 täissünt märgsiduriga mootorrataõli
kontrollida õlitaset vardal
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 04 Mai 2007, 00:30
- Tsikkel: KTM RFR
- Tänatud: 6 korda
Re: KTM lc4 õlivahetus
NeoCortex kirjutas:Oleks sis plaan lc4 620 õli vahetada. kas on ka mingi filter või kuidas see õlivahetus käib üldse ja mis õli kasutada?
teema hakkas sellise postitusega
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Teema algatajale siis:
kui sa tõesti ei tea, mis õli sinna panna, siis pane manuali järgi - Shell Advance Ultra 10W50 ja ongi rahu majas.
Kui seda kuskilt ei leia, siis panen huupi, näiteks võta Streetmotost Castrol R4 10w50 ja võid täiesti kindel olla, et on korralik õli ja kui midagi juhtubki, siis kindlasti mitte õli pärast
Kui kavatsed talvel ka sõita, siis tasuks vähe pehmemat õli panna, näiteks 5w-40 täissünt.
p.s. ekstreemmoto mehed panevad igale poole valvoline täissünt 10w40 ja töötab ka täitsa hästi.
mine võta kinni nüüd
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Piipz kirjutas:Teema algatajale siis:
kui sa tõesti ei tea, mis õli sinna panna, siis pane manuali järgi - Shell Advance Ultra 10W50 ja ongi rahu majas.
Kui seda kuskilt ei leia, siis panen huupi, näiteks võta Streetmotost Castrol R4 10w50 ja võid täiesti kindel olla, et on korralik õli ja kui midagi juhtubki, siis kindlasti mitte õli pärast
Kui kavatsed talvel ka sõita, siis tasuks vähe pehmemat õli panna, näiteks 5w-40 täissünt.
p.s. ekstreemmoto mehed panevad igale poole valvoline täissünt 10w40 ja töötab ka täitsa hästi.
mine võta kinni nüüd
kui täpselt ei tea, kuidas õli vahetada ja ise välja ka ei suuda mõelda, siis oleks ehk targem viia kellegi kätte, kes oskab ...
-
- Postitusi: 96
- Liitunud: 23 Mär 2006, 14:19
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tere!
Küsimus lc4 540 kohta.
Kuskil teemas oli täpsemalt kirjas,kuidas pärast filtrite vahetust õlitoru kinnituspolt lahti keerata ja õli tulekut ikka kontrollida,aga ei leidnud seda. Minu küsimus oleks lähedane sellele. Kuidas kontrollida,et õlisurve oleks piisav (mõtlen just väntvõlli e mootori osa,mitte käimakasti)?Kui näiteks moto töötamise ajal keerata vasaku kaane pealt polt lahti( sealt,kust väntvõlli õlitus käib),kui kõvasti peab sealt õli pritsima või valguma (sõltub pööretest ,aga siiski)? Ei tahaks uut kepsu ja laagrit enam ära kõrvetada,eelmine läks õhtale ja arvatavasti piisava õlituse puudumise tõttu.Õlipumbad olid visuaalsel kontrollil ok,aga ega silmaga seal kulumisastet ilmselt ei määra.Õlikanalid said ka enne kokkupanekut suruõhuga läbi puhutud ja kõik tundus puhas olevat.
Oskab keegi aidata,et mida peaks tegema.
Tänud ette
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.