KTM lc4 õlivahetus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
NeoCortex
Postitusi: 90
Liitunud: 26 Jaan 2007, 18:26

KTM lc4 õlivahetus

Lugemata postitus Postitas NeoCortex »

Oleks sis plaan lc4 620 õli vahetada. kas on ka mingi filter või kuidas see õlivahetus käib üldse ja mis õli kasutada?
Husaberg Fe600e 1998
Kawasaki Ninja 636 2002a

mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Lugemata postitus Postitas mayhem »

kas mudel on 620 supercomp või EGS?


http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=57107
(lingi all on natuke uuem mudel aga poltide asukohad ja filtrid on samad)


lc4 620 EGS-l alates 95a. on kaks õlifiltrit, mootori ees suur filter, tagapiduri hoova all väike õlifilter, karteri põhjas metallvõrguga filter ja megnetiga kuivenduspolt mitte ajada segi õli möödalaskmisklapi poldiga) .
mootor soojaks
kartripõhja kuivendupolt lahti ja õli vanni
raami ülemises osas asuv polt lahti et õli ka raamist välja pääseks
suure filti kohal asuv polt lahti, õli vanni
suur filter lahti
väike filter lahti (pidurihoob fikseerida nipukaga alumisse asendisse et ei segaks)
metallvõrguga filter lahti.
puhastada tagasipandavad poldid ja metallvõrguga filter (magnetpoldi puhul on metallipuru täiesti normaalne nähe)
paigaldada uued filtrid, karteripõhja poldid, suure filtri kohal asuv polt
ülemine raamiõhutuspolt panna paika aga kinni mitte keerata
valada mootorisse 1,5l õli
käivitada mootor
lasta mootor töödata kuni raamiõhutuspoldi vahelt hakkab õli välja tulema (et läbu vähem oleks võib poldi asemele aretada korgi läbipaistva voolikuga)
seisata mootor, keerata õhutuspolt kinni
valada sisse ülejäänud õli ca 0,7l kokku seega 2,2l õli
soovitav oleks suvel 15w40 talvel 10w40 täissünt märgsiduriga mootorrataõli
kontrollida õlitaset vardal
Kasutaja avatar

schanzez
Postitusi: 223
Liitunud: 10 Sept 2004, 22:12
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas schanzez »

Oskab keegi öelda kas KTM GS 620 RD 1996aasta, sobib KTM LC 4 620 Mootor mis on aastast 2002. Ning kas 620 ja 640 mootoritel on raamikinnitustes vahe sees,ehk kas 640 mootor sobib raamile kus varem oli 620 mootor?
tänan
Kasutaja avatar

suhkrujuku
Postitusi: 77
Liitunud: 04 Mai 2007, 00:30
Tsikkel: KTM RFR
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas suhkrujuku »

sobib küll uuem mootor peale.kinnitused on samad.

kristerk

Lugemata postitus Postitas kristerk »

Tere! Kuidas KTM 625 SXC 2002 aasta 2003 aasta mudel! Kuidas selle see asi käib!
Kasutaja avatar

schanzez
Postitusi: 223
Liitunud: 10 Sept 2004, 22:12
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas schanzez »

mis vahe on õlidel 10W40 ja 10W50 ning 15W40 ja 15W50

Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

äkki otsiks ise ka netist?
http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil
"Multi-grade motor oil"

Siim
#609
Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kaval »

kui metsas puurimas käid,siis soovitan kindlasti 20W50,katsetatud ja toimib hästi suurtel koormustel(sood,rabad,jne)ise valan motuli toodangut,


kristerk

Lugemata postitus Postitas kristerk »

Ise kasutan 15W50 Motul!

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Küsimusele "mis vahe on" ei saa vastata "ise kasutan/valan".

Mida sisse valada, on kirjas hoopis teises teemas.

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=27751

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: KTM lc4 õlivahetus

Lugemata postitus Postitas kaval »

NeoCortex kirjutas:

Oleks sis plaan lc4 620 õli vahetada. kas on ka mingi filter või kuidas see õlivahetus käib üldse ja mis õli kasutada?

teema hakkas sellise postitusega

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Teema algatajale siis:

kui sa tõesti ei tea, mis õli sinna panna, siis pane manuali järgi - Shell Advance Ultra 10W50 ja ongi rahu majas.

Kui seda kuskilt ei leia, siis panen huupi, näiteks võta Streetmotost Castrol R4 10w50 ja võid täiesti kindel olla, et on korralik õli ja kui midagi juhtubki, siis kindlasti mitte õli pärast :)

Kui kavatsed talvel ka sõita, siis tasuks vähe pehmemat õli panna, näiteks 5w-40 täissünt.

p.s. ekstreemmoto mehed panevad igale poole valvoline täissünt 10w40 ja töötab ka täitsa hästi.

mine võta kinni nüüd :roll:

Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

Piipz kirjutas:

Teema algatajale siis:

kui sa tõesti ei tea, mis õli sinna panna, siis pane manuali järgi - Shell Advance Ultra 10W50 ja ongi rahu majas.

Kui seda kuskilt ei leia, siis panen huupi, näiteks võta Streetmotost Castrol R4 10w50 ja võid täiesti kindel olla, et on korralik õli ja kui midagi juhtubki, siis kindlasti mitte õli pärast :)

Kui kavatsed talvel ka sõita, siis tasuks vähe pehmemat õli panna, näiteks 5w-40 täissünt.

p.s. ekstreemmoto mehed panevad igale poole valvoline täissünt 10w40 ja töötab ka täitsa hästi.

mine võta kinni nüüd :roll:

kui täpselt ei tea, kuidas õli vahetada ja ise välja ka ei suuda mõelda, siis oleks ehk targem viia kellegi kätte, kes oskab ... :idea:

SYLB
Kasutaja avatar

schanzez
Postitusi: 223
Liitunud: 10 Sept 2004, 22:12
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas schanzez »

Kui pikk on Lc4 õlivälp 96a?

Kasutaja avatar

netram
Postitusi: 27
Liitunud: 13 Sept 2005, 15:11
Tsikkel: BMW F800GS ,Honda CX500(82)

Lugemata postitus Postitas netram »

mul peale lc4 ja müüki jäi alles raami õlifilter ktm originaal! hind oli umber 275 eeki vist ma annaksin poole hinnaga kui ise viitsid piritale järgi tulla!

Kasutaja avatar

schanzez
Postitusi: 223
Liitunud: 10 Sept 2004, 22:12
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas schanzez »

netram ma ei tea kas sa vastastid mu küsimusele. Aga ma üritan teada saada mitme kilomeetri tagant tuleb vahetada mootoris olevat õli.

Kasutaja avatar

netram
Postitusi: 27
Liitunud: 13 Sept 2005, 15:11
Tsikkel: BMW F800GS ,Honda CX500(82)

Lugemata postitus Postitas netram »

eee jah pigem mõtlesin et sul õlivahetus ees ja vajad filtrit jne. agaaa kui õieti mäletan oli 3000-4000km

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

5000 umbes oli Adventure 620 mootoril.

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Mina laon 5000km tagant õli ümber :)

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

netram
Postitusi: 27
Liitunud: 13 Sept 2005, 15:11
Tsikkel: BMW F800GS ,Honda CX500(82)

Lugemata postitus Postitas netram »

no oligi vist et 5000 on ok aga hea kui 3000-4000


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

netram kirjutas:

no oligi vist et 5000 on ok aga hea kui 3000-4000

sõltub sõidustiilist, aga tehase manual ütleb ikkagi 5000 km, mille järel tuleb kontrollida ka klapivahesid :)

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

glä glä glä

Siin oli kunagi loll jutt :)

Viimati muutis Primo, 15 Dets 2007, 17:36, muudetud 1 kord kokku.
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

schanzez
Postitusi: 223
Liitunud: 10 Sept 2004, 22:12
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas schanzez »

oskab keegi öelda kuidas peab Lc4-l õli kontrollima?
Kas keeran punnni lahti puhastan ära keeran uuesti sisse ja siis uuseti välja ja vaatan palju öli näitab
või
keeran punni lahti puhastan ära torkan varda avasse illma kinni keeramata ja tõstan välja


härra Ruubel
Postitusi: 96
Liitunud: 23 Mär 2006, 14:19

Lugemata postitus Postitas härra Ruubel »

Keera/puhasta/keera/kontrolli.

Kasutaja avatar

randmevääne2
Postitusi: 187
Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas randmevääne2 »

Tere!
Küsimus lc4 540 kohta.
Kuskil teemas oli täpsemalt kirjas,kuidas pärast filtrite vahetust õlitoru kinnituspolt lahti keerata ja õli tulekut ikka kontrollida,aga ei leidnud seda. Minu küsimus oleks lähedane sellele. Kuidas kontrollida,et õlisurve oleks piisav (mõtlen just väntvõlli e mootori osa,mitte käimakasti)?Kui näiteks moto töötamise ajal keerata vasaku kaane pealt polt lahti( sealt,kust väntvõlli õlitus käib),kui kõvasti peab sealt õli pritsima või valguma (sõltub pööretest ,aga siiski)? Ei tahaks uut kepsu ja laagrit enam ära kõrvetada,eelmine läks õhtale ja arvatavasti piisava õlituse puudumise tõttu.Õlipumbad olid visuaalsel kontrollil ok,aga ega silmaga seal kulumisastet ilmselt ei määra.Õlikanalid said ka enne kokkupanekut suruõhuga läbi puhutud ja kõik tundus puhas olevat.
Oskab keegi aidata,et mida peaks tegema.

Tänud ette

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

netis levivates ktm exc remondimanualides on igatahes pumba kulumise kontrollimist kirjeldatud. LC4 ja EXC peaksid sarnased Eatoni pumbad olema.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”