Karburaatori kohta küsimusi (häälestamine)
Regula kirjutas:ühesõnaga IGAL rattal IGA ilmaga, teeb kinnine õhuklapp kohapeal seismist aiinult paremaks ja pööreterohkemaks,( sõidu ajal jah on halvem, siis peab ikka alati klapp täitsa lahti olema), aga näed minu rattal lihtsalt no mitte üht takti ei tööta mootor toorega.
Tühikäigul vajabki ratas rikkamat segu, kui tühikäigul töödates töötab ratas hästi vaid suletud õhuklapiga, siis on lihtsalt karburaator valesti reguleeritud. (st loomulikud segurikastussüteemid ei toimi tühikäigul)
Reguleeritud rattal põhjustab sooja mootori korral õhuklapi sulgemine mootori ebaühtlast!!! töötamist ja ka väljasuremist.
Kas see kolmas kruvi (ei ole uurinud seda karburaatorit) ei või olla pidurdusõhukruvi, millega reguleerida just tühikäigu segu? Paljudel karburaatoritel on selline asi olemas, ehk kruvi kinni keerates muutub hõrendus düüsiees suuremaks ja tõmmatakse rohkem kütust karpasse. Soovitan kontrollida, mis otstarbeks see on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.