Kasutatud krossika ost

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Vasta

Teema algataja
crom

Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas crom »

Mure selline:plaan osta krossikas 4 taktiline aastast 2005 alates.
Asi selles,et millist marki ja miks just see mark? Mida jälgida ostmisel?
Äkki kellelgi on ka midagi pakkuda?
Tänan,kes vastata viitsib :)

Kasutaja avatar

Taku
Postitusi: 313
Liitunud: 28 Juul 2005, 23:56
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Taku »

koolivennad sõidavad 450ccm üks kawa ja teine yamahaga. Mainisid, et eriti vahet pole nagu. Ainult ktm tagumine amort pidi jama olema ja perset loopima igas suunas. Parandage kui eksin :)

PS! See, kes Kawasakiga sõidab, mainis et mõlgutab vaikselt müügimõtteid, ratas oli kas 2006 või 2007, kurat täpselt ei mäleta :)


Teema algataja
Hardy

Lugemata postitus Postitas Hardy »

mina olen just ktm-i tegavedrustuse kohta kiidusõnu kuulnud! aga eks see ole selle tunnetusest kes lenksu taga! :) Aga ktm-i plussiks on peetud tema pikka hooldevälpa!!
Lisaks küsiks veel ,et on sul kindel cm3 suurus ka paika pandud?

Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

kui ktm - i wp tagavedru 10 mintti head peksmist saab siis on õli seal sees niikuum,et ei liigu enam, sõidaks nagu aiakäruga.! pole hea midagi.
ayr ktm-i quadil endal peal niiet tean mis piin see on .

derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Panen siis ka oma arvamused kirja. Age see on tõesti väga üldistades.

KTM - 450 suht lollikindel, eriti kui klapid rosterite vastu vahetada, originaalkolviga võib paar hooaega sõita. Sidur kestab väga hästi. Amordid tahavad väga täpselt sõitja kaalu järgi paikasättimist, nii kui on natuke valed settingud amort lihtsalt ei tööta. Väikse porgandinelari kogemus puudub kuid sõita on päris hea, mootor on väga tugeva tõmbega.

Honda - väga hea sõita, samas kõige enam hooldust nõudev. Moned tükid on tehtud nii pehmest materjalist nagu s**t.

Yamu tundub japsidest kõige töökindlam olema, mootorid head, raskuskese tundub kõrge olema (uutel aluraamidega pillidel seda tunnet ei ole).

Kawa ja Suzu kogemust vähe. Vana terasraamiga koos tehtud Kawa ja Suzu väikest nelarit tasub igatahes vältida, jube palju lastehaigusi küljes.


Teema algataja
crom

Lugemata postitus Postitas crom »

tänan tänan.unustasin jah lisada,et 250 on plaanis,a muidugi kõik võib muutuda.


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Hondal põhimureks klapid, mis tükivad ära minema. Alates 2006 aastast muudeti klapipesade materjali, mis pisut leevendas seda probleemi.

Kõige lollikindlam on siiski Yamaha nelaritest. Yamaha oli ka esimene kes 1998 aastal tuli võlja uue põlvkonna krossinelariga YZ400.

Suzudel ja Kawadel on raamid täpselt samad ning kuuldavasti on esimestel mudelitel (2005/2006) ka lastehaigusi küljes. Omast käest küll ei tea, kuid olen kuulnud paljude käest õudusjutte just 250 kawa nelarite peadest, mis tükkivat vägisi laiali lendama.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

Hunnev
Kaupmees
Postitusi: 346
Liitunud: 05 Aug 2007, 12:26
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hunnev »

pakkuda 2006 aasta suzu rmz 450 hind 60

http://www.parnumoto.ee
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud

Teema algataja
krismx

krossikas

Lugemata postitus Postitas krismx »

:lol:

Viimati muutis krismx, 28 Nov 2007, 19:14, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Soovitus on samaväärne sellega, et pane enne koledat naist siis vöid ilusat panna. t***, mis see kellegi asi on, mis härra endale sihiks on valinud? 250 neli takti on super hea valik ju. Seega vähem ininat ja rohkem asjalikku inffi nagu siin eespool ka näha on.

Rennes aka Pröksuga Mülka

Teema algataja
crom

Lugemata postitus Postitas crom »

tänud :)
PS.Mul on 250 yamu 2 taktiline,muidugi tyhjaks laskmisest on asi kaugel :)


Teema algataja
krismx

Lugemata postitus Postitas krismx »

:D

Viimati muutis krismx, 28 Nov 2007, 19:14, muudetud 1 kord kokku.

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Jällegi unustati mainida Husaberg, TM, Gas-GAS. Ma polnud enne eriti krossikat proovida saand, aga ostsin KTM 620 LC4 ja väga rahul, väiksema või kollasema vastu küll ei vahetaks.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,


Teema algataja
Hardy

Lugemata postitus Postitas Hardy »

jah soovitused olid kasulikud aga KTM 620 LC4 ei ole mingi krossikas ja krossikat ei saa sellega võrreldagi!

sry kui kellegile pahameelt valmistasin


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

LC4 puhul pole tegu ka krossikaga, seega ei kannata võrdlemist.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

Teema algataja
Medved

Lugemata postitus Postitas Medved »

krismx kirjutas:

Rennes? Mis ma ei või enda arvamust avaldada ve?

Kui su arvamus on täiesti mõttetu teemaarenduse kohapealt ja ei aita teemaalgatajat kuhugi edasi, siis on tõesti targem oma postitus järgmise korra jaoks hoida.

(Sry küll offtopicu eest, aga mul on hommikuti paha tuju ja ma pidin sõna võtma.)

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

krismx kirjutas:

Rennes? Mis ma ei või enda arvamust avaldada ve?

Lihtsalt su arvamus oli sama tark kui Rennese näites naistest.

250 nelari on lihtsalt NII PALJU parem sõita, et hakata kellelgi seda 125 võrri soovitama on täielik idiootsus.


Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Valmet »

LC4 pole päris krossikas, aga tuledeta ja starterita versiooniga saab raja peal oma lõbuks sõita küll. Pealegi olen kuulnud, et japside originaal vedrustus üldiselt päris võistlemiseks ei kõlba. Õiged asjad pidid olema ikkagi Öhlins, WP ja ehk veel midagi. Keegi kes paremini teab võiks seda veidi kommenteerida.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,


Teema algataja
harrypont

Lugemata postitus Postitas harrypont »

Valmet kirjutas:

LC4 pole päris krossikas, aga tuledeta ja starterita versiooniga saab raja peal oma lõbuks sõita küll. Pealegi olen kuulnud, et japside originaal vedrustus üldiselt päris võistlemiseks ei kõlba. Õiged asjad pidid olema ikkagi Öhlins, WP ja ehk veel midagi. Keegi kes paremini teab võiks seda veidi kommenteerida.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Nii kahju, ostad jaapanlase ja nu ei saa sõita, kohe peab tuunima kukkuma, Race Tech Gold Valve jnejne. Vaesed inimesed, kes Kayaba ja Showa stock amortidega krossi sõidavad....

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Valmet kirjutas:

LC4 pole päris krossikas, aga tuledeta ja starterita versiooniga saab raja peal oma lõbuks sõita küll. Pealegi olen kuulnud, et japside originaal vedrustus üldiselt päris võistlemiseks ei kõlba. Õiged asjad pidid olema ikkagi Öhlins, WP ja ehk veel midagi. Keegi kes paremini teab võiks seda veidi kommenteerida.

Selleks et üldse arusaada, mis vahe on ÕIGESTI reguleeritud Öhlins, WP, SHOWA, KAYABA, SÖLVA jne amortidel, peab ikka juba väga hästi sõita oskama. :wink:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

Ma olen kuulnud, et kroon pidi devalveeritama kah.

Valmet kirjutas:

Pealegi olen kuulnud, et japside originaal vedrustus üldiselt päris võistlemiseks ei kõlba. Õiged asjad pidid olema ikkagi Öhlins, WP ja ehk veel midagi. Keegi kes paremini teab võiks seda veidi kommenteerida.

Siim
#609

Teema algataja
crom

Lugemata postitus Postitas crom »

Viimast posti ei hammusta läbi kuidagi :)
Ise millegi pärast pooldaksin Yamu,Kawa ja Ktm i.aga jah,talvel nagunii ei sõida,ja kui lumi läind,siis olen ka arvestanud kuutunde kuskil 5tundi kuus,muidugi tahaks rohkem,aga töö töö töö :D
Äkki see aitab midagi,et sõidutunde tuleb suht vähe Teie sugustega võrreldes:)
nii et aega on selle ostuga,kui mingi eriti hea pakkumine tuleb,ostaks muidugi kohe valmis.
NB.samas myyn ka ise Yamaha 250ccm 2 takti 2001.aHeas korras

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.p ... _missing=1 250cm
või võta ikka e-nupuga nats suurema mootoriga riist
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html Ja saad ka talvesõitu nautida :D

Või siis päris uus
http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.p ... _missing=1

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Teema algataja
krismx

Lugemata postitus Postitas krismx »

8)

Viimati muutis krismx, 28 Nov 2007, 19:16, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
krismx

Lugemata postitus Postitas krismx »

ääküll see selleks, ostke mis tahate omale... 8)

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

krismx kirjutas:

Stefan Everts: "Ennem pole mõtet neljataktilise selga ronida kui 2-takti kool on läbi tegematta!"

Stefan Everts`i mehaanikud: kes t*** selle 2T välja mõtles rsk!?!


Teema algataja
crom

Lugemata postitus Postitas crom »

saqu kirjutas:

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.p ... _missing=1 250cm
või võta ikka e-nupuga nats suurema mootoriga riist
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html Ja saad ka talvesõitu nautida :D

Või siis päris uus
http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.p ... _missing=1

seda esimest vaatasin ma ise ka.a mis arvate sellest,kaua myygis olnud kuidagi.peaaegu oleks selle mingi kuu tagasi ära vahetand :)
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


Teema algataja
crom

Lugemata postitus Postitas crom »

Endal nyyd 4 takti käes ja selleks sai yamu 250 2005 a
A tekkis yks kysimus.Vaadates praegu hindasi,tundub(vähemalt mulle) Yamu kõige odavam olevat just seda aastat vaadates,võrreldes kawa,suzu ja honda ja muidugi ktm.Aasta tagasi olid mu mäletamist mööda honda ja suzu odavamad kuidagi,võin eksida.Äkki keegi oskab täpsemalt lahti seletada?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

See on viimane Yamu terasraamiga aasta. Järgmisest tuli uus aluraam ja pill läks oluliselt paremaks, sellest hinnalangus.


Teema algataja
crom

Lugemata postitus Postitas crom »

Ahnii.selge.A siis teised margid 2005 aasta on juba alumiinium raamiga ?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”