õhtust sõidukaaslast Tallinnas teistmoodi
Mella. Pigem ajad sina demagoogiat kui võrldled asfaldist harjutusplatsi ja eksamineerimisautot mille eesmärgid ja jooksva+amordikulu elemendid on väga erinevad. Lisaks ka kohustused mehitamisele...
Lihtsalt usun et ühiskondliku mõtlemise paradigma on asetunud juba piisavalt eesmärgikeskseks nii vailijate kui valitsejate poolt ning selline lihtne ühiskondlik hüve nagu õppesõiduplatsi kasutamine ei tohiks erineda avalikust teest. Kui seal avaliku tee kõrval on ka erateed/õppesõiduväljakud siis las olla, aga üks ei väilista teist. Isegi Poolas võid sa paralleelselt sõita nii tasulisel erateel kui ka tasuta riigiteel. Jõuad samasse sihtkohta aga mugavused on erinevad.
Pole midagi vastuolulist kui oleks tasuta ARK harjutusväljak ja tasulised eraõiguslikud harjutusväljakud.
Seatap soovitangi huvilistel nõuda omale välja kasutusõigus selle ARK väljaku osas. See on ühiskonnale ju kasulik kui teedel on suurema harjutuskogemusega liiklejad. Ja tänane majkommminni juhtkond saab sellest eeldatavalt aru.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.