Yamaha Super Tenere vs Honda Transalp vs BMW 650 GS
Moderaator: Moded
Yamaha Super Tenere vs Honda Transalp vs BMW 650 GS
Tere kõigile
Algaja motohuviline on raske valiku ees. Kui keegi oskab lisada soovitusi siis oleksin tänulik.
Valikus on ;
Yamaha XTZ 750 Super Tenere 1993, väljanägemine meeldib, hind ca 40 000 eek ?, võimsust paistab jaguvat, halba pole kuulnud, seiskord ok, aastarv teeb muret?
Honda Transalp, 1998, kõige rohkem kiidetud, väljanägemine pole kõige hingelähedasem aga käib kah, hind ca 34 000 eek, seisukord suht närune.
BMW 650, 1998, hind ca 35 000 eek, enne Super Tenere selga istumist oli valikus esimene, halba pole kuulnud, tundub natuke madal? tsikli raha ja aastaarvu-seisukorra suhe parim, seisukord ok.
Enda gabariidid oleks 186 cm ja 95 kg. Tsikli kogemus puudub.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Ise valiks Transalpi (töökindel mootor) kui seisukord normaalne oleks. Aga selle loetelu järgi BMW. Miks, sest äärmiselt mugav sõites.
Sellele ei saa ma ilmselt kunagi pihta, miks seda võimsuse piisamist või mittepiisamist nii tähtsaks peetakse. Iga mootorratas suudab 95 kg nii liigutada, et see sõitjale ohtlik võib olla, ja seda pole ma veel kuulnud, et ratas kuskile kinni on jäänud sellepärast, et võimsust vähe on olnud. Nende kõigi ratastega võid ühtemoodi hästi nii asfaltil kui kruusal sõita. Mudaauku pole nad nagunii mõeldud. Aga eelkõige vaata ikka kui heas seisundis konkreetne ratas on. Need kolm ratast iseenesest on kõik omas elemendis väga head rattad.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Kuidas sa sõita kavatsed? Kui üksi ja mitte eriti suure pakihunnikuga, siis ükskõik milline valikust. Kui tahad proua kah koos vastava koguse pampudega peale võtta, siis on kardetavasti ainus piisava suurusega tsikkel sellest valikust Super Tenere.
Mis Transalpil viga on, et sa seisukorra näruseks nimetad? BMW madalus-kõrgus sõltub konkreetselt su enda kere sobivusest ja soovidest, saad ju huvi korral osta juurde nii lenksukõrgendusi, kõrgemaid-madalamaid sadulaid kui jalatugesid.
Vaadata tasub ka selliseid juppe, nagu rehvide, piduriklotside ja kettide-hammakate kulumis astet. Kui neid peaksid kohe vahetama hakkama, siis tähendab see ostukulule tublisid lisakroone.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Alpi ja BMW-ga olen mõlemaga veidi sõitnud, ST oman praegu ise. TA on rohkem endurokas kui ST, 30 kilo kergem ja teelt maha keerates võimekam, juhtimisasend endurolikum pluss veel mõnus V2 mootor. ST on täisverd matkaenduro, kui kaks inimest seljas ja kolm kohvrit, siis jääb TA nõrgaks, aga ST-ga mägedes ja kiirteel täislastis ei ole ma veel jõupuudust täheldanud, pealegi on ST mootor uskumatult võimekas, pakkudes ühtlast väänet 2000 pöördest alates kuni skaala lõpuni, kus piiraja vastu tuleb. Aga ST on siiski enduro, kiirteel täislastis kippus 140+ kiirusel all "vedelaks" minema. BMW on rohkem selline universaalne ühemeheenduro, kõlbab peaaegu igale poole, aga sellist sõitu, kus just baierlane asendamatu on, ma ei oskagi öelda... metsa ja põllule kohmakas, kruusateel täitsa hea, asfaldil käib kah, matkamiseks nõrk...
Ja masinat ostes vaataks mina esmalt seisukorda ja siis alles aastaarvu.

-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Asi kisub OT-ks, küsiti arvamust kolme margi kohta. Aga siiski, nimekirja võiks lisada ka suzu Freewindi, ratas, mis omal ajal paljudes testides tunnistati parimaks. Aga siiski väga massiliseks müügiartikliks ei kujuneneud Ometi kõigi näitajate järgi peaks olema vägagi hea ratas. Ja hindki paigas, kui kasvõi Saksa pakkumisi vaadata.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Olen ise ka algaja motohuviline ja tegelikult tahtsin endale ka esimeseks rattaks matkaendurokat. läks kuidagi nii, et esimene hooaega sai hoopis vana baigi seljas mööda saadetud, kuid huvi siiani matkaenduroka vastu alles. Niipalju kui ma mööda internetiavarusi kolanud olen on mulle silma jäänud kuni 50000 eeguste isendite seas Honda Africa Twin. Näeb väga hea välja ja olen kuulnud ainult kiitvaid kommentaare nii vastupidavuse kui sõiduomaduste kohta.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
uzzike kirjutas:Olen ise ka algaja motohuviline ja tegelikult tahtsin endale ka esimeseks rattaks matkaendurokat. läks kuidagi nii, et esimene hooaega sai hoopis vana baigi seljas mööda saadetud, kuid huvi siiani matkaenduroka vastu alles. Niipalju kui ma mööda internetiavarusi kolanud olen on mulle silma jäänud kuni 50000 eeguste isendite seas Honda Africa Twin. Näeb väga hea välja ja olen kuulnud ainult kiitvaid kommentaare nii vastupidavuse kui sõiduomaduste kohta.
AT paigutan julgelt ST-ga ühte patta. Mõlemad on enamvähem ühesuurused matkapillid, vastupidavuselt, võimekuselt ja muudelt omadustelt suht sarnased. See on juba igamehe enese otsustada, kas ühe või teise välimus ja sõiduasend, V2 või R2...

Re: Yamaha Super Tenere vs Honda Transalp vs BMW 650 GS
Kui juba OT-ks kiskus siis.. sai ka ise oldud sama valiku ees, käisin ja vaatasin ja näppisin, neid 40k maksvaid isendeid .. nohh aastakese uurisin ja puurisin ja raha kogunes selle ajaga juba 50k.
Siis jäi valikusse kaks ratast KTM LC4 adventure ja Yamaha TDM850
Kuna Yamu pakuti hetkel soodsamalt, siis sai üks TDM koju veetud ja ise ilgelt rahul .
Kõige pealt tee endale selgeks.. kas sa sõidad asfaldil selle jaoks et kruusale jõuda, või sõidad kruusal selleks et asfaldile jõuda.
Aprilia Pegasot võid ka veel kaaluda .
TDM-indusest loe siit http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=29023
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
african twinist ja tenerest on hea võrdlus motomaania eelviimases numbris kus neid testiti suht sobimatus kohas selliste tsiklite jaoks (männiku karjääris) aga samas tõi AT parimad omadused välja.
transalbi otsas olen ainult korra istunud (minu kaal 93 ja pikkus 188) ja sõitnud ca 10 km kiireid metsateid. minu kasvule see tsikkel ei sobi sest jalad ei mahu ettenähtud kohtadesse ära.
ise plaanisin enne praegust tsiklit TA osta sest sõber ostis ja mulle ta meeldis välimuselt enamvähem ja hind oli super. tänaseks on mul hoopis KTM LC8 Adventure. häda selles et nüüd pean teise tsikli veel ostma millega metsa või karjääri minna!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.