erihaagis krossika vedamiseks

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Möku »

on tekkinud kinnismõte saada/teha endale auto järelhaagis millele:

a) saaks krossika/enduuroka üksi 2 minutiga peale laadida - ehk siis et oleks üks jäik kinnituskronstein ja ei peaks nende koormavöödega amorte kinni pingutama. Jalgratastele on selliseid lahendusi kümneid, järelikult peaks olema ka mootorratastele võimalik aretada.
b) mis oleks väike, hõre ja piisavalt kompaktne et saaks seda seina äärde sirelipõõsa taha püsti tõsta. Kasti ja portedega variant tekitab maja hoovis tunde et ollakse kusagil logistikafirma laos ja see on perekonnapea poolt välistatud.
c) mis oleks ikka ARKis regatud ja igati turvaline. Kõlblik ka pikki ülesõite tegema.

Paatidele ja jettidele on sellised paarist torust, teljest ja registreerimisnumbrist koosnevad haagised täitsa olemas. Eestis müüakse ka spets mootorratta haagiseid Thule traileri poolt, aga need on ikka pisut liiga suured ning neile pole aretatud jäika kiirkinnitust - ikka peaks rihmadega jantima. Samas oleks see lihtne statiiv ja/või tõstetav pukk suhteliselt lihtne haagiseraamile peale panna.

Et see vajadus on suhteliselt universaalne, siis tekkis mõte et ehk keegi foorumlastest on omale sellise haagise juba arendanud. Ehk oskabkeegi nõu anda.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

http://www.addabike.com/
Ma mõtlesin endale sellist ehitada, aga kahjuks ei ole meie autodel selliseid haagisekonkse vist, mis sellist raskust taluks. :roll:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas boob »

saqu kirjutas:

http://www.addabike.com/
Ma mõtlesin endale sellist ehitada, aga kahjuks ei ole meie autodel selliseid haagisekonkse vist, mis sellist raskust taluks. :roll:

Sõiduautode konksud ei talu sellist raskust, kuna kinnituvad ju pagasniku põhjapleki külge. Sellel videol oli konks maasturil, neil kinnitub konks tavaliselt raami külge ja kannab kordades rohkem.

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

boob kirjutas:

Sõiduautode konksud ei talu sellist raskust, kuna kinnituvad ju pagasniku põhjapleki külge.

Teiste kohapealt ei tea rääkida, aga mu dacial on küll konksuraami kinnitus tagumistest poolraamidest. Ise vean tihti mopeede konksule kinnituva jalgrattaraami peal, kuna seda alusplatega versiooni pole veel osta raatsinud ega ehitada jõudnud.
Rootsis on need platega/renniga veoraamid väga levinud... kuigi neil veetakse põhiliselt mopeede (a' 50-90kg). Osad on lausa neist kahekohalised ja pealesõiduteega ja samas hingedega kokkulapatavad, et saaks vajadusel ka pagasniku ära mahutada. Tuttav just kommenteeris, et ta kasutab, kui on vaja kahte mopeedi vedada, veoks tihti naise s-seeria mersut, kuna sellel aktiivvedrutus taha lisanduva kaalu automaatselt ära kompenseerib ja ei tõmba nina üles.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Lugemata postitus Postitas Möku »

Tänks! Nüüd pole muud kui vuta-vuta poodi raamiga jeepi ostma :P
aga kahjuks lemmikkaubamärgiga tootjal puuduvad sellised mudelid :?
igal juhul väärt uurimist ja näis mis ühendmootorimehed ütlevad.

Aga kas keegi on proovinud selle ülaltsuruva klambriga kinnitamist?

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Selline veoalus ei kinnitu mitte konksu külge vaid äravõetava konksu (avasse) asemele. Ameeriklastel on see umbes 6*6 cm mõõduga.

Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aizar »

Nohjah, olen ise küll suhteliselt skeptiline koormarihmadest loobumise osas (ka krossikas kaalub oluliselt rohkem kui jalgratas), samas on netist silma jäänud mõningad lahendused, mis võiks ju töötada. Näiteks http://www.bikersgostrapless.com/ -- ehk saab midagi sarnast krossika jalaraudade vms kõrgusele aretada. Suhteliselt lihtne ja lollikindel lukustus ning õige kõrguse puhul saab peale ja maha sõita ilma käsi mustaks tegemata :)

Aivar
Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

Ma olen kindel, et kui sa räägid oma soovidest/vajadustest mõnele sõiduauto haagiseid valmistavale firmale (Tikitreiler, Respo jne.), siis tehakse sulle täpselt selline asi, mida vajad ja kindlasti ei tule sellise haagise puhul vähimatki probleemi selle arvele võtmisega ARK-s.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Möku kirjutas:

Tänks! Nüüd pole muud kui vuta-vuta poodi raamiga jeepi ostma :P
aga kahjuks lemmikkaubamärgiga tootjal puuduvad sellised mudelid :?
igal juhul väärt uurimist ja näis mis ühendmootorimehed ütlevad.

Aga kas keegi on proovinud selle ülaltsuruva klambriga kinnitamist?

Alati võid ju Hummeri osta. H2-e sappa võib ma arvan Hond GoldWingi ka riputada :D.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Lugemata postitus Postitas Möku »

Hummerit ei saa - sarnaneb liialt pikendatud kabiiniga GAZ 52-le mille õppesõitu tehes kunagi pilbastasin :oops: , mõtlesin pigem Suzuki Jimnyt - kui sellele Goldwing taha tõsta, siis saaks raskuskeskme täpselt tagarattale ja roolivõimendile pole vaja enam raha kulutada :idea:

Tiki treileri poisid olid lahkelt nõus kaasa mõtlema ja ehk mõne nädala pärast kuuleb. Respo eritellimusi ei tee.

Aga küsisin ka juba Konesko karterikaitse-konksufirmast et kas nad suudaksid midagi äädööbaigi sarnast äravõetava konksu avasse arendada.

Iseenesest lubab mul auto tehniline pass rakendada auto taha miskit pooleteisttonnist haagist. Kolmandiku-pool sellest kaalust peab ju kärukonks välja kannatama. Kusjuures seda ka sõidu ajal, kus mõjuvad dünaamilised koormused. Selles valguses peaks olema sajakilose tsikli kandmine ju suisa udusulg. Nii et see konksuplatvormi mõte on üha enam meeldima hakanud - vähem kola hoovis. Aga inseneride abi läheb ikka ädasti vaja.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Möku kirjutas:

Iseenesest lubab mul auto tehniline pass rakendada auto taha miskit pooleteisttonnist haagist. Kolmandiku-pool sellest kaalust peab ju kärukonks välja kannatama.

Konksu andmeplaadil ja sertifikaadil on kirjas, palju tohib sellele ametlikult ülevalt raskust mõjuda. Paljudel on see kaal ametlikult naeruväärne 35-50kg. Enamus on mõeldud töötama vaid tõmbele.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Möku kirjutas:

Iseenesest lubab mul auto tehniline pass rakendada auto taha miskit pooleteisttonnist haagist. Kolmandiku-pool sellest kaalust peab ju kärukonks välja kannatama.

irww, sul on teoorias midagi väga mööda :P
max kaal, mida ma olen näinud konksudel, on 100kg. VW bussil on 75kg. niiet helesinine unistus, kui just pitbike ei taga sinna riputada.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:
Möku kirjutas:

Iseenesest lubab mul auto tehniline pass rakendada auto taha miskit pooleteisttonnist haagist. Kolmandiku-pool sellest kaalust peab ju kärukonks välja kannatama.

irww, sul on teoorias midagi väga mööda :P
max kaal, mida ma olen näinud konksudel, on 100kg. VW bussil on 75kg. niiet helesinine unistus, kui just pitbike ei taga sinna riputada.

IRW jahh. Kõva vend, kes poolteisetonnise haagise pool tiisliraskust suudab konksu otsa tõsta :).

Kasutaja avatar

Teema algataja
Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Lugemata postitus Postitas Möku »

armsad sõbrad, inseneride abi oli ju tarvis. mitte lahmimist et mingitel bussidel on X kg. Ma ei oska öelda muud kui et ma ei sõida bussiga :lol:

Kui tahate kangiseadusest minusugusele humanitaarile täpsemalt kirjutada on OK, aga ärge lihtsalt hakkige - kõik ei ole ju rauakooli vilistlased.

Pooleteisttonnise haagise otsa kandmiseks peab konstruktsioon kindlasti suutma käsitleda suuri koormuseid, sest sõidu pealt üle 150km/h nagu kiirteedel tavapärane, tekivad haagistel mingid inertsimomendid millega insenerid on arvestanud. Aga millised?

enivei, kui lahenduse olen leidnud, siis annan teada.

Usinus-Kasinus-Cosinus

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Möku kirjutas:

Pooleteisttonnise haagise otsa kandmiseks peab konstruktsioon kindlasti suutma käsitleda suuri koormuseid, sest sõidu pealt üle 150km/h nagu kiirteedel tavapärane

.

Milliste kiirteede peal haagisega selliseid kiirusi lubatakse arendada???

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Lugemata postitus Postitas Möku »

küsimus - kui ongi kiirusepiirangud haagistele, siis kas insenerid sõidukite konstrueerimisel mitte ei pea arvestama juhtide "tavakäitumisega" ?

mind poel kunagi haagis takistanud oma kiirusega sõitmast. Ka kiirteedel. Nähtavasti olen ohtlik. 8) aga usaldan insenere

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

Möku kirjutas:

küsimus - kui ongi kiirusepiirangud haagistele, siis kas insenerid sõidukite konstrueerimisel mitte ei pea arvestama juhtide "tavakäitumisega" ?

mind poel kunagi haagis takistanud oma kiirusega sõitmast. Ka kiirteedel. Nähtavasti olen ohtlik. 8) aga usaldan insenere

Haagiste nagu iga teise sõiduki puhul kehtestab tootja omad piirangud millest PEAB KINNI PIDAMA, sest muidu pole ohutus tagatud. Me ei saa loota mingitele müstilistele ressurssidele. Mis sa jändad sinna konksuotsa suurte raskuste riputamisega, kui spets haagis on korduvalt ohutum ja töökindlam. See, et see haagis su koduhoovi risustab on väike argument, mõtle sellele kui sealt konksuotsast peaks su 100+ kg tsikkel alustama omaette rännakuid kiirteel. Millised võivad olla tagajärjed ja millised kulutused sind ees ootavad, selle rahaga saad kindlasti suurema garaazi ehitada, kuhu saad ka selle haagise ära peita, et ta hoovi ei risustaks.

Kasutaja avatar

jesse
Postitusi: 386
Liitunud: 09 Aug 2007, 14:23
Tsikkel: DragStar1100 Custom; SR500/BSA
Asukoht: Tallinn-Võru
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas jesse »

Suurte rataste veoks ...

http://tinyurl.com/2yx9fa

http://tinyurl.com/yw3r9t

aga ikka jah Jeep GrandCherokee ja teistele maasturitele see hot installina.

Star-Riders Estonia
SREU #0319
Current: SR500/BSA GoldStar; Husqvarna mod. 27; BMW R100/7
Previously: DragStar Custom 1100; BMW R100
56 670 801

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Möku kirjutas:

küsimus - kui ongi kiirusepiirangud haagistele, siis kas insenerid sõidukite konstrueerimisel mitte ei pea arvestama juhtide "tavakäitumisega" ?

mind poel kunagi haagis takistanud oma kiirusega sõitmast. Ka kiirteedel. Nähtavasti olen ohtlik. 8) aga usaldan insenere

Läheb küll teemast kõrvale aga omal aastaid tagasi Leedus ja käruga oli ühel hetkel piisavalt teravaid elamusi, et hiljem sellega arvestada. Öösel tee tühi, vasakult tõsiselt tugev külgtuul, kiirus 110-120, kärus koorma kõrgus auto kõrgusest madalam ja vastutulev rekka tekitas kohakuti jõudes nö. tuulekoti või kuidas seda väljendada ja möödumisel võimendas oma õhuvooluga külgtuult veelgi, mille tulemusel võttis sabas oleva käru niimoodi lappama, et kulus oma paarsada meetrit tervet tee laiust, et seda uuesti kontrolli alla saada. Sellist elamust nagu korrata ei soovi ja ei soovita kellelegi. Kõrval istuv tüüp, kel ka kilomeetrite ja kohemuste pagas muljetavaldav, arvas peale 50km-st vaikimist, et krt. mina poleks vist sellest välja väänanud.
Mida ma nüüd öelda tahtsin, et vaevalt mõni käru konstrueeriv tegelane oskab midagi sellist ette kujutada, küll aga liikluskorraldajad, kes õnnetustega kursis ja sellest ka piirangud liikluskiiruses kiirteedel.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

see laperdamine võib okka k aviletsalt konstrueeritud haagise viga. Loomulikult võimendab seda liiga kerge veok ning väike võimsus.

Olen vedanud maasturit väikese kaubikuga - phe haagisega oli 70+ kiirused tõsine juhtimisülesanne - kuni laperdamiseni välja. Teise haagise puhul sama koormaga ei olnud ka 110kmh probleem.


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

1.Osta selline käru (MAZ,Zubrjonok vms)
2.Mine tüüta MadOne`i ,et ta oma kärust pilte teeks.
3.Ehita oma käru väheke ringi vastavalt madi õpetustele.
4.Mine vii madile üks jägermeister hea šniti eest
5.Naudi oma uut käru.

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Silmad lahti hoiad võid veel odavamalt saada.
Mul seisis selline vene käru aastaid, andsin lõpuks ilma ära.
Pool aastat seisis tee ääres, et varastaks keegi ära, aga ei olnud kellelgi vaja.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Lugemata postitus Postitas Möku »

Teen siinkohal väikese vahekokkuvõtte.

Kohaliku haagisetootjad ei näita eritellimuste tegemise vastu huvi ja uurides vanasid vene haagiseid, siis selle ost+ümbertegemine maksaks sama, mis uue lihtsa mootorattahaagise ost ehk c.a. 10-12 tuhat krooni. Mis on igati mõistlik raha selle mugavuse eest.

Samas aga kärukonksu kandevõime teemat edasi uurides on selgunud, et mu armas äravõetav eurokonksuke kannab vaid 80kg vertikaalkoormust ja sinna peale 110 kg ratas + 20 kg pori ei tasu asetada.

Aga Ameerika on meil kõigi võimaluste maa. Seal jagunevad kärukonksu konstrukstioonid klassidesse, ning minu autule leidub igati asjakohane class III kärukonks, mis kannatab vertikaalkoormust 160kg ning on default 2x2" konstruktsiooniavaga, kuhu äddööbaik sisse läheb. Bingo!

Äddöbaik maksab netipoes 250 ja kärukonksu konstruktsioon 150 dorralit, aga koos transpordi, tollimaksete ja installeerimisega see kulu vaevalt et alla 10 tuhhi jääb. See hind sobib selle mugavuse eest.

Nii et otsustasin olla popp ja noortepärane ning ikka proovida järelkäru asemel seda konksu peale aretatavat kanderaami. Praegusel hetkel tegelen transpordi korraldamisega ja kui õnneks läheb, siis jagan uuesti kogemusi. :D

Usinus-Kasinus-Cosinus

pulsar
Postitusi: 345
Liitunud: 22 Sept 2004, 15:17
Tsikkel: GSF 1200 N

Lugemata postitus Postitas pulsar »

norm hinnaga haagis kahele või isegi kolmele
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

pulsar kirjutas:

norm hinnaga haagis kahele või isegi kolmele
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

See peaksi olema soodsaim valmistoode ja seda saab ladustada ka vertikaalses asendis, kui ruumipuudus on. :wink:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

ei mõista kuidas teie autode konksud niivähe kannavad ? ? ? ?
isa tziibil on käru taga, mis kaalub ise juba 175 kg ja veel atv 210kg ja sealjuures on veel tööriistakast oma 30 kg ja veel muid asju, pole kunagi midagi selle konksuga juhtunud, sõites 70km h või 130km h vahet ei tee.
vw touareg on muidu autoks., pole mingi spets konks, TAVALINE,mis paigaldatakse saksa autos.

Kood: Vali kõik

     :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi

--> SIIM <--

Lugemata postitus Postitas --> SIIM <-- »

avenger kirjutas:

ei mõista kuidas teie autode konksud niivähe kannavad ? ? ? ?
isa tziibil on käru taga, mis kaalub ise juba 175 kg ja veel atv 210kg ja sealjuures on veel tööriistakast oma 30 kg ja veel muid asju, pole kunagi midagi selle konksuga juhtunud, sõites 70km h või 130km h vahet ei tee.
vw touareg on muidu autoks., pole mingi spets konks, TAVALINE,mis paigaldatakse saksa autos.

Kood: Vali kõik

     :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:[/quote]

Vertikaalkoormus on natuke midagi muud, kui haagise ja sellel veetavate asjade masside kogusumma. Mõne valemi viitsid otsida siis saad kindlasti ka vertikaalkoormuse arvutada, mis sellise koormaga haagis tekitab sinu kärukonksule.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Täitsa õigus. Proovi tõsta kärutiislist, kui ATV peal on. Vabalt!
Nüüd võta see 210kg atv endale selga sealt käru pealt :P (kärutiisli võid lahti lasta)

Ja peale seda räägime edasi.

avenger kirjutas:

ei mõista kuidas teie autode konksud niivähe kannavad ? ? ? ?
isa tziibil on käru taga, mis kaalub ise juba 175 kg ja veel atv 210kg ja sealjuures on veel tööriistakast oma 30 kg ja veel muid asju, pole kunagi midagi selle konksuga juhtunud, sõites 70km h või 130km h vahet ei tee.
vw touareg on muidu autoks., pole mingi spets konks, TAVALINE,mis paigaldatakse saksa autos.

Kood: Vali kõik

     :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:[/quote]
Kasutaja avatar

susi
Postitusi: 63
Liitunud: 04 Apr 2006, 21:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas susi »

--> SIIM <-- kirjutas:

Vertikaalkoormus on natuke midagi muud, kui haagise ja sellel veetavate asjade masside kogusumma. Mõne valemi viitsid otsida siis saad kindlasti ka vertikaalkoormuse arvutada, mis sellise koormaga haagis tekitab sinu kärukonksule.

Täitsa õige jutt! Valdav osa mootorratta ja käru kaalust (pluss igasugu muu pahn) langeb ju rataste kaudu maapinnale. Ja kärud on ehitatud ju nõnda, et veos paikneks enam vähem täpselt telje kohal või pisut tagapool (arvestades tiisli massi eespool). Ideaalasetuse korral ei lange kärukonksule üldse vertikaalkoormust. :D Muidugi tahaks näha seda meest, kes on suuteline niimoodi oma veose paigaldama.

KTM 300 EXC / KTM 450 EXC / Kawasaki Z750 S

K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

käru maks koormus haakekonksule on mingi 80kg. see ilusti käru tehn passis kirjas ja kui ment sind kinni peab j aseda kaaluda tahab ... vöib teinekord päris sitasti minna sul :d

see jeebimees kes tsikli risti taha pani . usas on see konksu asi veits teist moodi tehtud ja sestap saavad nad ka nii tsiklit vedada:(

köige targem on minna ja osta endale respost vöi bestnetist 1,25*2,25 käru millel on kuppel peal. tsikkel on puhas ja samas ei hakka väga silma värdjatele .

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”