Ärge vedage baiki käima!!!
Moderaator: Moded
Krt mulle jääb ka arusaamatuks et kuidas väntvõll saab kõveraks minna ratta tõmbamisega. Sama hästi peaks ju siis minema tagarattase ajades sidurit kasutades ja kõvasti mootoriga pidurdades
Suzumen äkki räägid asjast lähemalt et mis ja kuidas - minu jaoks tundub kuidagi kahtlane et sellest on see viga tekkinud.
Fredy.
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
Kui üleüldse sellist ülimalt kahtlase väärtusega köiestarteri praktikat kasutada, siis tõmbamise kiirus ei peaks olema rohkem kui 10kmh, siduri päästad 2. käigu pealt, siduri päästmise hetkel aitad hetkeks starteriga kaasa et väntvõlli pöörlema saaks ja lööd siis kui 2. käiguga mootor juba rahulikult ringi käib ning pöörded on tavalistest starteripööretest aeglasemad vajadusel ilma sidurita 1. käigu peale alla. Niimoodi saab, kui mõistus teisiti peale ei hakka. Aga tõmbamise asemel võiks hoopis inimjõul lükata. Ma ei kujuta ette kuhu need leidlikud inimesed puksiirköie kinnitavad, eriti veel gondlite puhul? Kahvlisse või??
Aga meeles tasub pidada ka seda, et ega lombakas sellest kõndijaks saa, kui teda selga tõukad.
Väntvõlli otsa kõverdumine oli küll üllatus.
Täiesti uskumatuna tundus ka see mulle, kuid peale lihtsat asja kontrollimist tõdesime tõesti fakti et loll pea toob palju paksu pahandust, seega pean Fazeri omanikule siis kahjuks teatama jah, et kui esialgse väikse vea on suutnud leidlik omanik suureks puhuda
Suzumen kirjutas:Bueller kirjutas:Krt mulle jääb ka arusaamatuks et kuidas väntvõll saab kõveraks minna ratta tõmbamisega.....Fredy.
Kui soovid näha kõveraid vändaotsi, siis tere tulemast. Raamsaalest juba sirge kuni geneka otsani. Esimene ratas siis ZX-10 2006a ja teine Yamaha Feizer 1000 2000a. Istutakse peal, autol kiirus sinna 40km/h kanti. Lükatakse esimene käik sisse ja siis laksust sidur lahti. Esimest vänta Tramm66 minu pool näinud (küll võttis aega, ennem kui probleemile pihta saime) teine Inz001 garaazis täna.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Olen näinud zx 9 R kõverat vända otsa, mis läheb neil suht kergelt kukkudes kõveraks. Uue väntvõlli hind oli päris karm, kui ma ei eiksi, siis 17 tuhhi kanti. Aga siis sai neli klotsi treialil lastud teha, mis läksid saale kohtadesse ning kuldsete kätega mehed tegid väntvõlli sirgeks
Veel olen näinud väntvõlli otsa peale kukkunud Banditit. Sellel sai uus kaas pandud ja sõit jätkus. ... kuni selleni, et väntvõll läks lihtsalt pooleks. Krt seda teab, ehk oli praak aga omanik ütles ka, et mingi imelik värin oli mingi pöörde juures.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
- Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
- Asukoht: Võrumaa, Värska
Mina küll ei usu, et nii läheb väntvõll kõveraks. Baiki autoga käima tõmmata pole ka erilist mõtet - lükates peaks täitsa eduliselt hakkama saama.
Ei kujuta ette, et annaks niimoodi ära lõhkuda...Kas siis vedada pikka maad või kuidas....
Kui mina ratta sain, oli ta starteriveaga. Eks pidi ikka käima lükkama. 1. käik sisse ning paar meetrit hoo kogumiseks, sidur korraks lahti ja töötab. 4 m laias garaažis saan tsikli niimoodi käima. Ah jaa - väntvõll on täitsa ok...
Suzumen kirjutas:Kui soovid näha kõveraid vändaotsi, siis tere tulemast. Raamsaalest juba sirge kuni geneka otsani. Esimene ratas siis ZX-10 2006a ja teine Yamaha Feizer 1000 2000a. Istutakse peal, autol kiirus sinna 40km/h kanti. Lükatakse esimene käik sisse ja siis laksust sidur lahti. Esimest vänta Tramm66 minu pool näinud (küll võttis aega, ennem kui probleemile pihta saime) teine Inz001 garaazis täna.
targutan siis niipalju...kuidas see võimalik on, et mootor üldse 1-se käiguga ringi hakkab käima? mul veel 3ndagagi läheb 40km/h hoo pealt ratas lukku ja lohiseb niisama , isegi 4ndaga on väga ohtlik. 5-käik on lennult käivitamiseks paras ja märja asfaldi tee puhul väldin sedagi.
1085cc ja 2 silindrit.
cl kirjutas:targutan siis niipalju...kuidas see võimalik on, et mootor üldse 1-se käiguga ringi hakkab käima? mul veel 3ndagagi läheb 40km/h hoo pealt ratas lukku ja lohiseb niisama , isegi 4ndaga on väga ohtlik. 5-käik on lennult käivitamiseks paras
ja märja asfaldi tee puhul väldin sedagi.
Täpselt minu mõte. Käima lükkamiseks sobib ju 4.-5. käik..
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
munaz kirjutas:cl kirjutas:targutan siis niipalju...kuidas see võimalik on, et mootor üldse 1-se käiguga ringi hakkab käima? mul veel 3ndagagi läheb 40km/h hoo pealt ratas lukku ja lohiseb niisama , isegi 4ndaga on väga ohtlik. 5-käik on lennult käivitamiseks paras
ja märja asfaldi tee puhul väldin sedagi.
Täpselt minu mõte. Käima lükkamiseks sobib ju 4.-5. käik..
Poisid, mõtelge nats selle peale ka, et erinevaid rattaid ja kompressioone on rohkem, kui teil kahel
Ning seda kah veel, et tonnise rida neli bike lükkab kahekesi teise käiguga lõdvalt käima. Juhul, kui aku natuke nõrk ja starter ei tee oma tööd eeskujulikult.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Ma ei saa aru, mis lahti on?
Kust äkki satuvad ühe mehe juurde 2 erinevast kohast tulnud tsiklit, mida mõlemit on lohistatud ja millel mõlemil on vänt kõver.
Äkki oli neil juba enne vänt kõver ja lohistamine oli tagajärg?
ja sel juhul tekib küsimus, miks neid väntvõllidel nüüd korraga jooksuaeg tekkis?
Kui vända saab 40kmh pealt esimesega kõveraks, siis peaks see ka blokki pidurdades kõveraks minema.
Kui muidu on ratas alati väga hästi käivitunud ja ainult nõrk aku käivitumise põhjuseks siis rida4 saab isegi üksi käima lükata. Sai seda 1 hommik endale tõestatud, kui enne tööle sõitmist hakkas aku +5 temperatuuril streikima ja starteriga enam ringi ei ajanud normaalselt. 2. käik hoog sisse ja hüppad peale nagu minski-jawa-cz`ga . Sidurit tuli loomulikult sujuvalt päästa (selle vastu esimene kord eksisin ja ratas loha jooksis, muide märg asfalt mängis veel minu kahjuks). Niikui väntvõll esimese nõksu teeb, siis asi käib. Rattaks CBR900 ja mitte-kohvi.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
4 aastat tagasi jooksin 3 kevadkuud surnud akuga V-twinni paarkorda päevas neljanda käiguga käima.
Raske oli, aga võimalik, kui just tee parajasti väga härmas ei olnud. Kui mootori ringi võttis, siis läks alati esimesest taktist.
Pärast tuli muidugi välja, et aku oli korras, aga geneka laadimispinge oli lihtsalt madalavõitu.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Minu peakolus toimuv loogika ei taha seda kuidagi uskuda, et niimoodi vända kõveraks saama, aga juhus on pime ja lolli peaga olevat mõni isegi m***i ära murdnud...Teinekord taod ju lihtsalt käiguga pidurdamiseks paar-kolm-neli käiku alla, teeb ju sama välja, siduri link ei ole ju ka ainult on-off funktsiooniga. Sama, kui sidurit lahutamatta tagaratas blokki pidurdada, ma usun, et enamusel seda korra ikka juhtunud. Muidugi, juba pöörlev vänt ei saa sel juhul sellist järsku pauku, kui seisev ning vedu siduri poolt vändale avaldab vändale muidugi mitmeid kordi suuremat koormust aga selleks peab rehv ikka väga maa küljes kinni olema.
Ma muidugi ei väida, et vedage ikka...
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Isiklikult olemas kogemus ühe mülkas seisnud rattaga, mis ka käivitada ei tahtnud. Umbes kilomeeter järgi vedamist ja sai ratta käima ning sõidab ta siiani.
Minu DR750 laseb teise käiguga ratta loha hoo pealt seisva mootoriga, kolmandaga jõuab juba mootori ringi ajada. Ka sõidab siiani.
Ma ei usu, et need väntvõllid käimatõmbamisest kõveraks läksid.
Ärge tõmmake kah, lõhute ennast ja vb ka ratta ära. Kui käima ei saa siis viige ratas spetsialisti juurde.
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
Ega siin imestada midagi ei ole tegelt. Ülekanne on see, mis rolli mängib. Tagarattasse lastes veab mootor, millel pöördeid 1-2 käigu juures ju ikka hulga enam kui tagarattal. Kui aga 40 pealt esimesega sidur lahti lasta rebitakse mootor, mis seisab ja mida kompressioon korrlikult takistab hetkega päris hullu pöördesse.
Mootoriga pidurdades samuti ei pidurda ju seisva mootoriga vaid ikka suht keskmiste pööretega.
Suzu-poiss kirjutas:Sohne kirjutas:õu poisid kuhu te köie tsikli (baigi) külge kinnitate kui autorallit teete?
mõtle natuke ja siis proovi uuesti. AMORDID On ju ees olemas
paraku, jah, täisgondlis tonnise otsas olles ja auto taha aheldatud. Kindlasti väga läbimõeldud olukord?
võibolla ei tahtnudki ratast käima saada? äkki hoidis kütet kokku? õhk kohe puhtam, saab ka minu lapselaps talvel suusatada...
Suzu-poiss kirjutas:Sohne kirjutas:õu poisid kuhu te köie tsikli (baigi) külge kinnitate kui autorallit teete?
mõtle natuke ja siis proovi uuesti. AMORDID On ju ees olemas
Kuidas sa siis pöörata saad, kui köis amordi külge seotud
Tõmbejõud peaks ju nagu pööramise ära nullima vms.
Iseasi muidugi see, kui tee on sirge aga jah loll idee enivei.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.