õhtust sõidukaaslast Tallinnas
Moderaator: Moded
AndrusB kirjutas:Tere veel
on tunda külma talveõhku ja kuumad eesti kutid ätrkavad ellu
kujunenud on olukord, kus osade sõitjate jaoks hakkavad
Harjumaa teed otsa saama
Aega kulus ca 1.5 kuud ja kaks päeva nädalas
osad teed on läbitud kahte pidi sealhulgas
ka peateede kõrval asuvad teed
mis kiirustesse puutub, siis see on iga ratturi sisemise distsipliini
küsimus.Kindel on see, et seltskonnaga sõites tuleb arvestada KOGU
seltskonnaga...Lugupidamisega
Andrus
Pliiiis pange aeg ja koht paika.Kui jälle Vesse siis mulle see sobib tulen kaugemalt.Aga sobib ka Laagri lihtsalt pean varem kokku saamis aega teadma,et ajakuluga arvestada.
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: 17 Veebr 2007, 17:02
- Tsikkel: Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn, Viimsi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Tervitus !
Oleks ka siis käsi pundis sõitmises..aga ei saand päris täpselt aru, et kus, mis kell ja kas täna on kuskil mingit pundis kallamist??
Eile sai ka õhtupimeduses ringi lastud linnapääl...mingi kogunemine oli seal Viru tn. otsas aga ei hakkand ligi pressima.
-
Teema algataja
vähem möla pikem samm
Jah R417 juba jõudis mu pildid jagada. Raju oli sõita teiega, Ühiseltmeelestatud tsiklistid. Eesti on pisike, ca 40 tsiklit. Rootsis on igal kolmapäeval, kiirteeääres ca 400 tsiklisti hullamas. Küll aga selle erinevusega, et ei minda koos sõitma, vaid käiakse kokkusaamas selleks, et koos kummipõletada ja tagarattal sõita. Ei tea, nad kummalised ka:)
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 12:44
- Tsikkel: GSX-R 750,R-1
- Asukoht: teletornikandis
- Kontakt:
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Tänane tiir tehtud aga paar kysimust vbl. see malelaua värk ei taha hästi toimida, ma mõtlen just kui punt on koos siis ikka osad rivis, osad kõrvuti, mõni malelauas, tunduvalt turvalisem sõita kui malelauas ju ja järsku vuristas minust mööda ka 3-4 ratast, möödasõitmine pole ka nagu päris ohutu või hakkasime kuskile hiljaks jääma, et kiirustama hakati ja kiirused läksid ka aegajalt liiga suureks muhedam oleks ikka lubatud piirides sõita, eriti kui teed ei tunne, siis hämaras on päris jama uhada 120-130 ga eriti metsavahel kus igasuguste metsa elanike teelesattumise võimalus väga suur. Või igaüks laseb nii nagu tahab ja kus tahab ? Natukene segane oli tänane sõit, kui Kaberneeme sadamas sai käidud siin veidi aega tagasi, siis olid alguses kiiruse väga karmid aga pärast OK ja see malelaua värk nagu toimis ka. Hmm kas olen asjast väga valesti aru saanud või on keegi samal nõul et korrektsem sõit on ohutum kõigile nii kiiruse, paigutuse kui ka möödasõitude suhtes.
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Esiteks kui härra Ghost oskab siis võiks ta ise sõite organiseerida.
Pole just lihtne 30-40-end ratast panna "nöörimööda sõitma"
Teiseks jumale eest keegi ei sunni koos sõitme. Keera mujale :kutsu kedagi kaasa kui tahtmist on.
Malelaud on tõest turvaline liikumis viis aga väga kitsastes kohtades läheb see ohutuse mõttes ule riviks kuna male laud ei mahu lihtsalt sinna.See tekidab osades ka segadust.
Igal juhul enamus püüavad ja ma usun ,et iga korraga hakkavad ratturid üksteise sõidu stiilist arusaama.
Selge see ,et on ka selliseid kes sõidavad nagu jumal juhatab.
....;et sellised arvamused.
Järgmine kord kui on hea mõtte siis ütle see kõva ja selge häälega välja. Kaalume vaatame...........
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Ei HÄRRA ghost ei pressi ennast organiseerima asja, vbl lihtsalt üle mainima enne sõidu algust, äkki kõik lihtsalt ei tea ja alati võib olla uusi sõitjaid ma ei saa aru miks kohe arvatakse et kui küsid või millegi kohta arvamust avaldad kohe öeldakse: eks tee siis ise paremini kui oskad....
Saan aru et kitsas kohas ei saa malelauas sõita aga mööda ei oleks sellegipoolest vaja uhada või ikka äkki on ja ma valesti asjast aru saanud. Tahaks just sõita pundis, mitte üksi aga lihtsalt juhiks tähelepanu mõnele asjale, saan aru et olen suure vea teinud ja igaüks uhab seal kus tahab ja kuidas tahab ja kui ei meeldi ära uha
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Seda mainisin isegi aga kui sa korraldad seda üritust kas suudad neid siis kontrollida?????
Viga ei ole keegi teinud mõte on lihtsalt ,et seda EI saa kontrollida ja usu mind need kes mööda uhavad TEAVAD väga hästi mis kus ja kuidas.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
ega ei suuda jah aga vbl mainida üle lihtsalt asi aga noh see selleks, sättisin ennast grupi lõppu ja rahu majas, seal kiirus vbl suurem aga selle võrra rahulikum. Kui 60 ratast pundis oli siis nagu sai ikka malelaua enam vähem toimima. Aga jah tänud Andrusele orgunni eest ja ratas sai kahjuks maad korra katsuda.
Normull,ma ka siis jõudsin koju.Mul pole siin midagi viriseda.Nii,et jään ootama järgmisi sõite.Laup ja pühap on ilusad ilmad kas toimub midagi siis?Kui ei,lähen lambist Tartu otsin üles Indiani pubi söön kõhu täis ja tõmban koju tagasi.Kui kedagi huvitab või on muid ettepanekuid ootan meeleldi.Kodus passida ei taha eriti.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
OFFTOPIC
AndrusB kirjutas:vanandasin CBRi plaste
muidu kahju minema visata
suhtusin lahtisesse killustikku liiga optimistlikult
ja seda veel esipiduriga
ja sealt see maapind tuligi
kriimud , murdunud suunatuli ja peegliklaas katkipole juttu väärt
Omega jäi käe pal terveks
KÕIK
TÄNUD JÄRELSÕITJATELE
et minust üle ei sõitnudLugupidamisega
Andrus
Täiesti OT aga niimoodi suhtub õige mees kukkumisse. Ei mingit hala ega nuttu, vaid lihtne fakti konstanteering, et juhtus, miks juhtus, ja tänud, et rohkem ei juhtunud.
-
- Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: OFFTOPIC
davidsoniharald kirjutas:Täiesti OT aga niimoodi suhtub õige mees kukkumisse. Ei mingit hala ega nuttu, vaid lihtne fakti konstanteering, et juhtus, miks juhtus, ja tänud, et rohkem ei juhtunud.
Ilusasti öeldud.
Teemasse:
Niiiiiiiiiiiiii hea on vanu tuttavaid näha. Rauno, tule jälle.
http://www.animalistika.ee
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Cado kirjutas:Esiteks kui härra Ghost oskab siis võiks ta ise sõite organiseerida.
Pole just lihtne 30-40-end ratast panna "nöörimööda sõitma"
Teiseks jumale eest keegi ei sunni koos sõitme. Keera mujale :kutsu kedagi kaasa kui tahtmist on.
Järgmine kord kui on hea mõtte siis ütle see kõva ja selge häälega välja. Kaalume vaatame...........
See on natuke vale suhtumine.
Sa ei saa uskuda, et kui sa kutsud bikeri foorumis, kus on sadu aktiivseid kasutajaid, rahvast sõitma, et siis on kõik reeglid juba telepaatilisel teel jagunenud ja võid kohe kuuma anda..
Härra Ghost tuli teiega sõitma, kuna teil oli plaan sõitma minna, rääkisite sellest avalikult ja kutsusite teisigi kaasa. Kui teil ei ole korralikku sõiduplaani, siis tuleks juba eos kokku leppida, et siin antakse pohhuilt tuld ja virisemine tagareas on keelatud.
30-40 ratast sõidab nöörimööda samahästi, kui 300 - 400 ratast, isand Pihelgas ja Motopaks on sellega korduvalt hakkama saanud ja saavad ka edaspidi. Teilgi on seda lihtne korraldada. Tuleb pool minutit kõva häält ja kurja nägu teha. Kui pole selleks julgust, siis tuleks ka siin teemas mitte rahvast kühvliga kokku ajada. see on juba piisav kogus rattaid, et tekitada kuskil kitsal tänaval tõeline mayhem. Kui käite kuskil sõbraga kahekesi kõvatamas, siis ei pea seda siin foorumis tegema, selleks on erasõnumid ja moblanumbrid.
LEPPIGE ALATI ENNE SÕITU ASJAD KOKKU! Kiirus/jne.
Kui muidu ei julge häält tõsta, kirjutage foorumisse.
Tahate 60-kesi tänavatele kihutama minna, siis ei ole kindlasti biker.ee foorum selleks õige koht.
Minu soovitused, siin tuleb abiks motosurvivali koolitus:
- Kõik hoiavad oma positsiooni, möödasõit võiks toimuda näiteks selleks, et minna esimesele sõitjale ütlema, et nüüd panime mööda või et teeks siin väikse kohvipausi.
- Malelauas sõit toimub sirgel teel, kui tee on piisavalt lai, et kaks autot saavad teineteisest mööda sõita ilma teeperve kasutamata.
- Kui on kitsas tee, siis sõidavad tsiklimehed üksteise taga nagu pardipojad.
- Kui on lai tee, et malelauaks nagu sobiks, kuid kurviline, siis sõidetakse ikkagi malelauas, kuid enne vasakut kurvi sõidavad kõik rea paremas ääres ning enne paremat kurvi rea vasakus ääres. Peale kurvi võtavad kõik oma koha tagasi.
Uskuge, kui see toimib, siis on palju mõnnam sõita.
Cado kirjutas:mõte on lihtsalt ,et seda EI saa kontrollida
Saab küll ja peab saama.
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Just nimelt on Pihelgas ja Motokas saanud sellega "mitmeid" kordi hakkama aga alati ei ole saanud. Mis siis nüüd . Jätame kokkusaamised ära ????
Ja teinekord mõjub see kuri hääl vastupidiselt. Rohkem keelad rohkem tehakse.
Sõitis ka Pihelgas eile pool teed ees. Ees sõitjal on niingi tegemist ,et arvutada kas sõita kellestki mööda või mitte ,kas kõik on koos jne.
Asja mõte ei ole uutes tulijates. Muidugi tuleb seletada (ja seda on üldiselt ka tehtud). Küsimus on selles ,et need kes mööda lasevad kuskilt ridade vahelt on seda ennem teinud ,teevad edaspidi ja jäävadki tegema kui tahavad.
Selles süüdistada sõitude korraldajaid on mõtetu.
Minupoolest vägagi teretulnud inimesed kes viitsivad võta sellise vastutuse oma peale võtta ning pärast torisemist saada. Olge mehed minge siis Andruse juurde ja öelge ,et kallis mees mina ei saa aru . Need rattat teevad nii ja nii või veel parem minge nende juurde kes sõidavad teie arust valesti. Seda muide ka tehakse suht tihti . Asjad saavad selgeks ja mingid viha pole täheldanud. Tihti on olnud imelikule manöövrile mõistlik põhjus või on lihtsalt vabantatud ja kõik sujub. Nii rääkides on kohene tagasi side ja asjad saavad selgeks.
Kuna Paraadil on ka alati kobisemist olnud siis tuleks sammuti ära jätta??
See teema siin kipub venima ja läheb väga OT-ks.
Igaljuhul minul on huvitav olnud Andrusega sõita ning Mõned korrad ka Pihelgaga.
Tänud ja sõitan teinekordki.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
natuke ülepingutatud kriitika aga ilma kriitikata oleks ka liiga ilus.
Paldiski ots sujus nii häesti kui võimalik sellise rataste koguse puhul. Need kes ei saa päris hästi aru lugegu enne foorumis vastavad temad läbi ja ärgu häbenegu küsida.
Muidugi PEAB alati kes on eessõitja kõva häälega tegema teatavaks sihtpunkti ja kiiruse( aeglane - normaalne - pannakse hullu) et siis vastavalt osataks võtta sisse positsioon enda ja ratta võimete kohaselt.
Ja veel, t*** mehed ARGE SÕITKE RIVI KESKEL TÄISTULEDEGA.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Pealkiri ju ütleb, millega tegeletakse. Otsitakse õhtust sõidukaaslast, üks sobib, teine mitte. Kui tempo õige, sõidetakse suurema pundiga.
Üleeile Paldiski tripil juhtus sama, et mingil hetkel tagasiteel tekkis osadel vajadus torud lahti keerata, mis seal ikka. Kiiremad kopereerusid, vaikselt sõitjad jäid omaette - vaba valik.
Ise pean ka lugu ühtlaselt kõrges tempos liikumisest, aga antud sõidul mõtlesin kaasa võetud abikaasa ja teiste peale, kes õhtust sõitu nautima tulid. Rahumeelne cruise sobis hästi.
Pisut kiunu kah:
Möödasõidud mehed!!! Näidakem üles suuremat lugupidamist teineteise vastu, ei ole vaja malelaua vahel slaalomit sõita! Jäta ENDALE pisut reageerimisruumi, juhul kui eessõitja ei peaks nägema, et sa tagant tulemas oled ja näiteks august mööda põiklema hakkab!!
Peale manöövri sooritamist hoo maha pidurdamine!?. Ei ole vaja mööda tulistada, kui kiirust hoida ei suuda.
Kolmas moment mida tähele panin, sirge peal lajatatakse palju torust tuleb, tagatuled kadusid kaugustesse, aga nii kui tee kurvilisemaks läks, olid samad sellid taganttulijatel jalus.
Muidu tore
417 kirjutas:Ja veel, t*** mehed ARGE SÕITKE RIVI KESKEL TÄISTULEDEGA.
Väga õige tähelepanek
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: 22 Nov 2003, 17:19
- Tsikkel: Suzuki TL 1000R; Buell XB12S
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 2 korda
Grupisõidu reeglid on korrektselt ja arusaadavalt lahti kirjutatud Eesti Mootorrattaklubide Ühenduse koduleheküljel. Link: http://www.emca.ee/index.php?id=23
Lugupidamisega,
Bruno
Põletajad MC
Buell XB12S Lightning