Trennikava

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
tom201
Postitusi: 48
Liitunud: 28 Aug 2006, 22:00

Trennikava

Lugemata postitus Postitas tom201 »

Tekkis lihtsalt soov teada mis moodi teised motokrossi huvilised ennast jõusaalis treenivad, et kas vastupidavust või jõudu lihtsalt vms
Vähemalt ma ei tea kas see õige on kuid üks sõber rääkis et mingi vend oli ka jõusaali vana külastaja paras põkk selline ja ostis endale krossika ning ei saanudki eriti sõita kuna käed viskas nii kiiresti verd täis ja krampi hakkasid kakkuma. Endal oli analoogne juhus et lihtsalt peale paari ringi käed paksud ja täiega valusad. :x

Onu Tom:)
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

palju sa sõitnud oled üldse oma krossikaga?

Siim
#609
Kasutaja avatar

Teema algataja
tom201
Postitusi: 48
Liitunud: 28 Aug 2006, 22:00

Lugemata postitus Postitas tom201 »

no vanaga 125 cc aasta kuid nüüd 15 päeva tagasi ostsin 250 cc 4 takti ja sellega vast mingi 30 h

Onu Tom:)

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

jõusaalis tee harjutusi väikeste raskuste ja paljude kordustega et arendada vastupidavust. Üldiselt sobivad väga hästi oma keharaskuse najal tehtavad harjutused nagu näiteks kätekõverdused(laialt , kitsalt), kõhulihased, jala tõsted, kükist üles tõusmised jne jne

Mis puutub käte paksuks minemisse, siis selle vastu on parim trenn rohkem ja sagedasti sõita. Kuid võid televiisori taga ka kummipalli näiteks pigistada või teha endale selline tore "treeningseade":

Võtad mingi harjavarre/puupulga mis oleks umbes sama lai nagu su tsikli lenks, puurid keskele augu, paned nööri läbi ja tee ühte otsa sõlme et läbi augu ei tuleks enam. Siis teise otsa seod mingi umbes 3 kg raskuse .

Nüüd võtad pulga kätte ja sirutad selle enda ette õlgade kõrgusele nign hakkad raskust ülesse- alla kruvima. Seda tehes pane tähele et käed püsiks sirgetena ja pulk püsiks õla kõrgusel. Hiljem saad koormust lisada raskuse näol, kuid 3kg on maa ja ilm alguses.

Ja üldise võhma jaoks on parim lahendus joosta, samuti sobivad ujumine, jalgrattaga sõitmine ja muu taoline.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

tom201 kirjutas:

no vanaga 125 cc aasta kuid nüüd 15 päeva tagasi ostsin 250 cc 4 takti ja sellega vast mingi 30 h

Igal päeval 2 tundi sõitu? See on küll hea tulemus, eeldades et sa niisama ei veerenud kuskil külavahel ringi.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

Teema algataja
tom201
Postitusi: 48
Liitunud: 28 Aug 2006, 22:00

Lugemata postitus Postitas tom201 »

vot viga selles vast et rajal käinud selle uuega ainult paar korda ülejääk rohkem enduuro meestega metsade pidi lasknud vahel päeva kaupa jne

aga lihtsalt mõtlesingi et kas tõesti uus tsikkel annab oma raskuse poolest või harjumatuse pärast tunda et käed nii paksuks lähevad (eelmisega ju ei läinud vähemalt mitte nii kiiresti) :?

Onu Tom:)

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Siin võib olla põhjuseks vale tehnika ja/ või vale lenksu asend. Proo muuta lenksu asendit ja vaata kas on parem.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

Teema algataja
tom201
Postitusi: 48
Liitunud: 28 Aug 2006, 22:00

Lugemata postitus Postitas tom201 »

aga tegu ei ole siis sellega et jõusaali pärast nad kiiremini verd täis ja paksuks lähevad? mõtlen kui treenida nagu lihast juurde mitte otseselt vastupidavuse kava järgi?

Onu Tom:)
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kui treenid suurte raskustega ja väikese korduste arvuga hakkab lihas väga kiiresti verd täis minema ja krossisõiduks on see kõige kehvem variant.

Ott Kiivikasest krossimeest ei saa :).


magnus5

Lugemata postitus Postitas magnus5 »

Päris nii see nüüd küll ei ole, et kui saalis käid ja samas sõidad regulaarselt, läheksid käed sõites kiiremini jämedaks. Pigem on ikka vähese sõidu viga. See on tavaline asi, et näiteks hooaja alguses ei pea käed rajal pikalt vastu. Ise käin nii jõusaalis kui ka rajal. Pole küll Ott Kiivikase mõõtu, aga sellise murega pead vaevama ei pea. Pigem on jõusaalist ikka kasu ka vastupidavuse arendamisel, isegi kui ei tee spetsiaalselt vastupidavusharjutusi. Aga kui sul krossisõiduga pikaajalised ja kõrgelennulised plaanid on, siis on muidugi mõttekam tegeleda vastupidavustreeninguga.
Huvitav, kui palju see su põkist sõber enne krossi oli sõitnud, kui ta käte täisminemise üle kaebas. Siinkohal selline loogika tõesti ei toimi, et mida suurem lihas, seda tugevam.


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Ja täpselt nii ongi, et lihase suurus pole võrdelises seoses jõuga. Sai ka kunagi agaramalt tegeletud rinnalt surumisega ning rekord kasvas kuskil 50kg ilma, et midagi silmnähtavat oleks toimunud. Ma ise olengi asjast nõnda aru saanud, et mida rohkem kordusi, vähem raskusi ja enam intensiivust, seda enam saavutatakse "välimust" ja ka vastupidavust. Kuid suurte raskustega ning väheste kordustega tehes saavutatakse "toorest jõudu".

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

Taku
Postitusi: 313
Liitunud: 28 Juul 2005, 23:56
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Taku »

jah, palju kordusi ning kerge asjaga reljeef ja vastupidavus. Suur raskus ja vähe kordi on lihasmass lihtsal ja toores jõud, saad nt käed jämedaks aga triitseps konkreetselt välja ei paista jne :)

Kasjok oled õigesti mõistnud :wink:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”