Täielik algaja vajab abi krossikaga.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Täielik algaja vajab abi krossikaga.
Sai siis endale paar kuud tagasi soetatud selline masin:
http://trendimport.ee/index.php?product ... roup_id=19
Indale on koegemusid motikatest põhimõütteliselt 0, kunagi kll omasin võrri, aga sellega oli ka nii ,et üks sõber kukkus sellega ja enam käima ei läinud ja jäigi seisma, kuni selle maha müüsin.
Probleem on siis selline ,et kui krossiga ikka pori sees sõita siis jääb ta mingi aja tagant lihtsalt seisma ja kui uuesti käima panna siis sureb kohe välja, kui gaasi räigelt peal ei hoia.Hääled pole ka siis samad, ei käi nagu yhtlaselt vaid podiseb vms.Üks ytles ,et syyde on vale, aga kui ratas puhtaks pesta siis saab jälle sõita.Vahepeal ei lähe yldwse käima, kui hästi läheb siis mingi 20ndal korral vänta andes läheb ja saab sõita ka aga nii kui seisma jätad enam käima ei saa.
Seal krdi istme all on need juhtmed, mõtlesin ,et seal on viga toppisin sinna yhe asja ette ,et need poriseks ei saaks, aga midagi.Ma ei tea yldwse mida kontrollida jne, äkki keegi viitsib seletada?
-
Teema algataja
Selle raha eest paremat ei saa, sõidad kuskil kruusateedel siis jääb vast tervemaks, laguneb ikka, isegi siis kui ei sõida, niiet muret pole, et sõidad tükkideks selle Mootor üldiselt vastupidav ja võimas ka, ja muide nendest 110stest on üks väga suur teema mopeedide all, pane otsingusse.
(Räägin 100% enda kogemustest)
EDIT: Okey, suht valesti sain teemast aru, ei suvatsenud läbi lugeda.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
kateem kirjutas:Kuule kargue.Sa ära sellist sõna , nagu KROSSIKAS enam kunagi suhu võta.Teed suurt häbi krossimeestele.
ja mille silmapaistvaga on isand Kateem hakkama saanud, et nii radikaalselt krossimeeste pärast südant valutab? Kui oled tegija, siis anna parem poisile head nõu.
karq, kui sa ostsid ratta paar kuud tagasi, siis peaks olema sellel garantii. kui ka mitte, võid ikka Trendimportist nõu küsida. Ära vast ise hakka juhtmeid ümber tõstma.
Unustasin lisada peamise soovituse
Seda, et oled proovinud pesta survepesuriga? Mul oli umbes sama jama, et turtsus peale suure padukaga/pori sees sõitmist, pesin survepesuriga kõik kohad üle vältides õhufiltrit (mul oli umbes 3cm paksune kuivanud pori kiht üle mootori jne) ja peale seda asi toimis nagu enne, kuigi tundub, et sul natuke tõsisem jama.
Pihelgas kirjutas:kateem kirjutas:Kuule kargue.Sa ära sellist sõna , nagu KROSSIKAS enam kunagi suhu võta.Teed suurt häbi krossimeestele.
ja mille silmapaistvaga on isand Kateem hakkama saanud, et nii radikaalselt krossimeeste pärast südant valutab? Kui oled tegija, siis anna parem poisile head nõu.
karq, kui sa ostsid ratta paar kuud tagasi, siis peaks olema sellel garantii. kui ka mitte, võid ikka Trendimportist nõu küsida. Ära vast ise hakka juhtmeid ümber tõstma.
Silmapaistvaga just hakkama saanud ei ole , aga süda ikka valutab. Karq võibolla proovid piibu koos juhtmega ära vahetada.
Kõlab nagu ülekuumenemine või niiskuse probleem. "Kui muda" see on, milles sõidad? Too jõuallikas on küll vähe ülekuumenemisele aldis, aga ikkagi õhkjahutusega ja kui koormus suur, mudakiht silindril ja kiirus olematu (s.o õhuvool puudulik) võib asi üle kuumeneda küll. Ka vedelikjahutusega "pärisrattad" keevad mudapuurimise käigus mis muliseb.
Teine väga tõenäoline võimalus on niiskus. Kui pitbike-moodi asjandused alles turule tulid, oli üks esimesi võistluseid Jaanimäe ringil. Vihmasel-porisel rajal lõpetas vist ainult kaks sõidukit, ülejäänud lihtsalt keeldusid käimast. Tookord oli süütesse pugenud niiskus pahategija.
-
Teema algataja
kullokas kirjutas:Kõlab nagu ülekuumenemine või niiskuse probleem. "Kui muda" see on, milles sõidad? Too jõuallikas on küll vähe ülekuumenemisele aldis, aga ikkagi õhkjahutusega ja kui koormus suur, mudakiht silindril ja kiirus olematu (s.o õhuvool puudulik) võib asi üle kuumeneda küll. Ka vedelikjahutusega "pärisrattad" keevad mudapuurimise käigus mis muliseb.
Teine väga tõenäoline võimalus on niiskus. Kui pitbike-moodi asjandused alles turule tulid, oli üks esimesi võistluseid Jaanimäe ringil. Vihmasel-porisel rajal lõpetas vist ainult kaks sõidukit, ülejäänud lihtsalt keeldusid käimast. Tookord oli süütesse pugenud niiskus pahategija.
Ma olen ka selle peale mõelnud ,et kuumeneb yle.
Sellist asja ma polegi veel maininud, et mul vennal lõi sellel keti maha ja magneto vms puruks, aga no oli saanud sõbralt uue, kuna see oli motika kokku lasknud vms, kuna sõitis ilma õlita. Ja siis keegi oli selle ära vahetanud mul ja mingid juhtmed oli puruks lõiganud ja pärast uuesti kokku pannud.Sellest võis ka mingi jama tulla, ma arvan.
kateem kirjutas:Kuule kargue.Sa ära sellist sõna , nagu KROSSIKAS enam kunagi suhu võta.Teed suurt häbi krossimeestele.
Esiteks kust ma pidin teadma ,et seda teist moodi nimetatakse??????Trendimpordi lehel on see krossirataste all ja nimi on dirtbike.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 17 Sept 2007, 23:25
-
Teema algataja
See vana probleem kadus ära, iseenesest, aga nyyd tekkis uus ,et gaasitross läks pooleks ja vahetasin selle ära, aga kui käima panen siis mootor ei tööta korralikult, gaastöötab ilusti ,aga mootor nagu podiseb ja kui gaasi peal hoida rohkem siis nagu undab, pöörde ylesse pöörded alla ja hääled on räiged lihtsalt.
Endal seisab samasugune praegu kuuris , nimelt oli täpselt samasugune viga, lihtsalt aju (istme all olev karp oli vett saanud) soovitaks KINDLASTi mingi plastik ette panna (et kaitsta karpi vee ja pori eest) ise lihtsalt lõikasin vanast õlikankust sobiva tüki ja panin kahe raamitoru vahele (nipukatega). Ja mitte mingeid probleeme peale seda ei olnud, üldse soovitaks süütepooli ja aju toppida kilesse ja otsad teibiga kinni.
Veel mainin , et masina üheks tüüpveaks on see, et paari kuu möödudes vajuvad klapid ära.
- Jalatoed on karteri põhja küljes, hüpata pole mõtet ja jalatugede kinnituskohtadel puuduvad tihendid, (need on vaja kindlasti teha, muidu hakkab vaikselt õli lekkima).
Kui kellegil on varuosasi 110cc dirt bikele vaja, siis andku teada, müün enda oma varuosadeks maha.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.