tahaks teada m6ne raffa arvamust aprilia rs125 kohta
Mingi sihuke teema on tehtud, kus räägivad inimesed asjast millest nad mitte midagi ei tea. Kui asjast mitte midagi ei tea, siis pole vaja sõna võtta.
Rs125-tesi tuleb tehasest ka 21kw versioonidena, Eestist neid ei saa.
2 taktilisele annab sportsummuti kordades rohkem juurde kui 4 taktilisele. Rs125le toodavad sportsummuteid väga mitmed firmad. Standard on Arrow, kuna neid on kõigerohkem siis sellejärgi hinnatakse kõiki teisi. Peale Arrow toodavad summuteid veel: Jollymoto, Sugaya, Jim Lomas, Gianelli, TYGA jpt.
Parim neist on Sugaya, siis jollymoto ja ülejäänud on kõik enamvähem samad. Tyga on neist parima hinna kvaliteedi suhtega (aga peab tegema ise summuti kinnitused)
Selleks, et 11kw rs125st saaks 21kw. Tuleb juurde osta väljalaske klapp. (Kas siis Originaal Solenoid klapp, või Kardi Rave2 vaakumklapp.) Kardi klapp eeldab silindrisse augu puurimist. Aga on kokkuvõttes kõvasti odavam kui Solenoid klapp. Kardi klapp on ka kergesti seadistatav, et klapp avaneks õigetel pööretel. Solenoid klapp võtab info CDI-st ja seega selleks et klapi avanemis hetke muuta peab CDI- ära vahetama.
(Tänaval sõites pole vaja seda näppida) Kõikidel RS125-tedel mis uuest peast Eestis ostetakse on olemas ka CDI piiraja. (5000-6000 pöördel tekib auk kiirenduses), Selle saab ise eemaldada või siis osta uus CDI.
Selleks, et 21kw Rs-ist saaks 25kw, peab vahetama Karpa 34mm vastu, ja ostma sportsummuti.
Peale selle on võimalik igasugu asju paremaks teha, V Force klapp, Lasta silindrit viilida kusagil,teine silindripea, oarem õhufilter jpm. (Originaalis on õhufiltris ka üks ava keskelt kinni nii, et seda esialgu võibolla tähele ei panegi, see tuleks lahti lõigata.)
Põhiline probleem, selle mootoriga on väljalaskeklapp, See vajab puhastamist umbes iga 2500km tagant. Oleneb vägapalju õlist mida kasutada.
PS: Sugaya summuteid ma ei teagi kas enam saada on, aga need on puhtalt ringrajal kasutamiseks. (Parim jõud pööretel 12000-14000 jne) Selleks et neid kasutada tuleb vahetada ka süüüteboks, ja kasutada Avgasi, või muud võidusõidu kütust)
Originaal rsil lõppevad pöörded 12500 juures, nii et sellest summutist eriti abi pole. Sammuti on Jollymoto hea väga kõrgete pöörete juures, aga siiski sobib tänaval kasutamiseks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.