Silindri ja ploki vaheline õli leke

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Silindri ja ploki vaheline õli leke

Lugemata postitus Postitas project »

Peale hooldust sai mootor kokku pandud ja 50km maha sõidetud. Nüüd lekib silindri ja ploki vahelt ehk siis kõige kuumemast ja suurema survega kohast. Pildike ka siis (pilt ajast kui asja lahti võtsin) http://www.zone.ee/networkproject/leke.jpg?2
Kokku sai asi pandud nii: silinder, 250c mootori silicon, vana plekist tihend, silicon, plokk peale. Polnud vist just kõige targem tegu. Pinnad ja tihend ise olid silma järgi terved, kuigi võisid veits kahjustust saada lahti võtmisel sest ühtede torude vahele oli rooste pugenud ning demonteerimine polnud hell.
Õli immitseb vähe, silmaga näha pole täpselt mis kohast, aga alumise plaadi tõmbab märjaks ja sealt ta siis tilgub alla poole mööde võret, vasaku mootori kaane peale ja sealt edasi mu pükste säärele.
Õlitase püsis peale 100km sõitu ülemisel piiril.
Kas oleks võimalik see üks nurk mingi (söövitava?) keemiaga üle tõmmata peale põhjalikku puhastust või peab kindlasti asja uuesti lahti tükeldama.

Üks pilt veel, see siis enne kui plekk tihend peale läks http://www.zone.ee/networkproject/leke2.jpg?2
Ise-enesest ei saa ju plahvatuskambrist õli lekkida, seega peab leke tulema kuskilt mööda pragusid sealt keti vahest?
Ps. naaber veel kuulis mingit imelikku sisinat mootori juurest.

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Pea tihend tuleb alati uus panna. Võid ise uue ka teha, aga silikoon on väär asi mootori kokku panemisel. Silikoon kütuseid ei kannata ja õli ka mitte eriti hästi. Sina kasutasid seda veelgi suht kuuma koha peal. Silikoon on rohkem san tehnikute töövahend. Pakun, et selle tihendi kannataks teha armeeritud paraniidist.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,


Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Autoremontijast naabrimees ütles et ehk oleks pidav variant olnud veel panna sama moodi aga ühe musta pasta moodi asjaga mille nime ta ei mäletanud aga ise on kasutanud kordi ja kordi.
Aga tundub jah et lahti ja uut tihendit meisterdama. Kust seda armeeritud paraniiti saab?
Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Cado »

Grafiit määre see must naabrimehe möga :lol: aga soovitaks siiski uut tihendit mis ei maksa midagi usun. :
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Cado kirjutas:
Grafiit määre see must naabrimehe möga :lol:
Viskad nalja või :shock:

http://et.wikipedia.org/wiki/Grafiitm%C3%A4%C3%A4re

Hans
V-MAX
Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Enne uue tihendi panemist kontrolli,kas pinnad on sirged.Kui ei,siis tikkpoldid välja ja lihvimisse.Kas kaane(te) pingutusmoment ja järjekord oli oige?Nouka ajal kasutati autode plokikaante tihendite korduvpaigaldamisel grafiiti kyll,aga nyyd on kvaliteet teine,vast pole enam vaja...
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

lgp. projekt
Peale hooldust sai mootor kokku pandud ja 50km maha sõidetud. Nüüd lekib silindri ja ploki vahelt ehk siis kõige kuumemast ja suurema survega kohast.

küsiks, et, mis ja mille hooldust tehakse, et mootor käib oma põhi tööosas lahti?

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

küsiks, et, mis ja mille hooldust tehakse, et mootor käib oma põhi tööosas lahti?
Vahetasin saaled ja ühe hammasratta puksi. Mis käib lahti? Kas pilt ajas segadusse või ei saa aru et on leke?

Selle tihendi ostmise koha pealt, orig. tihend tuleb liiga kaua kohale. Nii et ainuke variant on jah ise meisterdada, soovitage materjale (soovitatavalt haapsalust saadavaid) ja meetodeid. Tänades
Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Valmet kirjutas:
...silikoon on väär asi mootori kokku panemisel. Silikoon kütuseid ei kannata ja õli ka mitte eriti hästi. Sina kasutasid seda veelgi suht kuuma koha peal. Silikoon on rohkem san tehnikute töövahend.
Ma päris nõus selle väitega ei ole, eks muidugi sanitaarsilikooni ei ole eriti mõistlik kasutada :D

Endal oli probleem mootori parempoolse kaanega, peale siduriketaste vahetust hakkas tihend alt läbi laskma. Kuna uut ei olnud kohe võtta (ratas küllalt vana aastaarvuga), siis võtsin lahti, rookisin vana tihendi küljest ja kasutasin mootoritele mõeldud hermeetikut, mille tuub maksis ca 60 eeku. Kannatab kuni 300 kraadi, ajutiselt vist rohkemgi. Peab vahvalt ja miskit muret ei ole. Läbitud on kuskil 1000 km juba.
Viimati muutis Bladyhell, 17 Aug 2007, 10:40, muudetud 1 kord kokku.
K1200S
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Siiski peaks tunnistama, et see pole ploki ja silindri vaheline tihend vaid siiski silindri ja silindripea vaheline tihend. Seal on oluline vahe, kui alumine tihend ei pea suurt survet pidama, siis see konkreetne peab kogu laksu põlemiskambris hoidma. Soovitaks originaaltihendit.
Pildilt ei saa aru hästi, aga kas need kaks auku silindrite äärtes on õlikanalid? Või on õlikanalid väljaspool torudega lahendatud? Kui need augud on õlikanalid, siis ilmselt on leke sealt, kui ei siis see "susin" mida kuuldi tuleb siis põlemiskambrist ja see ollus, mis sealt välja tuleb on ilmselt õli ja põlemata kütuse segu. Silikooni kasutamisega tuleb olla ettevaatlik õlikanalite läheduses ja muudes kohtades, kus liigne silikoon detailide kokkusurumisel võib lahtipääsedes ummistada mõne õlikanali ja remondimeestele leivale vorsti tuua teie kulul. :D
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ma ei ole enam üle kümne-viieteist aasta ise tõsiselt mootorite kallal nokkinud ja olen ehk ajast maha jäänud, aga minu teada plokikaane tihendamiseks ei kasutata mitte kunagi mitte mingeid hermeetikuid. Selle ühenduse avamise korral tuleb koostamisel 100% alati uus tihend panna ja originaaltihendist pääsu ei ole. Jah, kui meile siia esimesed "välismaa autod" tekkisid, siis leidus siin-seal mehi, kes plokikaane tihendeid ka järgi tegid. Töö oli korralik ja minu tutvusringkonnas olid need mehed 100% laevamootorite remondiga seotud. Tänaste hindade juures tuleb käsitööna valmistatud plokikaane tihend ilmselt kordades kallim kui poest ostetud originaaltihend.
Grafiitmääret kasutati aga üsna tihti kõikvõimalike kuumade liidete juures. Grafiitmäärde otstarve ei olnud minu mäletamist mööda mitte tihendamine vaid tihendi või pindade omavahelise "kokku põlemise" vältimine. Ka vanad vene originaal plokikaanetihendid olid grafiidiga kaetud ja määrisid käsi. Samuti minu mäletamist mööda Opeli 2,1 diiselmootori oma. See vist oligi viimane mootor mille ma päris pulkadeks lammutasin.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Loomulikult vahetatakse plokikaane (silindripea) tihend välja ja ei kasutata kindlasti silikooni selle juures, isegi poldid vahetatakse uute vastu osade mootorite puhul, kuid siin teemas tundub, et tegu on valikuga kas see suvi enam ei sõida (kuna originaal tihend tuleb kaua) või avantüür "sõidaks vana tihendi ja silikooni peal kuni uus tihend saabub". :roll: Kõik metallist tihendseibid, o-rõngad jne. vahetatakse ka reeglina peale lahtivõtmist uute vastu manualide järgi, kuigi reaalselt kannataks vast mõnel puhul ka vana kasutada veel mõned korrad, eriti O-rõngaste puhul. Tihendseibide puhul on vana kasutamisel oht mitte leke ise, vaid keerme mahakeeramine, kuna pidama saamiseks tuleb ületada lubatud pingutusmomenti. :wink:
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Pane originaaltihend, tulgu või kuu aega. See on koht, kus ersats ei aita. Ja peamine: kuidas pingutasid sa plokikaane? Õiges järjekorras ja õige momendiga (st dünamomeetrilise võtmega)? Või panid niisama? Kui siin isetegevust harrastasid, siis suure tõenäosusega jääb lekkima.
PS! Manuaalis on RAUDSELT kirjas, kuidas seda tööd teha. Ma ei saa aru, miks inimesed järjekindlalt keelduvad uskumast kirjasõna? See raamat ei ole ju kuigi kallis võrreldes tsiklijuppidega. Manuaali järgi tehes ei keera asja vähemalt peesse, kui kogemust ei ole. (muuseas, manuaali võiks vahel vaadata ka hooldekoja mehed - mootorit lahates näeb ikka igasugust).
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re: Re

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Bladyhell kirjutas:
Valmet kirjutas:
...silikoon on väär asi mootori kokku panemisel. Silikoon kütuseid ei kannata ja õli ka mitte eriti hästi. Sina kasutasid seda veelgi suht kuuma koha peal. Silikoon on rohkem san tehnikute töövahend.
Ma päris nõus selle väitega ei ole, eks muidugi sanitaarsilikooni ei ole eriti mõistlik kasutada :D

Endal oli probleem mootori parempoolse kaanega, peale siduriketaste vahetust hakkas tihend alt läbi laskma. Kuna uut ei olnud kohe võtta (ratas küllalt vana aastaarvuga), siis võtsin lahti, rookisin vana tihendi küljest ja kasutasin mootoritele mõeldud hermeetikut, mille tuub maksis ca 60 eeku. Kannatab kuni 300 kraadi, ajutiselt vist rohkemgi. Peab vahvalt ja miskit muret ei ole. Läbitud on kuskil 1000 km juba.


Kuidas saab võrrelda kaane ja mootori pea tihendit???
Sinu tehnilised teadmised on võrratud.
Vaata nüüd täpselt mida ja miks ma kirjutasin. Ma ei kirjutanud, et peaks sarnast lahendust kasutama, vaid tõin välja, et ma ei ole nõus sellega, et eelnimetatud hermeetik kuulub vaid san-tehnikute töövahenditesse. Lähtudes enda kogemusest seejuures. Minus tehnilised teadmised võiks välja jätta, need on täpselt sellised kui ise lammutanud olen 8)
K1200S
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1281
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Vana tihendit on võimalik tagasi panna, aga vanal tihendil ja vanal tihendil on vahe sees. Kui tihend on sada aastat paigal olnud , vahepeal lisaks kuuma saanud ja igasuguse elastsuse kaotanud, ei ole temaga tõesti miskit peale hakata. Samas, ise olen mitmeid tihendeid korduvalt kasutanud, kui tihend on elastne ja kahjustusteta, võib ta rõõmsalt tagasi panna, tuleb vaid karmi pilguga tihendi seisukord ära hinnata. Elus on paarkümmend korda selline töö ära tehtud ja MITTE KORDAGI pole asjad lekkima hakanud.

Hermeetikutest. Sellised hermeetikud on olemas, mida plokikaane või silindripea tihendile vahele määrida, spetsiaalsed kõrgtemperatuurilised liimhermeetikud. Paar korda olen kasutanud, ühel puhul oli tegemist kehva tihendi restaureerimisega, kiire oli ja uut polnud saada, teine kord oli mingi purjus torulukksepp üritanud nüri lapikviili otsaga alumiiniumplokikaant puhastada. :evil: Mõlemal korral jäi pidama. Aga see punane mögin nüüd kindlasti silindripea vahele ei sobi, see kõlbab vaid tavalise papptihendi aseaineks surve- ja kuumavabale pinnale. Ja ausalt öelda, ma ei kasuta seda ise kunagi, silmale vaadatava tulemuse saavutamiseks peab liiga palju vaeva nägema, see punane on lihtsalt liiga rõve värv metallipindade juures. :twisted: Ise kasutan Würthi musta surveballoonis hermeetikut, see on piisavalt heade tehniliste omadustega asi ja mugav kasutada. Selle plokikaanehermeetiku kohta praegu ei mäleta, aga kui kellelgi jätkuv huvi, saatku PS, ma katsun mingi aja jooksul asja üles leida.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1281
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Suzumen kirjutas:
...kohad, mis puutuvad kokku tulega (töösilindri ääred) peaksid olema metalläärega. Vastasel juhul põletab üsna kiiresti ükskõik mille sealt vahelt välja (kompressioon, kõrge temperatuur + aktiivne keskond- põlemine). Pole näinud kordagi, kus silindri ääri oleks mingi ainega tihendatud...
Väga öige. Ja ega ma siiani polegi näinud ilma terasääreta silindripeatihendit. :D Ning hermeetik on ikkagi hermeetik, aitab vaid pisivigade ja kriimustuste puhul, viltuse serva või suurema kahjustuse puhul temast abi ei ole. Terasest tihendipinna elastsus on piiratud, plekk ei täida väikest kriimu põhjani ära, põlemisgaasid hakkavad vaikselt kriimu põhjast läbi immitsema ja aja jooksul põleb teras läbi. Õige hermeetik aga muutub kuumuse toimel tugevaks, aga siiski mingil määral kleepuvaks ja elastseks täidiseks, mis pisipraod ja kriimud ära täidab. Hermeetik aga on hermeetik, nii tugevat asja tavainimesel saada ei ole, mis suuremat pragu sellistes tingimustes ära täidaks. Kindlasti on olemas, aga kosmosetehnoloogiast räägitakse teistes foorumites... :wink:

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Poldid keerasin kinni manuali järjekorras, küll aga käe tunde järgi sest pole mõõdikuga tirr'i. Aga mis ikka, garaazi lammutama.

grahv
Postitusi: 1187
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Silindri ja ploki vaheline õli leke

Lugemata postitus Postitas grahv »

project kirjutas:
Ise-enesest ei saa ju plahvatuskambrist õli lekkida, seega peab leke tulema kuskilt mööda pragusid sealt keti vahest?
Tutvu oma mootori ehitusega kõigepealt. Piltide järgi paistab, et peasse nukisaaledele viiakse selle mootori puhul _surve_all_õli_ mööda välimisi tikkpoldikanaleid - nende ümber on süvendid, mille sisse käivad tavaliselt rõngastihendid. Uuri manualist kas sul peavad seal rõngastihendid olema ja kui jah, siis tuleb need kindlasti uued panna.
project kirjutas:
Ps. naaber veel kuulis mingit imelikku sisinat mootori juurest.
Sellisel juhul on sul 2 erinevat leket korraga - õli ja põlemisgaasid, mis on ka täiesti loogiline kui määrisid pea tihendi vahele pehmet pläga, mis sealt esimese popsuga minema puhutakse.

Parim lahendus uue peatihendi saabumiseni, juhul kui vana tihend jäi terveks (niivõrd/kuivõrd onju), on uuesti lahti, silikoonist piinlikult puhtaks, tikkpoltidele uued rõngastihedid kaela ja uuesti kokku. Pingutad õiges järjekorras ja õige momendiga. Õlikanali tihendeid valides pead arvestama, et isegi kokkusurutuna ei tohi nad sulgeda õlikanalit - so ei tohi istuda tihedalt tikkpoldi kaelas.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

project kirjutas:
Poldid keerasin kinni manuali järjekorras, küll aga käe tunde järgi sest pole mõõdikuga tirr'i.
Katsu ikka selline asi kuskilt kasvõi laenata. Need tänapäeva mootorid kohati üllatavad oma momentidega, tihti üsna väikestega + teatud arv või kraadikaupa mutripöördeid. Ka selleks viimaseks on oma täppistööriist olemas. Kui laenata ei saa, siis proovi vähemalt kuskil sellise võtme abil kui tugevalt pead seda momenti tõmbama, saa tunnetus. Aga no see on pisut selline sõelaga vee tassimine. Mul on tulnud olude sunnil ka nii toimida.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Ma olen ka kunagi kalamehe käsikaalust ja meetrisest õlast koosnevat "momentvõtit" kasutanud parema puudusel. :oops:
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Momentvõtmeid on ikka saada, laena kelleltki.
Samas, olen vahel ka ise kasutanud Saqu metoodikat. See töötab!
Aga et sa PEAD vähemalt plokikaane pingutamisel järgima etteantud momente, on fakt. Neid kohti on veel, kus PEAB, sh kepsumutrid (sa ju vahetasid saalesid, seal keerasid ka tunde järgi?) See sul kah siis riskipiirkond nüüd?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

joel
Postitusi: 1828
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Ega ikka ei PEA küll... Tean automehaanikut, kes aastakümneid kõiki polte käega kinni tõmmanud. Momentvõti on tal muideks kapis olemas. Eks aastatega tuleb harjumus ka, aga vaevalt et tal õnnestub igat polti täpselt õige momendiga pingutada. Need ju erinevatel mootoritel erinevad ka jne. Aga kui seda just igapäevaselt ei tee, siis kindlam on muidugi momentvõtit kasutada.
Joel

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Eks ma sebin selle momentvõtme ka kuskilt. Masina sai ilusti 3 tunniga lahti jupitatud. Kontrollisin kolvid ka üle, üles alla proovides liigutada, ei loksunud nagu enne remonti, teine asi palju ta ikka 150 kilomeetriga kuluda suudaks.
Homme siis nühin silindri ja ploki pinnad täiesti puhtaks, muidu tundusid ilusti siledad.

Ja nagu keegi ennist mainis, siis need O-rõngad olidki välimistelt postidelt puudu kus see kogu õlisurve teema on. Leidsin teised garaazi nurgast ajalehtede vahelt üles.
Kas soovitate kokku panna ilma keemiata või keemiaga mida kasutaja isakene mainis (spetsiaalsed kõrgtemperatuurilised liimhermeetikud)
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Kui saab siis keemiata. Lase mõni teadjamees viskab tihendile korra pilgu peale. Läbi udu meenub küll, et mingi tooteesitluse käigus on mulle presenteeritud ka midagi sellist mis väidetavalt ka plokikaane vahele peaks passima. Kes, kus, millal ei meenu... seda üldkasutatavt nn punast möksi ma küll ei riskiks sinna panna.
Kummirõngaid, kui tegemist on tavaliste O rõngastega, peaksid ka suvalisest tehnikapoest uusi osta saama, hind on kopikad...
Suzuki GSX 750 Inazuma

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Seda punast jama jah enam vahelle ei pane. Aga olleks tänulik igasuguse info eest selle sobiva keemia kohta. Kus müüakse, nimi jne. Isakene uurib ka vist mingi nime homseks välja loodetavasti.
E: Nonii, nüüd piisavalt aega möödas ja kilomeetreid selja taga. See naabrimehe must möga ei olnud grafiit vaid hoopis see, kui midagi kannatab välja lugeda http://www.zone.ee/networkproject/tihendaja.jpg?2
Tegin pinnad puhtaks ja panin seda musta jama ainult silindri malmist ringile, vana tihend ka selga ja peab perfektselt.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”