Silindri ja ploki vaheline õli leke → Re: Re
Re: Re
Vaata nüüd täpselt mida ja miks ma kirjutasin. Ma ei kirjutanud, et peaks sarnast lahendust kasutama, vaid tõin välja, et ma ei ole nõus sellega, et eelnimetatud hermeetik kuulub vaid san-tehnikute töövahenditesse. Lähtudes enda kogemusest seejuures. Minus tehnilised teadmised võiks välja jätta, need on täpselt sellised kui ise lammutanud olenBladyhell kirjutas:Ma päris nõus selle väitega ei ole, eks muidugi sanitaarsilikooni ei ole eriti mõistlik kasutadaValmet kirjutas:...silikoon on väär asi mootori kokku panemisel. Silikoon kütuseid ei kannata ja õli ka mitte eriti hästi. Sina kasutasid seda veelgi suht kuuma koha peal. Silikoon on rohkem san tehnikute töövahend.
Endal oli probleem mootori parempoolse kaanega, peale siduriketaste vahetust hakkas tihend alt läbi laskma. Kuna uut ei olnud kohe võtta (ratas küllalt vana aastaarvuga), siis võtsin lahti, rookisin vana tihendi küljest ja kasutasin mootoritele mõeldud hermeetikut, mille tuub maksis ca 60 eeku. Kannatab kuni 300 kraadi, ajutiselt vist rohkemgi. Peab vahvalt ja miskit muret ei ole. Läbitud on kuskil 1000 km juba.
Kuidas saab võrrelda kaane ja mootori pea tihendit???
Sinu tehnilised teadmised on võrratud.

K1200S
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.