Kuidas parendada mootori tööd

Kasutaja avatar

Teema algataja
mart77
Postitusi: 112
Liitunud: 24 Okt 2005, 21:46
Asukoht: Tallinn-Kloogaranna-Garaaž

Lugemata postitus Postitas mart77 »

Saaga jätkub:
Suruõhuga sai palju kasulikku ära tehtud, kuid põhiviga - pikalt korraliku tempoga sõites üks pütt lakkas töötamast - ei lahendanud.
Täna siis uuesti karpad maha. Sai tuvastatud mõned kulumisjäljed (mis küll ei olnud läbinisti aukus) vaakummembraanidel - kasutasin Loctite liimi elastsetele ühendustele. Hästi pisut kulunud kohtadele. Kui vaja, võin öelda liimi numbri kah.
Niisiis - kõik sümptomid viitasid sellele, et ujukikambrist saab kütus otsa ning juurde ei tule piisavalt. Mõningasel puhumisel kütusetorust sisse ning mängides ujukitega flööti selgus, et mingi eriti jäme takistus on just benssu mitteläbilaskva karpa sissevooluavas. Selle tuvastamiseks oli vaja lükata välja tihvt, mille küljes kiigub ujuk; võtta välja nõel; keerata lahti kruvi, mis stoperdab...ühte pisikest ja tihedat sõela. Polnud õrna aimugi et selline pibal seal sees veel istub. Ja asi oli ikka VÄGA kõntsane - gramm roostet ning gramm mingeid kiude - pärit teab kust kurat. Ja seda mingis pisikeses kambrikeses...
Igatahes sai kõik üle käidud, lödistatud usinalt Carbcleaneriga ning vast homme selgub, kas sai asi nii nagu peab või mitte.
Kui mitte, siis lase või püssi - aga karpades ei saa viga olla.

Mart
Viisakas Rott-Uuestisündinud XJ900
Punane Välk - Dnepr MT-11
Jawa 634 - ootab vänta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”