pidurdamisest
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
-
Teema algataja
stiffler kirjutas:??? krt kogemust liiga vähe et arusaada kas see oli peen tsiklihuumor või väärt nõuanne;) kui mul keset kurvi tekib hirm et ei keera välja, siis pidurdamise asemel sunnin end gaasi andma ja katsun rohkem kallutada..
Vaata, täpselt selle pärast see Randmevääne II ongi kirjutatud: enamik sõiduvigu (kui räägime pidurdamisest) tehaksegi hirmust ja paanikast ja REFLEKSIST pidurdada, millest tuleks saada üle või lahti. Mina soovitan sul ka see raamat mõttega läbi lugeda. Loodan, et olid koolis kõikides füüsika tundides kohal , see on lugemisel oluline.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
grazyid kirjutas:kurvis pidurdavad ikka aint täis proffid ju, et saada kergelt tagaratas libisemisse.
aga muidu siiski õige pidurdada koigepealt tagapiduriga (kasvõi blokki), ning murdosa hiljem esipidur peale tunde järgi, et ei lähks päris blokki. (asja mõte siis selles et tagapiduriga pidurdades tõmbab esivedrustuse raskusjõuga kokku, ning esipidurit vajutades ei tekki sellist lolli momenti mis ehmataks esipiduri täiesti blokki vajutamist, ning tekkib mõnus sujuv pidurdus.)
Siiani ptui ptui ptui, ei ole ka kruusal probleemi olnud, mõlemad rattad päris hea hoo pealt blokki lasknud ning siiani püsti. Asi pigem ikka tasakaalus, ning selles et ratas saaks ise oma tööd teha, kui lenksus istuv inimene tõmbab krampi, ning ei lase rattal liikuda nii nagu tal füüsika seaduste järgi vaja on, siis oln kruus silmini ruttu.teooria siis motosurvaivali korraldajatelt õpitu!
Oh shit, mida siis siin peab lugema . Ime, et meil veel niivähe tsiklilakse on kui niiviisi sõidetakse.
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
MX-77: Kui Survivali koolkonna äkkipidurduse teooria asfaldil on Sinu arvates eluohtlik, äkki tood välja selle nõrgad kohad?
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
mx77 kirjutas:grazyid kirjutas:kurvis pidurdavad ikka aint täis proffid ju, et saada kergelt tagaratas libisemisse.
aga muidu siiski õige pidurdada koigepealt tagapiduriga (kasvõi blokki), ning murdosa hiljem esipidur peale tunde järgi, et ei lähks päris blokki. (asja mõte siis selles et tagapiduriga pidurdades tõmbab esivedrustuse raskusjõuga kokku, ning esipidurit vajutades ei tekki sellist lolli momenti mis ehmataks esipiduri täiesti blokki vajutamist, ning tekkib mõnus sujuv pidurdus.)
Oh shit, mida siis siin peab lugema
. Ime, et meil veel niivähe tsiklilakse on kui niiviisi sõidetakse.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Okei, tekkis lihtsalt paar küsimust.
Esiteks, milleks raisata aega tagapiduri blokki laskmisele, kui on siililegi selge et sellel ajal olulist sõiduki aeglustumist ei toimu ja siis alles hakata esipiduriga pidurdama?
Teiseks ei tõmba mingi tagapiduriga pidurdamine esiamorte kokku. Ma tahaks seda kohe oma silmaga näha.
Ja see kurvis tagapiduriga pidurdamine, täiesti arusaamatu. Supermotos kus kurvis slaidimine on üks osa tehnikast lastakse kah ratas mootoripidurdusega libisema, mitte tagapiduriga. Tagapiduriga libibisema lastes tekib kohe sellel hetkel kui pidur lahti lasta tagaratta pidamine ja highside on peaaegu garanteeritud.
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
mx77 kirjutas:Okei, tekkis lihtsalt paar küsimust.
Esiteks, milleks raisata aega tagapiduri blokki laskmisele, kui on siililegi selge et sellel ajal olulist sõiduki aeglustumist ei toimu ja siis alles hakata esipiduriga pidurdama?
Põhiliselt selleks et saada raskust esirattale ja sellega tagada parem kontakt enne pidurdamist. Pidurdusteekonna lühenemise seiskohalt tagapidur tõesti erilist rolli ei mängi.
mx77 kirjutas:Teiseks ei tõmba mingi tagapiduriga pidurdamine esiamorte kokku. Ma tahaks seda kohe oma silmaga näha.
Ma kahjuks oma paksuga enam ei sõida aga ma arvan et ka peenikesega ei ole selle demonstreerimine mingi probleem. Kui paksuga ilma tagapidurita esipidurit vajutan, blokeerub see praktiliselt 100%. Kui ennem tagapiduriga raskuse ette kallutan, on palju reaalsem blokeerumise piiri peal mängida.
Kurvis pidurdamine on pikem teema.
Supermoto rataste kohta võivad need teooriad rohkem või vähem õiged olla, aga keskmise tänava (asfaldil) sõitja saab neid kasutades kiiremini pidama küll.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
Teema algataja
Suzumen kirjutas:Õigus on nii mx77 kui Krisil. Lisaks Surrivali mehed teavad mida õpetavad (vist ainuke normaalne autokool eestis, kus mootorrattaga sõitmist õpetatakse) ...
Motosurvivali mehed võivad ju armas punt olla,
aga kui nad tõesti sellist juttu räägivad nagu "grazyid"
siin kirjutas, siis ma julgen neis kahelda.
Iseasi on see, et esialgne sõnum võib olla
mitmekordsel edasirääkimisel oluliselt või
tundmatuseni moondunud
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.