Delfi : Pihl palub kiiruspiirangud üle vaadata.
Moderaator: Moded
Delfi : Pihl palub kiiruspiirangud üle vaadata.
Mulle hakkab see mees juba meeldima, mis siis et varsti enam patustada ei julge !
asi on vägagi tervitatav, et sedasorti absurdsustele meie liikluskorralduses lõpuks keegi kõrge ametnik ka tähelepanu hakkab pöörama ja loodetavasti ka midagi ette võetakse:
- täiesti korras teel, millele ei ole jõutud VEEL valgeid triipe peale tõmmata, tuleb sõita millegipärast 30 km/h?
- sealjuures enamustel Tallinna täiesti kirjeldamatus korras olevatest teedest, millistel see valge triip on ammu ära kulunud ja unustatud või on neid triipe erinevate liikluskorralduste katsetustest kogu tänavalaiuselt, nii, et keegi täpselt ei teagi, kuidas seal liiklema peab - nendel teedel ja tänavatel võib sõita ilma mingi täiendava piiranguta...
- lisaks on kuhjade viisi sarnaseid (kiiruse) piiranguid, millest hästi aru ei saa - näiteks miks peaks maanteeservast 5 m kaugusel olevat liiklusmärki värvivast Signaali töömehest mööda sõitma kiirusega 30 km/h ja seda veel 500 m enne ja pärast sündmuskohta ?!? jne...
teisalt tekkis arusaamatu tunne, et kas tõesti, kui KÕIK juhid sõidavad NII KUI NII 30 km/h piirangus kiirusega 50...70 km/h (st ületavad kiirust kuni 40 km/h) siis on asi lõpuks aksepteeritav ja tuleb muuta seadust? või on küsimus hoopis selles, et see tore härra Pihl kuulub ise nende KÕIKide hulka ja on lõpuks väsinud iga päev mõne liikluskuuleka järel 30:ga venima
PS! äkki hakkaks kuhugi teema alla neid meie liikluskorralduse "pärleid" koguma ja perioodiliselt, mingi portsu kaupa, meie riigi-isadele küsimuse vormis edasi saatma - või vähemalt hakkab kirjutajal endal kergem neid absurdseid olukordi teistega jagades ning lugejatele äratundmiserõõmu ja lõbusat lugemist...
Raul
Fakt, et meduusid on suutnud elada ilma ajudeta mitu miljonit aastat, annab lootust nii mõnelegi inimesele ![]()
Ma sain ikka loost nii aru, et selle massilise +40 pärast tulebki ette võtta see, et kui märk on paigaldatud, siis on selleks ka reaalajas reaalne põhjus ning kõik peavadki vastava piirangu piires sõitma. Samas kui reaalajas reaalset põhjust ei eksisteeri, siis olgu märgid ka läinud.borq kirjutas:teisalt tekkis arusaamatu tunne, et kas tõesti, kui KÕIK juhid sõidavad NII KUI NII 30 km/h piirangus kiirusega 50...70 km/h (st ületavad kiirust kuni 40 km/h) siis on asi lõpuks aksepteeritav ja tuleb muuta seadust? .
Siinkohal meenutan aega kui Kuressaare-Kuivastu mnt. renoveerimistööd käisid. Esimesel aastal lõik Ratlast Valjalani ning liikluskorraldusega tegeles Warren Safety. Asi oli tip-top korraldatud. Märgisättija oli päev läbi objektil ning paigaldas neid ümber, õhtul kadusid liigsed piirangud ning tööpäeva hommikul tekkisid need tagasi kohta kus inimesed teel tööd tegid. Aasta või kaks hiljem tehti lõik Ratlast Väinatammini ja tont teab, kes seal ja kas üldse liikluskorraldusega tegeles. Seal oli nii töö- kui ka liikluskorraldus puhas porno. Muu hulgas see, et pikka aega peale seda kui teemehed olid läinud, uus kate peal ja tee korras, seisd jonnakalt 70 piirangu märgid.
http://www.postimees.ee/270607/esileht/ ... 268865.php
Raul
Fakt, et meduusid on suutnud elada ilma ajudeta mitu miljonit aastat, annab lootust nii mõnelegi inimesele ![]()
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.