Lõuna PP teostab liiklusjärelvalvet mootorratastel.
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
- Tsikkel: GSR600
- Asukoht: Pirita
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Hommikune lauatagune mate - ega täna tööl muud teha polegikris. kirjutas:Ma ei viitsi praegu varahommikul arvutama hakata, aga Doppleri effekti tekkimiseks peaks sinu kiirus olema samas suurusjärgus valguse kiirusega ... või no 1 null vähem aga see ei ole enam olulineModeraator kirjutas:Kui punase tulega sõidad ja politseiga probleem ,siis seletad ,et sõitsid sellise kiirusega , mis tekitas Doppleri efekti. Lainepikkus muutus ja punasest sai roheline.![]()
.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Kui tsikkel suudaks lõputult kiirendada 4 sekundiga 0-100km/h, siis kuluks tal valguse kiiruse saavutamiseks kõigest 215842km


Aga radaritest rääkides, siis tuttav raadioinsener kommenteeris seda nii.
Vanad radarid mõõtsid mitme peegelduse vahet ja mõõtmistulemus tuli suht aeglaselt, sest radar kontrollis esimese tulemuse üle. Kui juhtus auto pidurdama või kiirendama, siis enne kiirust ekraanile ei ilmunud, kui kiirus stabiilne.
Radaripüüdjat omades oli võimalik kiire reaktsiooniga pidurdama hakates radarit ära petta. Omast kogemusest mäletan, et sõitsin autoga Pirta ringrajal 90-ga radarisse ja antiradari lärmi peale panin peaaegu plokki ning pidurdasin ca 40-ni maha. Hetk hiljem nägin kuidas politsei närviliselt peoga radarit tagus, aga mahavõtmiseks alust ei olnud

Uued raadiolaineradarid on Dopleri efektiga ja kiirus tuleb hetkega ekraanile ning sinu pidurdamise kummisuits võib politseile vaid nalja teha

Rohkem ilusaid ilmasid!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.