Karistused
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Eks enamus sõltub ikkagi põhiliselt sellest, mis su rolleri seest/küljest leitakse.
Kui kontrollimisel tuvastatakse, et roller oli tehasekonditsioonis, saad selle peale ekspertiisi tagasi ja trahvi vaid (valmistaja)kiiruse ületamise eest mopeediga. Kui on tegu ülekubatuurilise (näiteks 70cc) masinaga, sportsummutite, overrangevariaatori jne asjadega, võib kaasneda, omavoliliselt (ümber)ehitatud registreerimata mootorsõidukiga ilma kindlustuse ja tõenäoliselt ka lubadeta sõit.
Selle teise versiooni korral ekspertiisist võib sõiduki tagasisaamine osutuda tunduvalt keerulisemaks ja trahvinumbrid kümnetesse tuhandetesse ulatuvaks.
Kui kontrollimisel tuvastatakse, et roller oli tehasekonditsioonis, saad selle peale ekspertiisi tagasi ja trahvi vaid (valmistaja)kiiruse ületamise eest mopeediga. Kui on tegu ülekubatuurilise (näiteks 70cc) masinaga, sportsummutite, overrangevariaatori jne asjadega, võib kaasneda, omavoliliselt (ümber)ehitatud registreerimata mootorsõidukiga ilma kindlustuse ja tõenäoliselt ka lubadeta sõit.
Selle teise versiooni korral ekspertiisist võib sõiduki tagasisaamine osutuda tunduvalt keerulisemaks ja trahvinumbrid kümnetesse tuhandetesse ulatuvaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.