Küsimus kiivri kohta!!
Ma võin elav näide olla sellest, miks peaks proovisõidu tegema. Poes proovimise peale istus küll ilusti pähe, aga ratta seljas puhub paagile kõige mugavamas asendis kõhuli visates õhutusavast tuul täpselt silmaauku. Suht ebamugav.Martään kirjutas:Jah, sest kui kiiver ikka rattaga ei sobi siis laguneb ratas kohe laiali kui sõitma hakkad. Küünal lendab paaki, rattad joosevad alt ära, kett lendab külje pealt minema, gondlid kukuvad küljest...CB500 kirjutas:...Kõige õigem oleks veel teha proovisõit oma rattaga, tuulemüha jne. võib sõltuvalt ratta aerodünaamikast erineda...![]()
![]()

Senimaani ma sõitsin kusjuures sõbra käest laenatud tema üleliigse kiivriga, mis oli täpselt sama mudel, aint et suts liiga suur minu jaoks (praegune õige on 59/60, see oli 62). Sellel seda probleemi ei olnud.
TransAlp '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.