Jawa 638 ankrukinnituspolt

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
layr
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Aug 2004, 00:07
Asukoht: Tartumaa

Jawa 638 ankrukinnituspolt

Lugemata postitus Postitas layr »

Juhtus selline õnnetus, et süüdet reguleerides murdus antud polt väntvõlli sisse. Üritused polti kätte saada lõppesid poldi veel lootusematusse olukorda ajamisega. Kas ainus võimalus on nüüd tikkpolt otsa keevitada või eksisteerib mõni lollikindlam lahendus poldi kõrvaldamiseks?

edit: teine probleem: silindrit maha võttes satub alatasa pütti hoidvate varraste vahelt karteri poole liiva- ja tolmuosakesi. Kas tohib silindrit kinnitades ülevalt hermeetikuga varraste avad tihendada, et liiv sisse ei pääseks? (st kas jahutust vms ei sega)

Panthera
Postitusi: 625
Liitunud: 28 Okt 2006, 18:23
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Panthera »

Kuidas sa seda maha võtad et liiv sisse pääseb ?
Mul küll sellist probleemi polnud ... :lol:
Kasutaja avatar

Teema algataja
layr
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Aug 2004, 00:07
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas layr »

Liiv, peamiselt küll tolm, on kanalites sees. Silindrit üles tõstes paratamatult lähed varraste pihta ning liigutad kõik selle prahi lahti.

Selgituseks - ratas liigub peamiselt kruusakattega pinnastel.
Kasutaja avatar

randmevääne2
Postitusi: 187
Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas randmevääne2 »

võib proovida polti puurida,alguses väiksema puuriga.max kuskil 4-5mm.siis mingisuguse kandilise varda sinna sisse tõksata.näiteks tuleb hetkel meelde mootorsae ketiviil,millel on käepideme tarbeks kandiline koonusots.siis katsetad kas õnnetub kogu seda kupatust pöörata ja polti välja meelitada.üldiselt on meetod suht robustne ja võib kahjustada veel 8mm keeret(kasut. ankru eemladamiseks).hetkel muid ideid pähe ei tulnud

teise probleemi kohta ei oska kommenteerida.enne lahtivõtmist on vast parem surveõhuga kogu saast eemaldada,seda ju igalpool
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Puurida tuleb vastupidi puuriva (vasakpoolse) puuriga.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”