Kust osta võtmete komplekt
Moderaator: Moded
Ma jään siinkohal sepa poolele. Mul on comeback'i neljas aasta ja mul pole ka mitte kunagi vajadust olnud sõidu pealt midagi kruvima hakata. Ja noorusaja Jawatamisest meenub mulle üks kord kui peale Järvevana raudteeületusel külje mahapanekut tuli kahe mehega "laibakat" tagasi tõmmata, üks kord kui kodust 30km kaugusel läks tagarehv pauguga lõhki ja üks kord kui pahatahtlik inimene oli käigukastist õli välja lasknud ning see sõidu peal otsad andis. Ühelgikorral ei olnud mutrivõtmetega koha peal teha midagi. Rehvivahetusega tuli ka niimoodi hakkama saada, et hääletasin oma suvekodukülla ja sain sõbralt tagaratta laenuks ning vajalikud võtmed taskusse. Muidu on ikka kõik rikked ennetatud või siis rikketunnustega koju "longatud". See sadula alune komplekt on jah pigem vast pisut psühholoogilise toimega, pigem peaks muretsema selle pärast, et kodus oleks korralik varustus olemas.Ryndor kirjutas:(kle isegi tutikas tehnika pudeneb)sepp kirjutas:mis krdi kärudega te sõidate,et vaja koguaeg "esmaabi" kaasa vedada?
Aga ega ma mingi pika otsa mees ei ole ka kunagi olnud, see võib prioriteete muuta muidugi.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
ozzy007 kirjutas:
aga annab keegi teadmisi, vihjeid, pilte, kasutuskogemusi ka nn. sadulataskus olevast/õigemini sellest mis peaks/võiks olla komplektist, mitte garaazi omast
paar posti tagasi rääkisingi selest mis mul kaasas on, aga millega saab ka garaazis rohkem lammutada.. peab veel pilte tegema?
igal rattal see nats erinev ju..
aga ühinen kah Hr. Seppa arvamusega et enne väljasõitu peaks motikas igga garaazis korda tehtud olema, eesti on ju nii väike kah et suht mõttetu tagavara mootori kaasas vedada koguaeg.. see komplekt mis kaasas on on jah rohkem psühholoogilise toimega, sest mida sa sellega peale hakkad kui sul pole varuosi kaasas millega katkised asendada.. nats teine lugu on bikedega, hea kui mõned kuuskandid ja kruvikeerajad kaasas onet saaks gondlid ja istme küljest, kasvõi et akku juurde pääseda.. ja keti pingutamiseks vajalikud võtmed võiksid ikka kaasas olla, kui lähed tallinnast võrru ja juhtub kett lõdvemaks minema siin nats jama on otsida neid kusagilt ..
aga ikkagi peaks enne pikemat kasvõi eesti sisest reisi ratas üle vaatama, sest ega see ei ole auto et seisab ja liigub kindlalt neljal rattal isegi ilma sumpata ja mõnede osadeta
see su enda ohutus ju 
ja muidugi vanad jaffid ja M-id on nats teine teema
aga annab keegi teadmisi, vihjeid, pilte, kasutuskogemusi ka nn. sadulataskus olevast/õigemini sellest mis peaks/võiks olla komplektist, mitte garaazi omast
paar posti tagasi rääkisingi selest mis mul kaasas on, aga millega saab ka garaazis rohkem lammutada.. peab veel pilte tegema?

aga ühinen kah Hr. Seppa arvamusega et enne väljasõitu peaks motikas igga garaazis korda tehtud olema, eesti on ju nii väike kah et suht mõttetu tagavara mootori kaasas vedada koguaeg.. see komplekt mis kaasas on on jah rohkem psühholoogilise toimega, sest mida sa sellega peale hakkad kui sul pole varuosi kaasas millega katkised asendada.. nats teine lugu on bikedega, hea kui mõned kuuskandid ja kruvikeerajad kaasas onet saaks gondlid ja istme küljest, kasvõi et akku juurde pääseda.. ja keti pingutamiseks vajalikud võtmed võiksid ikka kaasas olla, kui lähed tallinnast võrru ja juhtub kett lõdvemaks minema siin nats jama on otsida neid kusagilt ..
aga ikkagi peaks enne pikemat kasvõi eesti sisest reisi ratas üle vaatama, sest ega see ei ole auto et seisab ja liigub kindlalt neljal rattal isegi ilma sumpata ja mõnede osadeta


ja muidugi vanad jaffid ja M-id on nats teine teema

-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
mul mahuvad need võtmed enamvähem taskusse, millega saab praktiliselt terve ratta pulkadeks võtta. mõned kuuskandid, mõned padrunid, näpitsad, kruvikeeraja ja küünlavõti. lisaks veel võtmepikendus et saaks ntx tagarattapoldi lahti. seega kes tahab ikka tööriistu kaasas kanda, peaks vaatama, mis poldid tal peamiselt rattal esinevad ning ainult need kaasa võtma. terve komplekti kaasas kanda pole nagu mõistlik.
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
pakuks, et miinimumkomplekt võiks olla:
ristpeakruvikas, lapiku otsaga kruvikas, mingid näpitsad (kullinokk v. tavalised), tellitav võti ja küünlavõti. mingi teibirull võiks vast kah olla. see peaks iga sadula alla mahtuma.
Hondal on mul väristanud lahti näiteks peeglivarre kontramutri ja esiklaasi mutri. jube ebamugav, kui pead sõitma nii, et mingi asi tilberdab ja väriseb küljes. Ja näiteks pärast kukkumist otsisin tükk aega teeveerest mingit piisavalt tugevat asja, millega käiguvahetushoob jälle mootori kõhu alt tagasi väänata, et saaks edasi sõita.
ristpeakruvikas, lapiku otsaga kruvikas, mingid näpitsad (kullinokk v. tavalised), tellitav võti ja küünlavõti. mingi teibirull võiks vast kah olla. see peaks iga sadula alla mahtuma.
Hondal on mul väristanud lahti näiteks peeglivarre kontramutri ja esiklaasi mutri. jube ebamugav, kui pead sõitma nii, et mingi asi tilberdab ja väriseb küljes. Ja näiteks pärast kukkumist otsisin tükk aega teeveerest mingit piisavalt tugevat asja, millega käiguvahetushoob jälle mootori kõhu alt tagasi väänata, et saaks edasi sõita.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
kaval trikk on ka võimalikult palju igasuguste kinnituste polte välja vahetada, et nad oleksid kõik ühe peaga. jälle vähem võtmeid vaja.
retro - see aine on ka päris abiks - http://www.ofrei.com/images/loc243.jpg
retro - see aine on ka päris abiks - http://www.ofrei.com/images/loc243.jpg
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
soft lock-i ma kasutangi. aga ainult nendes liidetes, mida ma ise olen korra lahti võtnud. pärast ostmist ei hakka ju tervet ratast pulkadeks võtma ja uuesti kokku liimima.Piipz kirjutas:retro - see aine on ka päris abiks - http://www.ofrei.com/images/loc243.jpg
ahjaa, lenksu otsapunn pani ka suvel sõidu pealt plehku. uued läksid juba liimiga külge

Kuna mu komplekt pole ikka veel saabunud mingite viivituste pärast, küsin üle kas see "with 1/4" and 1/2"-fitting" on ikka õige suurus. Nii palju kui ma aru olen saanud on mul vaja mm otsikuid mitte harva vaja minevaid tolli omasid. Miski 3/8" jäi ka kuskil silma.
Komplekti vaja sest hakkan mootorit lahti võtma.
Komplekti vaja sest hakkan mootorit lahti võtma.
-
- Postitusi: 105
- Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
- Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
- Asukoht: Brüssel
Lühikeste otsade sõitjatel polegi vaja võtmeid kaasa vedada. Teine lugu on pikkade otsadega - enamus sport touringutel on originaalis kaasas võtmekomplekt - kus kõik vajalikumad võtmed on olemas - nii keti pingutamiseks kui küünalde vahetamiseks.
Bläcku komplektis on 5 ja 6 kuuskant, näpitsad, mõlemad kruvikad, 10, 11, 12, 13, 14 ja 22, 24, 27 viimaste suhtes ei ole kindel, kas just need suurused.
Pikal otsal ikka hädavajalik vahepeal ketipingutada jne. Kuid kui masinal pidevalt korralikult hoolt teha siis pole ka neid võtmeid vaja kaasa vedada.
Bläcku komplektis on 5 ja 6 kuuskant, näpitsad, mõlemad kruvikad, 10, 11, 12, 13, 14 ja 22, 24, 27 viimaste suhtes ei ole kindel, kas just need suurused.
Pikal otsal ikka hädavajalik vahepeal ketipingutada jne. Kuid kui masinal pidevalt korralikult hoolt teha siis pole ka neid võtmeid vaja kaasa vedada.
BLACKBIRD
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Need tollmõõdud on padruni külge käiva võtmesaba omad ning 1/2", 3/8" ja 1/4" on kõik üldlevinud mõõdud.project kirjutas:Kuna mu komplekt pole ikka veel saabunud mingite viivituste pärast, küsin üle kas see "with 1/4" and 1/2"-fitting" on ikka õige suurus. Nii palju kui ma aru olen saanud on mul vaja mm otsikuid mitte harva vaja minevaid tolli omasid. Miski 3/8" jäi ka kuskil silma.
Gedore ongi asjalik, aga hind on ka vastav, sest seal on kaks kirvest vahel - esimene Gedore ja teine Stokkeri pooltRaigo kirjutas:Gedore tundub asjalik olevat,müüb stokker:)

Joel
Nonii, komplekt käes ja juba mure. Suurem mutrivõti kiilub kinni kui suts tugevamini kinni olevaid polte keerata. Kiilununa ei liiga ühele ega teisele poole, peab natuke mudima et asi tööle saada jälle. Mure hakkas kohe peale esimese poldi keeramist ja ei ütleks et too kõvasti kinni oli, naabrimehe omaga on kordades kõvemini kinni olnud polte lahti käristatud.
Makselehel ma midagi garantii osas ei näe ja kui see isegi on olemas, kas on alust seda tagasi saata või ütlevad et käsitlesin liiga tugevasti.
Ostetud Tevalo.ee 'st
Makselehel ma midagi garantii osas ei näe ja kui see isegi on olemas, kas on alust seda tagasi saata või ütlevad et käsitlesin liiga tugevasti.
Ostetud Tevalo.ee 'st
Satteris oli märtsis erinevaid GeeTee komplekte soodushinnaga müügil.
Muretsesin endalegi ühe.
100% ei oska öelda kas praegu ka nii on.
http://www.satter.ee
Muretsesin endalegi ühe.
100% ei oska öelda kas praegu ka nii on.
http://www.satter.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.