Jawa 634 elekter
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Jawa 634 elekter
Niisis hakkasin laadimist taga ajama ja avastasin, et rootoril on need klemmid, kuhu harjad vastu käivad üksteisega ühendatud ja need klemmid mis ei käi vastu harju ka omavahel ühendatud. Kas see rootor on nüüd katki?
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
-
Teema algataja
Värvilist pole pakkuda aga mustvalge, millel värvid tähtedega märgitud vedeleb minu enda jawa-aegadest saati ammuununenud lehel http://www.hot.ee/kaff/jawa/J350634.jpg
Ehk on abiks.
Veel rohkem abiks: osta mu Honda ära
http://kahro.pri.ee/
Kahro
Ehk on abiks.
Veel rohkem abiks: osta mu Honda ära

Kahro
Kuidas kontrollida kus leidub (jawa 634 81 a.)elektrisüsteemis viga. Praegu on käsil just sädeme kätte saamine(mis siiani pole tulemusi andnud) Olen eemaldanud kõik tulede juhtmed ja ja alles jätnud vaid need mida vaja
(juhtmed mis suunduvad genekast releesse ja sealt edasi süütelukku, kontaktidelt süütepoolidele ning nende miinusjuhtmed mis suunduvad samuti süütelukku. Kõik mis olen ühendanud olen teinud skeemi abil. Paluks siis abi küsimusele, milles võib olla asi(relees,kontaktides,kondensaatorites või hoopiski millesk muus)ning kuidas kontrollida et viga paikneb just seal.
Loodan et jutt ei saanud väga segane. Suur lugupidamine ja tänud inimesel kes saab murest aru ning suudab ehk aidatagi.
(juhtmed mis suunduvad genekast releesse ja sealt edasi süütelukku, kontaktidelt süütepoolidele ning nende miinusjuhtmed mis suunduvad samuti süütelukku. Kõik mis olen ühendanud olen teinud skeemi abil. Paluks siis abi küsimusele, milles võib olla asi(relees,kontaktides,kondensaatorites või hoopiski millesk muus)ning kuidas kontrollida et viga paikneb just seal.
Loodan et jutt ei saanud väga segane. Suur lugupidamine ja tänud inimesel kes saab murest aru ning suudab ehk aidatagi.
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Ma nüüd Jawat kunagi näppinud ise pole, aga eeldan, et tegu on nö. tavalise lahendusega, kus süsteem sisaldab akut, mille miinus on raamiga ühendatud.fanaatik-;) kirjutas:kontaktidelt süütepoolidele ning nende miinusjuhtmed mis suunduvad samuti süütelukku. Kõik mis olen ühendanud olen teinud skeemi abil.
Sel juhul peaks ahel olema umbes selline:
aku + -> süütelukk -> süütepool -> kontaktid -> aku -
Ehk siis võta tester või kontrolllamp kätte ja hakka uurima, et kaugele see elekter sul jõuab. Kui näiteks süütepooli mõlema otsa peal pinge puudub, siis polegi sellel poolil millestki sädet tekitada.
Joel
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.