Turvakaarte / e. lookade e. laibakate /paigaldamisest.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
IvarSiim
Postitusi: 361
Liitunud: 21 Sept 2004, 12:14
Asukoht: Põlva

Turvakaarte / e. lookade e. laibakate /paigaldamisest.

Lugemata postitus Postitas IvarSiim »

Rattal puuduvad turvakaared.
Metallitöökojas saab need lasta teha küll, tuleb ratas kohale viia, aga:

- kui laiad lasta valmistada? Kas juhtrauast tsipa laiemad ikkagi?Siis nagu oleks mõtet......

- ja kuna raamile juurdepääs suht raske, siis lihtsam variant oleks need ühendada raamiga keevituse teel. Kui asjatundja keevitab, ehk ei juhtu raamiga ka midagi siis???

- ja saab lookade külge aretada jalatoed sõiduks.
Suzuki Maduraga on tegemist muidu.

Mida arvate mehed. et kuidas?
Ivar Siim
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre »

Pilt

Pilt

ET SIIT EDASI SIIS

Lugupidamisega,

Holms
Postitusi: 310
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Holms »

Need turvakaared on rohkem nagu mootorikaitserauad, seega laiuse valid vastavalt mootorile ehk siis lenksulaiuseid pole vast vaja ja ega nii laiad just eriti kenad vaadata ka ei oleks.
Raamiga kokkukeevitamine ei ole ka just hea mõte. Kukkumise korral väänab siis suure tõenäosusega ka raami kõveraks. Kui muidu kohta ei leia kinnitamiseks, siis lase raami külge kinnituskõrvad keevitada, see vast parem variant. Poltliite korral on Sul võimalik neid laibakaid suvalisel ajal ja oma käe peal maha võtta ja külge panna. Kui viitsid googeldada, siis leiad ka netist mõned näidised, et mismoodi teised teinud on. Ei ole mõtet jalgratast leiutada.
Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

äkki oskab kasutaja Hunt sulle nõu anda.. pöördu tema poole.
ta endale ise ehitanud ja väga kobedad näevad välja ;)
Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

Reeglike veel selline et need kaared olgu alati pehmemad kui raam.Enne peab järele andma kaar või kinnitus kui raam.
Raami külge kindlasti mitte keevitada,Würth näiteks omab kõikvõimalikku kinnitusklambrite valikut,san tehnika poest leiab ka.

Peeter aka Hondarebel aka Basilio
Think positive
Kasutaja avatar

mufista
Postitusi: 439
Liitunud: 07 Apr 2005, 16:00
Tsikkel: Honda CBR
Asukoht: Turku

Lugemata postitus Postitas mufista »

Mu väiksel Viragol olid laibakad all pool. Pigem mootorit alt ja küljelt kaitsmas ja kui paaril korral külili vajusin, siis ratas ei kukkunudki päris ümber vaid jäi nagu laibakatele seisma. Seega lenksu laiuses .. vist poleks vaja.. ?

Suure hoo pealt kukkumise kohta ei oska muidugi midagi kosta...
Koduperenaine. Bitchsläpin moosilusikaga.
Kasutaja avatar

Kelleni
Postitusi: 25
Liitunud: 22 Aug 2005, 12:26

Lugemata postitus Postitas Kelleni »

Äkki midagi sellist ehk? ;)
http://www.babecage.com/
Terv.
Kelleni
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Minu noorpõlve Jawa634-l olid originaal"laibakad". Kurvis kallutades hakkas asfalti kraapima kõigepealt jalaraud, mitte laibakas. Lenksu laiused nad ka ei olnud, aga kui ratas hargilt külili vajus, siis kaared ei lasknud siiski lenksul vastu maad kolksatada ja piduri-siduri lingid jäid terveks. tegin ka ühe avarii mille käigus õnnestus parem külg maha panna ja kukkusin Järvevana raudteeülesõidul samuti paremale küljele, lisaks mõned ilusad külili liud talvistel koolivaheaegadel jäisel teel. Iga kord kaitsesid nii mootorit, lenksu koos kõigi vidinatega ja ka jalgu. Toimisid hästi, nii et tööpõhimõtte ja ideoloogilise geomeetria võid sealt vabalt maha viksida, neid 25mm torudest tehtud originaalkaartega Jawasid leidub veel küll ja küll nii et spikerdamisvõimalusi on. Kõige lihtsam oleks muidugi leida mingid margi-mudelikohased asjad kuskilt kataloogist. Aga raami külge peaks ikka klambriga kinnitama ja raami väänata need asjad ei tohi. Muidu on kasu väike ja kahju suur. Kui kuskilt siiski peab olude sunnil raamiga jäigalt siduma, siis ehk kannataks snitti võtta Trammi võidusõiduideoloogiast ja torule kuskile tahtlikult nõrgad kohad sisse treida või käiata, et kukkumise korral justnimelt sealt järgi annaks. Samas ei tohiks see toru ka mitte katki minna, sest turritav toruots kukkumise puhul head ei tähenda kui sõitja ise veel alles sadulas on.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”