GS 500E mootor suitseb
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
GS 500E mootor suitseb
Tänud ette nõuandjatel

Tsiklit rauta suvel saani talvel

gs500e,gsx600f,cr250,vfr800f
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Korrast ära küttesegu ja reguleerimata(sünkroniseerimata) karburaatorid võivad ka põhjustada suitsuvinet, kuid õli ei tohiks sel juhul kaduda.
Aga enne seda remonti ma pingutaks veel igaks juhuks silindripea polte.
See alumiiniumist tihend mis seal silindri vahel on- võib ka õli läbi lasta.
Kui sellest abi pole siis alles mootor lahti võtta


Tsiklit rauta suvel saani talvel

gs500e,gsx600f,cr250,vfr800f
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
valge suits = põletab õliOZman kirjutas:Õli kulu kohta ei oska midagi öelda,kuna olen sõitnud alles 200 km-i,aga jutt kolvirõngaste kulumisest või hoopis katki olemisest on küll veidi hirmutav ja ebameeldiv.aga bena võtab vist küll natuke palju,suits on sinine ja viskab siis kui rulli peale keerata.
must suits = segu liiga rikas
juhul kui tsikkel põletab õli ei pruugi see tulla sellest et kolvirõngad on kulunud.
Võib ka olla et:
Klappide õlitihendid on kulunud.
Liiga palju õli oled pannud karterisse mille tõttu pressib õli ringidest mööda silindritesse.
Silindripea tihend on katki või siis on silindripea kergelt kõver kuna on liiga jõuliselt polte kinni keeratud.
Karteri ventilatsioon on umbes mille tõttu tekib karteris ülesurve mis surub õli silindritesse.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Ja klapisääretihendid annavad suitsu peale tühikäigul töötamist gaasi andes korraks sinist.Selline pidev suits viitab ikka kulunud mootorile.
Kas tead, et rõngad kipuvad sinna 800.- silider olema.Aga kahesilindrilise puhul pole kõige hullem.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
valge suits ei ole jahutusvedeliku teema. Kui sa mind ei usu osta Clymer'i tsiklimontööri õpperaamatud.Heinar kirjutas:Valge suits ikka rohkem jahutusvedeliku teema ja sellel masinal seda ei tohiks olla(jahutusvedelikku).
Ja klapisääretihendid annavad suitsu peale tühikäigul töötamist gaasi andes korraks sinist.Selline pidev suits viitab ikka kulunud mootorile.
Kas tead, et rõngad kipuvad sinna 800.- silider olema.Aga kahesilindrilise puhul pole kõige hullem.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
härra OZman võiks vast ka enne välja uurida palju tsikkel õli kasutab enne kui ta muretsema hakkab. Vaata mis õlitase on, sõida paarsada kilomeetrit ja vaata uuesti, kui tase on tõepoolest tunduvalt langenud siis hakka asja uurima, mingi väike õlikasutamine on paljude tsiklite juures normaalne.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
See surve mõõtmine alati tulemust ei anna, mul olid surverõnga pilu 0,4 mm ja õlirõnga pilu 0,9 mm.Aga tegu oli ka komisjonimüügi ratta remondiga, ei oska kommenteerida sellist kulumist.Õhkjahutusega mootoril 0,4 mm rõnga lukupilu peaks veel hea olema(rahuldav).Aga kolvid olid pealt ikka korralikult õlised.
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.