GS 500E mootor suitseb

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
OZman
Postitusi: 37
Liitunud: 20 Jaan 2007, 18:18
Tsikkel: VFR800F
Asukoht: Rakvere

GS 500E mootor suitseb

Lugemata postitus Postitas OZman »

Tere motohuvilised.Küss järgmine,et mootor suitseb veidi.Kas viga võiks olla õli rõngastes või klapisääre tihendites,kui sellised asjad üldse eksisteerivad loogiline ju on.On kellelgi konkreetseid kogemusi,sest lampi ei tahaks hakata lammutama.

Tänud ette nõuandjatel :?
Raibe!Rakvere Raibe!
Tsiklit rauta suvel saani talvel :)
gs500e,gsx600f,cr250,vfr800f
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Sinine suits? Õlikulu kui suur?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

võib ka selline väike asi olla et segu liiga rikas

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

kas suits sinine või must, kas suitseb pöörete suurendamisel või vähendamisel, või suitseb külma või kuuma mootoriga. selles on küsimus. põhjused võivad olla erinevad, kuid suurema tõenäosusega mootori kolvirõngad kulunud või katki , nii arvan mina .
Kasutaja avatar

apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

Kulumise puhul peaks olema õlitase kõige parem näitaja. Kui ikka õli kaob ja suitseb ei tohiks olla kahtlust, et õlirõngad on hõredad.

Korrast ära küttesegu ja reguleerimata(sünkroniseerimata) karburaatorid võivad ka põhjustada suitsuvinet, kuid õli ei tohiks sel juhul kaduda.
Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas westel »

Põhjus võib-olla tõesti kolvirõngastes. Kui kolvirõngaid vahetama hakkad, siis vaheta ka kindlasti klapisääretihendid ära.
Aga enne seda remonti ma pingutaks veel igaks juhuks silindripea polte.
See alumiiniumist tihend mis seal silindri vahel on- võib ka õli läbi lasta.
Kui sellest abi pole siis alles mootor lahti võtta :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
OZman
Postitusi: 37
Liitunud: 20 Jaan 2007, 18:18
Tsikkel: VFR800F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas OZman »

Õli kulu kohta ei oska midagi öelda,kuna olen sõitnud alles 200 km-i,aga jutt kolvirõngaste kulumisest või hoopis katki olemisest on küll veidi hirmutav ja ebameeldiv.aga bena võtab vist küll natuke palju,suits on sinine ja viskab siis kui rulli peale keerata. :oops:
Raibe!Rakvere Raibe!
Tsiklit rauta suvel saani talvel :)
gs500e,gsx600f,cr250,vfr800f

joel
Postitusi: 1824
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

OZman kirjutas:
suits on sinine ja viskab siis kui rulli peale keerata.
Sel juhul väga suure tõenäosusega kolvirõngad kulunud.
Joel
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

OZman kirjutas:
Õli kulu kohta ei oska midagi öelda,kuna olen sõitnud alles 200 km-i,aga jutt kolvirõngaste kulumisest või hoopis katki olemisest on küll veidi hirmutav ja ebameeldiv.aga bena võtab vist küll natuke palju,suits on sinine ja viskab siis kui rulli peale keerata. :oops:
valge suits = põletab õli
must suits = segu liiga rikas

juhul kui tsikkel põletab õli ei pruugi see tulla sellest et kolvirõngad on kulunud.
Võib ka olla et:
Klappide õlitihendid on kulunud.
Liiga palju õli oled pannud karterisse mille tõttu pressib õli ringidest mööda silindritesse.
Silindripea tihend on katki või siis on silindripea kergelt kõver kuna on liiga jõuliselt polte kinni keeratud.
Karteri ventilatsioon on umbes mille tõttu tekib karteris ülesurve mis surub õli silindritesse.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


Heinar

Lugemata postitus Postitas Heinar »

Valge suits ikka rohkem jahutusvedeliku teema ja sellel masinal seda ei tohiks olla(jahutusvedelikku).
Ja klapisääretihendid annavad suitsu peale tühikäigul töötamist gaasi andes korraks sinist.Selline pidev suits viitab ikka kulunud mootorile.

Kas tead, et rõngad kipuvad sinna 800.- silider olema.Aga kahesilindrilise puhul pole kõige hullem.
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Heinar kirjutas:
Valge suits ikka rohkem jahutusvedeliku teema ja sellel masinal seda ei tohiks olla(jahutusvedelikku).
Ja klapisääretihendid annavad suitsu peale tühikäigul töötamist gaasi andes korraks sinist.Selline pidev suits viitab ikka kulunud mootorile.

Kas tead, et rõngad kipuvad sinna 800.- silider olema.Aga kahesilindrilise puhul pole kõige hullem.
valge suits ei ole jahutusvedeliku teema. Kui sa mind ei usu osta Clymer'i tsiklimontööri õpperaamatud.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Et mis see tark clymeri raamat siis sinise suitsu kohta kirjutab? Või peab hoopis järgmise raamatu võtma, kuna teemaalgataja rattal siiski sinist värvi sümptomid tagant väljuvad.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Ma ei tea mida "sinise" suitsu all mõistetakse, on see suits hele või tume? Sellist termi siinkandis üldse ei kasutata.

härra OZman võiks vast ka enne välja uurida palju tsikkel õli kasutab enne kui ta muretsema hakkab. Vaata mis õlitase on, sõida paarsada kilomeetrit ja vaata uuesti, kui tase on tõepoolest tunduvalt langenud siis hakka asja uurima, mingi väike õlikasutamine on paljude tsiklite juures normaalne.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


Heinar

Lugemata postitus Postitas Heinar »

Mina sellist jura ei loe.Põleva õli suits on sinine autol ja ka mootorrattal.Valge suits - aur on otseselt jahutusvedeliku teema.Need tarkused on elust enesest, mitte kirjandusest.

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

enne kui mingeid sügavamaid järeldusi tegema hakata ja mootorit oma peaga laiali lõhkuma hakata, tuleks mõõta kopressiooni mootori silindrites ja süüteküünlad annavad ka mõningast infot mootoris toimuva kohta. kõigest sellest on ka varem juttu olnud..suruõhk juhituna küünlaava kaudu silindrisse survetakti lõpus annab ka teavet mootori seisukorra kohta. kulunumast ja ebatihedamast kohast väljub õhk, olgu siis klapid või karterituulutus.

timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas timoriik »

jahutus süsteem langeb ära. tegu on õhkjahutusega.

Heinar

Lugemata postitus Postitas Heinar »

Küünlad peaks kohe kindlasti tahmased olema.

See surve mõõtmine alati tulemust ei anna, mul olid surverõnga pilu 0,4 mm ja õlirõnga pilu 0,9 mm.Aga tegu oli ka komisjonimüügi ratta remondiga, ei oska kommenteerida sellist kulumist.Õhkjahutusega mootoril 0,4 mm rõnga lukupilu peaks veel hea olema(rahuldav).Aga kolvid olid pealt ikka korralikult õlised.

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

surve mõõtmine ei peagi mingit tulemust andma. pigem annab see teada mootori seisukorra. tsikli manuaalis on antud silindrite rõhkude lubatud vahe ja tavaliselt ka minimaalne rõhk silindris. ja kui kompressioon lubatust madalam, siis suruõhu katsel saab mootorit lahti harutamata juba mingi täpsema diagnoosi panna.
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”