sigaretisüütja ning istmesoojendus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
No krt...kalle kirjutas:Veits seda teemat veel. Enamasti üle 500w? Enamus püsimagnet genesi on 25A kanti või ka vähem Tenere 800w..hmm nii TDMi kui ka Tenere gene peaks ka just 25A olema, mis teeb siis 350w kanti justkui.
Kk
Kuidas seda siis tõlkida?
Yamaha XTZ 750 / TDM 850
Anlasser: Mitsuba SM-13
Leistung: 0,8 kW
Anlasserrelais: Hitachi A104-128
Nennstrom: 100A

Allikas: "Reparaturanleitung Yamaha XTZ 750 / TDM 850 ab Baujahr 1988", väljaandja Verlag Bucheli, ehk väga tuntud ja autoriteetne tsiklikataloogide kirjastaja...
...sama jutt ka biker.ee foorumist leitud inglisekeelses pdf- kataloogis...
EDIT: ups...




-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa

Skeem siis selline - aku "+" klemmilt juhe kaitsmesse (juhe peaks olema võimalikult lühike - st. kaitse võimalikult aku ligidal) kaitsmest edasi sigaretisüütaja keskmisele klemmile. Sigaretisüütaja korpusest juhe raami külge. Eduka toimimise huvides oleks oluline, et massiühendus oleks korralikult tehtud, kuhugi poldi alla.
-
- Postitusi: 1826
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Lisaks kontrolli üle, et aku miinusklemm ikka raamiga ühendatud oleks. Mingis signalisatsiooni paigaldusjuhendis, kui õigesti mäletan, oli öeldud, et miinus tuleks ühendada mõne juhtme, mitte raami külge, sest raam ei pruugi tingimata ühendatud olla aku miinusega.saabastegakass kirjutas:Sigaretisüütaja korpusest juhe raami külge. Eduka toimimise huvides oleks oluline, et massiühendus oleks korralikult tehtud, kuhugi poldi alla.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
-
Teema algataja
Istmesoojendusest: Juhuslikult kuulsin müüja juttu pealt kliendile, kes oli ostnud autole istmesoojenduse ja ei olevat piisavalt soe. Müüja ütles, et kuule see 50W padi ei lähegi sul talvel soojaks, kui auto on külm. EEhk siis jutu iva oli selles, et tuleb ööseks tuppa kaasa võtta

Siis võix soovitada juba auto kuskile rõdule vedida.
Sigimisvõimest: see jumala õige jutt. Sama räägitakse praeguste u. 10 aastaste laste kohta, kellel kasutai esimesi mähkmeid, et neil munad ära haudund.
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Tundub, et päris rusika reegel tõepoolest ta pole.StreetMoto kirjutas:Veel veidikene amperaazist. On täheldatud peakaitsme suuruse võrdelist sõltuvust geneka võimsusega. Seega kui ei suuda tuvastada oma tsikli geneka võismust, siis võiks arvestada umbkaudu järgmist:
Peakaitse 20A - gene 200W
Peakaitse 30A - gene 300W
...jne...
Jutt siis ikka 12V ja tsikligenekatest. Ja see oli tundmatuses orienteerumiseks, mitte mingi rusikareegel.
Just vaatasin järgi ja minu rattal näiteks konkreetselt peakaitset polegi(!?) Geneka võimususe klass on ka muidugi haruldane, eriti arvestades, et tegemist on matka enduuro tüüpi rattaga: genekas toodab 700W (50A) ja seda juba keskmiste 4000rpm juures. Vabapöörete juures (1000rpm) toodab 18A. Kas starteri relee peaks siis ilmselt kogu laadimissüsteemi "peakaitsme töö" praktikas ära tegema, või teoorias pole lihtsalt sellist raju 50A kaitset mõtet eraldi panna, tuleohutuse mõttes?
Ja tegelt siit tekkiski üks teemaväline küsimus: soovin installeerida 4 x 100W tulepargi ratta peale, s.o. 2 lisa täis- ja 2 lisa lähi-tuld. Mis EV seadus ütleb sellise toimingu kohta, on kellegil analoogilist kogemust jagada?
Motivatsioon tuleb sellest, et ratta oma esituled on 2 x 35W H4, mis väga tihti lahjaks jäävad ja ohtlikke olukordi võivad sõitjale tekitada.
Re: sigaretisüütja ning istmesoojendus
Ei saanud veel sellest täpselt aru, kui suur kaitse pistikule panna? Üks mees pakkus 10A ja 2 korda käis läbi 20-30A. Neil numbritel on üpriski suur vahe , et milline too õige suurus on siis?
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: sigaretisüütja ning istmesoojendus
õige suurus on vastavalt vajadusele Oomiseadusega arvutatav, kui pole amperaasi seadmel peale märgitud.
Re: sigaretisüütja ning istmesoojendus
minenohh kirjutas:Ei saanud veel sellest täpselt aru, kui suur kaitse pistikule panna? Üks mees pakkus 10A ja 2 korda käis läbi 20-30A. Neil numbritel on üpriski suur vahe
, et milline too õige suurus on siis?
Pigem ikkagi 5 A või 10 A sigaretisüütaja pesale.
56915288 Tiit.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: sigaretisüütja ning istmesoojendus
Ükski kaitse ei ole otseselt vale, kas 5A või 30A.
Sigaretisüütaja, kui sa sellest päriselt ka sigaretti süütad, tahab 25A kaitset (järgi proovitud).
Muidu vast piisab tõesti 5 - 10A
Re: sigaretisüütja ning istmesoojendus
Väike õpetus sigaretisüütaja paigalduseks.
http://www.whybike.com/blog/index.php?p=104
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.