Keeway-CPI;portsumpa või lihtsalt sirge leegitoru
Moderaator: Moded
asi lihtsalt selles et tüübid panevad mõnusaid summasid rollerijuppidele ja noh eks tulemus peab ka vastav olema aga kui ei ole siis tuleb natuke juurde panna et vingem rääkida oleks. ja nii need ala sõbral läheb aprilia 160 jne jutud tekivadki
sellele 120.xxxxkm/h dio vennal soovitaks igaljuhul pidurid ja amordid ka ära tuunida kui raha üle jääb
sellele 120.xxxxkm/h dio vennal soovitaks igaljuhul pidurid ja amordid ka ära tuunida kui raha üle jääb

tel. 52 555 68
-
Teema algataja
Moded tehke siia foorumisse mingi a la mäng kus vaidluste tagajärjel saab virtuaalselt kakelda:) OK tegelikult kui ma hiinaka ostan siis ei loodagi mingeid kiiruseid. Küsimus muide, et mulle helistati kuskilt ap-motost vms. (saatsin meiliga sinna juppide nimekirja ja soovisin teada olemasolu) ja õeldi, et Polini ei tunne cpi olivery mootoreid, et varioaatorit ei saa oliverile ja silindreid ei saa ammugi?
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
No ap-moto ise tellib ainult malossit, parmakiti, athenat, dellortot!rccmtrx kirjutas:Moded tehke siia foorumisse mingi a la mäng kus vaidluste tagajärjel saab virtuaalselt kakelda:) OK tegelikult kui ma hiinaka ostan siis ei loodagi mingeid kiiruseid. Küsimus muide, et mulle helistati kuskilt ap-motost vms. (saatsin meiliga sinna juppide nimekirja ja soovisin teada olemasolu) ja õeldi, et Polini ei tunne cpi olivery mootoreid, et varioaatorit ei saa oliverile ja silindreid ei saa ammugi?
Ja kui aus olla siis hea et neil ei ole eelmisest sajandist kataloogid, viimane kord oli väljalaske aastaks 2002

Polinit saab muidu AS Ramo-st,
Ja veel üks soovitus ära telli CPi oliverile vaid CPI hussarile või popconile, sest uuematel CPI-del on väiksed erinevused eelkäiatest ja juppide valik on poole väiksem.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
aga pakkusid mulle Polini sportsumpat. Muide kas keeway le tellitakse gaasitrosse kuu pealt we? Mul saab nüüd 2kuud varsti täis. Muidu telliks mujalt aga tahaks garantii korras korda saada. Muidugi kas see vastab tõele, et kui gaasitross juba läheb siis hakkab neid tihedalt minema ka edaspidi?? Muide keegi Wildriders i kohta oskab õelda? (kogemused)
Viimati muutis rccmtrx, 20 Jaan 2007, 03:40, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Gaas ´peal´näiteks külmkäivituse puhul võib küll käivitusraskusi tekitada.rccmtrx kirjutas:Kui gaasitross on katki ehk gaas koguaeg peal kas see põhjustab rolleri mittekäiitumise. Ta nagu lubab aga ei lähe tööle. Ja kas seda trossi on võimalik kuidagi lõdvemaks lasta ilma, et peaks variokaant ja muid asju eemaldama. (Garantii)
Miks peaks trossi lõdvemaks laskmiseks variaatorikaane eemaldama

-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
ilma suurema karburaatorita täiest võimalik aga see 17,5mm karpa heas seades annab ikka kõvasti jõudu juurde!rccmtrx kirjutas:Polini speed control variator
Arreche 17,5mm karburaator
DMP Evolution koonusfilter
Polini sidurivedrud
leovince zx sportsumps
kollane survevedru
rullid 5.1 g
kui ma karburaatori välja jätan kas kiirusest/kiirendusest jääb palju pauudu? Vana seadistaks hästi ära
Ma ei jätaks seda kohe kindalti välja.. kui sa proovida saaksid vahet stockil ja 17,5mm siis sa ostaksid selle!
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Kust sa võtad selliseid asju!rccmtrx kirjutas:karburaator jääb kindlalt aga räägiti , et koonus rohkem iluasi. Lihtsalt düüs käib kh?
Igathes, kes sellist juttu ajab see ei saa koonsufiltri tähendusest aru!
Kui sa paned juba 17,5mm kraburaatori, see eeldab seda, et ühes ajaühikus käib karburaatorist rohkem bensiini läbi kui stock karburaatorist.
Nii aga kui sa jätad stock õhufiltri siis ühes ajaühikus laseb see filter sama palju õhku läbi kui ennemgi ja segu vahekord läheb sassi ja masin ei liigu ootuste päraselt!
Koonusõhufiltrite/svammfiltrite ponit on selles, et nad lasevad eelkõige rohkem õhku läbi ja seega eeldab suuremat düüsi või karburaatorit!
Õhu bensiini vahekord peab olema alati paigas!!!
Kui aga osta 17,5mm karburaator ja kasutada stock õhufiltrit, siis pead panema väiksema düüsi sisse aga siis kaob ka ostu mõte juba ära!
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Hmm endal on kõik porilauad peale esimese eemaldtud! Ja all on under tail, soppa pritsib ikka kõvasti rohkem. Tagaistuja saab ikka väga mustaks, esimesele minu arust nii palju ei lenda kui just vaikselt sõites tagaratas all ringi ei käi! Mida suurem kiirus seda suurem tõenäosus puhtaks jääda! :rccmtrx kirjutas:Foorumist lugesin kuskilt...
Kas kellegil on kogemusi: kui rollil porikad eemaldada ja alla panna "undertile", et kas juht saab ka sopaseks või ainult tagumine istuja?

-
Teema algataja
Kui mingi pisut parem muster,siis lendab seda "paska" mida kõike kumm üles lenntuab igale poole.
Sõbra wallarool on ka porikas maha võetud, ja pooleldi kulunud kärn.
Muru peal lennutab seda muru/mulda vapsee kaugele.
JA väga kõrgele, vahepeal ootad päris kaua,enne kui saad järgi minna =P.
Endal taga porikas, ja slick, ning ei mina,ega taga istuja ei saa mustask, aga siiski lendab igasugu pahna. MUl tuleb pigem poriloigu vesi üle lenksu =D.
Sõbra wallarool on ka porikas maha võetud, ja pooleldi kulunud kärn.
Muru peal lennutab seda muru/mulda vapsee kaugele.
JA väga kõrgele, vahepeal ootad päris kaua,enne kui saad järgi minna =P.
Endal taga porikas, ja slick, ning ei mina,ega taga istuja ei saa mustask, aga siiski lendab igasugu pahna. MUl tuleb pigem poriloigu vesi üle lenksu =D.
-
Teema algataja
rccmtrx kirjutas:Muide kas kuidas teil on olnud, et kas olete saanud helistades näiteks rolleri remondi asjad aetud vms või olete ikka pidand kohale minema kuna helistades ei liigu mitte miski??
Asju on ikka parem ajada kohapeal , kui telefoni teel. Näiteks kui rolleril midagi viga, siis roller parandajal ikka kergem rollerit nähes vaadata , milles viga vms...

telfoniteel on remondimehel raske su rollerit parandada kah!brooker kirjutas:rccmtrx kirjutas:Muide kas kuidas teil on olnud, et kas olete saanud helistades näiteks rolleri remondi asjad aetud vms või olete ikka pidand kohale minema kuna helistades ei liigu mitte miski??
Asju on ikka parem ajada kohapeal , kui telefoni teel. Näiteks kui rolleril midagi viga, siis roller parandajal ikka kergem rollerit nähes vaadata , milles viga vms...
mina paneks igaljuhul svammfiltri,koonus tore asi teoorias aga parktikas on raske seda korralikult tööle saada+peab pidevalt puhastama/õlitamarccmtrx kirjutas:
karburaator jääb kindlalt aga räägiti , et koonus rohkem iluasi. Lihtsalt düüs käib kh?
Kust sa võtad selliseid asju!
Igathes, kes sellist juttu ajab see ei saa koonsufiltri tähendusest aru!
Kui sa paned juba 17,5mm kraburaatori, see eeldab seda, et ühes ajaühikus käib karburaatorist rohkem bensiini läbi kui stock karburaatorist.
Nii aga kui sa jätad stock õhufiltri siis ühes ajaühikus laseb see filter sama palju õhku läbi kui ennemgi ja segu vahekord läheb sassi ja masin ei liigu ootuste päraselt!
Koonusõhufiltrite/svammfiltrite ponit on selles, et nad lasevad eelkõige rohkem õhku läbi ja seega eeldab suuremat düüsi või karburaatorit!
Õhu bensiini vahekord peab olema alati paigas!!!
Kui aga osta 17,5mm karburaator ja kasutada stock õhufiltrit, siis pead panema väiksema düüsi sisse aga siis kaob ka ostu mõte juba ära!
-
Teema algataja
Jõhker vahe on ikka,kõige suurem see et näiteks svamm asub tavalise õhufiltri korpuse sees,koonukas aga eraldi svamm ja teda tavaliselt ei kata midagi,need mida midagi ei kata on isegi paremad kuna neid lihtsam puhastada....rccmtrx kirjutas:Ma mõtlesin, et äkki teenindajad ei võta asja nii tõsiselt kui hel/meilida. tegelikult on viga teada aga ootan garantii remonti sest kõik tuuning ja seesugune ootab selle taga. kas neil mingit vahet ka on( svammfilter/koonus)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.