Keeway-CPI;portsumpa või lihtsalt sirge leegitoru

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Robskar
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:31

Lugemata postitus Postitas Robskar »

Ära ala hinda diot. Japsid on nende alal väga friigid.
Vb. oli to tõesti 120km/h spido järgi, kuigi diol ei olegi spido peal nii paljut.
Seal on palju teisigi FULLLLLLLL tuuninguid.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Ikka tuleb keegi ja kukub kellama järjekordselt mingitest ülikiirustest. Ja muidugi on siis möla lahti. Läheb kinni see teema, kui see vaidlus siin kaua kestab.
Minge jutukasse ja pekske üksteist seal.

madis
Postitusi: 245
Liitunud: 13 Okt 2004, 21:09
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis »

asi lihtsalt selles et tüübid panevad mõnusaid summasid rollerijuppidele ja noh eks tulemus peab ka vastav olema aga kui ei ole siis tuleb natuke juurde panna et vingem rääkida oleks. ja nii need ala sõbral läheb aprilia 160 jne jutud tekivadki
sellele 120.xxxxkm/h dio vennal soovitaks igaljuhul pidurid ja amordid ka ära tuunida kui raha üle jääb :)
tel. 52 555 68

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

Moded tehke siia foorumisse mingi a la mäng kus vaidluste tagajärjel saab virtuaalselt kakelda:) OK tegelikult kui ma hiinaka ostan siis ei loodagi mingeid kiiruseid. Küsimus muide, et mulle helistati kuskilt ap-motost vms. (saatsin meiliga sinna juppide nimekirja ja soovisin teada olemasolu) ja õeldi, et Polini ei tunne cpi olivery mootoreid, et varioaatorit ei saa oliverile ja silindreid ei saa ammugi?
Kasutaja avatar

AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

muruniiduki mehed on ju spetsid kh..puhast paska ajasid sulle!!!!speed controle ja teisi vigureid ning polini silindreid küll ja veel cpi-le
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

rccmtrx kirjutas:
Moded tehke siia foorumisse mingi a la mäng kus vaidluste tagajärjel saab virtuaalselt kakelda:) OK tegelikult kui ma hiinaka ostan siis ei loodagi mingeid kiiruseid. Küsimus muide, et mulle helistati kuskilt ap-motost vms. (saatsin meiliga sinna juppide nimekirja ja soovisin teada olemasolu) ja õeldi, et Polini ei tunne cpi olivery mootoreid, et varioaatorit ei saa oliverile ja silindreid ei saa ammugi?
No ap-moto ise tellib ainult malossit, parmakiti, athenat, dellortot!
Ja kui aus olla siis hea et neil ei ole eelmisest sajandist kataloogid, viimane kord oli väljalaske aastaks 2002 :lol:
Polinit saab muidu AS Ramo-st,
Ja veel üks soovitus ära telli CPi oliverile vaid CPI hussarile või popconile, sest uuematel CPI-del on väiksed erinevused eelkäiatest ja juppide valik on poole väiksem.

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

Ma loodan, et hussar ja popcorn i mootorid ikka keewayga ka 1:1 . Nojah siis ei hakkagi nendega seal vaidlema vaid vaatab mujalt.
Kasutaja avatar

AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

keewayl cpi mootor...

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

aga pakkusid mulle Polini sportsumpat. Muide kas keeway le tellitakse gaasitrosse kuu pealt we? Mul saab nüüd 2kuud varsti täis. Muidu telliks mujalt aga tahaks garantii korras korda saada. Muidugi kas see vastab tõele, et kui gaasitross juba läheb siis hakkab neid tihedalt minema ka edaspidi?? Muide keegi Wildriders i kohta oskab õelda? (kogemused)
Viimati muutis rccmtrx, 20 Jaan 2007, 03:40, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

GReddy
Postitusi: 481
Liitunud: 17 Aug 2004, 17:29
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GReddy »

[quote="rccmtrx"][/quote]
Wilde väga kõva koht ei ole aga asjad saab aetud kui närvi on , pmst müüjad on poolpimedad ja ei loe teksti välja , düüsidelt suurusi jne..aga tellida asju kannatab

Teema algataja
rem4605

Lugemata postitus Postitas rem4605 »

wildis on ebaviisakad klenditeenindajad.. lähed rollerimurega sinna siis ytlevad, et meie nende väikese asjadega ei tegele!

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

kas see vastab tõele, et kui gaasitross juba läheb siis hakkab neid tihedalt minema ka edaspidi??
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

rccmtrx kirjutas:
kas see vastab tõele, et kui gaasitross juba läheb siis hakkab neid tihedalt minema ka edaspidi??
Ei vasta tõele. Tavaliselt tross lihtsalt vanadusest väsib või kasutaja lohakusest saab vigastada. Või on lihtsalt praak.

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

Kui gaasitross on katki ehk gaas koguaeg peal kas see põhjustab rolleri mittekäiitumise. Ta nagu lubab aga ei lähe tööle. Ja kas seda trossi on võimalik kuidagi lõdvemaks lasta ilma, et peaks variokaant ja muid asju eemaldama. (Garantii)
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

rccmtrx kirjutas:
Kui gaasitross on katki ehk gaas koguaeg peal kas see põhjustab rolleri mittekäiitumise. Ta nagu lubab aga ei lähe tööle. Ja kas seda trossi on võimalik kuidagi lõdvemaks lasta ilma, et peaks variokaant ja muid asju eemaldama. (Garantii)
Gaas ´peal´näiteks külmkäivituse puhul võib küll käivitusraskusi tekitada.
Miks peaks trossi lõdvemaks laskmiseks variaatorikaane eemaldama :shock: Miks arvad, et asi üldse trossis? Keegi tühikäigu kruvi pole näppinud? Kui ikka trossil keed katki ei aita ka lõdvemkas laskmine ka. Kas gaasirutska ikka ilusti tagasi algasendisse keerab?

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

Ma arvan et gaasitross kuna ta algas vaikselt kinnijäämisega kuni jäi täiega peale. Gaas on täiega peal koguaeg, et ise algasendisse ei lähe. Gaaasi see käepide on jumala lõdva seal lihtsalt...
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

No võta tross maha, siis saad kindlalt teada, et mis ja kus.

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

Polini speed control variator
Arreche 17,5mm karburaator
DMP Evolution koonusfilter
Polini sidurivedrud
leovince zx sportsumps
kollane survevedru
rullid 5.1 g

kui ma karburaatori välja jätan kas kiirusest/kiirendusest jääb palju pauudu? Vana seadistaks hästi ära
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

rccmtrx kirjutas:
Polini speed control variator
Arreche 17,5mm karburaator
DMP Evolution koonusfilter
Polini sidurivedrud
leovince zx sportsumps
kollane survevedru
rullid 5.1 g

kui ma karburaatori välja jätan kas kiirusest/kiirendusest jääb palju pauudu? Vana seadistaks hästi ära
ilma suurema karburaatorita täiest võimalik aga see 17,5mm karpa heas seades annab ikka kõvasti jõudu juurde!
Ma ei jätaks seda kohe kindalti välja.. kui sa proovida saaksid vahet stockil ja 17,5mm siis sa ostaksid selle!

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

karburaator jääb kindlalt aga räägiti , et koonus rohkem iluasi. Lihtsalt düüs käib kh?
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

rccmtrx kirjutas:
karburaator jääb kindlalt aga räägiti , et koonus rohkem iluasi. Lihtsalt düüs käib kh?
Kust sa võtad selliseid asju!
Igathes, kes sellist juttu ajab see ei saa koonsufiltri tähendusest aru!
Kui sa paned juba 17,5mm kraburaatori, see eeldab seda, et ühes ajaühikus käib karburaatorist rohkem bensiini läbi kui stock karburaatorist.
Nii aga kui sa jätad stock õhufiltri siis ühes ajaühikus laseb see filter sama palju õhku läbi kui ennemgi ja segu vahekord läheb sassi ja masin ei liigu ootuste päraselt!
Koonusõhufiltrite/svammfiltrite ponit on selles, et nad lasevad eelkõige rohkem õhku läbi ja seega eeldab suuremat düüsi või karburaatorit!
Õhu bensiini vahekord peab olema alati paigas!!!

Kui aga osta 17,5mm karburaator ja kasutada stock õhufiltrit, siis pead panema väiksema düüsi sisse aga siis kaob ka ostu mõte juba ära!

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

Foorumist lugesin kuskilt...
Kas kellegil on kogemusi: kui rollil porikad eemaldada ja alla panna "undertile", et kas juht saab ka sopaseks või ainult tagumine istuja?
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

rccmtrx kirjutas:
Foorumist lugesin kuskilt...
Kas kellegil on kogemusi: kui rollil porikad eemaldada ja alla panna "undertile", et kas juht saab ka sopaseks või ainult tagumine istuja?
Hmm endal on kõik porilauad peale esimese eemaldtud! Ja all on under tail, soppa pritsib ikka kõvasti rohkem. Tagaistuja saab ikka väga mustaks, esimesele minu arust nii palju ei lenda kui just vaikselt sõites tagaratas all ringi ei käi! Mida suurem kiirus seda suurem tõenäosus puhtaks jääda! : :lol:

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

Muide kas kuidas teil on olnud, et kas olete saanud helistades näiteks rolleri remondi asjad aetud vms või olete ikka pidand kohale minema kuna helistades ei liigu mitte miski??
Viimati muutis rccmtrx, 25 Jaan 2007, 15:15, muudetud 1 kord kokku.

Robskar
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:31

Lugemata postitus Postitas Robskar »

Kui mingi pisut parem muster,siis lendab seda "paska" mida kõike kumm üles lenntuab igale poole.
Sõbra wallarool on ka porikas maha võetud, ja pooleldi kulunud kärn.
Muru peal lennutab seda muru/mulda vapsee kaugele.
JA väga kõrgele, vahepeal ootad päris kaua,enne kui saad järgi minna =P.
Endal taga porikas, ja slick, ning ei mina,ega taga istuja ei saa mustask, aga siiski lendab igasugu pahna. MUl tuleb pigem poriloigu vesi üle lenksu =D.

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

Muide kas kuidas teil on olnud, et kas olete saanud helistades näiteks rolleri remondi asjad aetud vms või olete ikka pidand kohale minema kuna helistades ei liigu mitte miski??
Kasutaja avatar

brooker
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Dets 2005, 16:06
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas brooker »

rccmtrx kirjutas:
Muide kas kuidas teil on olnud, et kas olete saanud helistades näiteks rolleri remondi asjad aetud vms või olete ikka pidand kohale minema kuna helistades ei liigu mitte miski??

Asju on ikka parem ajada kohapeal , kui telefoni teel. Näiteks kui rolleril midagi viga, siis roller parandajal ikka kergem rollerit nähes vaadata , milles viga vms...
Pilt

stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

brooker kirjutas:
rccmtrx kirjutas:
Muide kas kuidas teil on olnud, et kas olete saanud helistades näiteks rolleri remondi asjad aetud vms või olete ikka pidand kohale minema kuna helistades ei liigu mitte miski??

Asju on ikka parem ajada kohapeal , kui telefoni teel. Näiteks kui rolleril midagi viga, siis roller parandajal ikka kergem rollerit nähes vaadata , milles viga vms...
telfoniteel on remondimehel raske su rollerit parandada kah!

rccmtrx kirjutas:
karburaator jääb kindlalt aga räägiti , et koonus rohkem iluasi. Lihtsalt düüs käib kh?


Kust sa võtad selliseid asju!
Igathes, kes sellist juttu ajab see ei saa koonsufiltri tähendusest aru!
Kui sa paned juba 17,5mm kraburaatori, see eeldab seda, et ühes ajaühikus käib karburaatorist rohkem bensiini läbi kui stock karburaatorist.
Nii aga kui sa jätad stock õhufiltri siis ühes ajaühikus laseb see filter sama palju õhku läbi kui ennemgi ja segu vahekord läheb sassi ja masin ei liigu ootuste päraselt!
Koonusõhufiltrite/svammfiltrite ponit on selles, et nad lasevad eelkõige rohkem õhku läbi ja seega eeldab suuremat düüsi või karburaatorit!
Õhu bensiini vahekord peab olema alati paigas!!!

Kui aga osta 17,5mm karburaator ja kasutada stock õhufiltrit, siis pead panema väiksema düüsi sisse aga siis kaob ka ostu mõte juba ära!
mina paneks igaljuhul svammfiltri,koonus tore asi teoorias aga parktikas on raske seda korralikult tööle saada+peab pidevalt puhastama/õlitama
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

Ma mõtlesin, et äkki teenindajad ei võta asja nii tõsiselt kui hel/meilida. tegelikult on viga teada aga ootan garantii remonti sest kõik tuuning ja seesugune ootab selle taga. kas neil mingit vahet ka on( svammfilter/koonus)

stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

rccmtrx kirjutas:
Ma mõtlesin, et äkki teenindajad ei võta asja nii tõsiselt kui hel/meilida. tegelikult on viga teada aga ootan garantii remonti sest kõik tuuning ja seesugune ootab selle taga. kas neil mingit vahet ka on( svammfilter/koonus)
Jõhker vahe on ikka,kõige suurem see et näiteks svamm asub tavalise õhufiltri korpuse sees,koonukas aga eraldi svamm ja teda tavaliselt ei kata midagi,need mida midagi ei kata on isegi paremad kuna neid lihtsam puhastada....
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”