Keeway-CPI;portsumpa või lihtsalt sirge leegitoru

Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

rccmtrx kirjutas:
ei teagi nüüd kas koonukat panna. muudab oluliselt kiirend/kiirust?
Kui paned suurema düüsi või suurema karpa, siis saab masin rohkem bensiini peale, aga õhukogus jääb samaks.
Aga õhu ja bensiini vahekord peab jääma samaks.
Stock õhufilter ei lase küllalt õku läbi ja masin ei hakka korrlikult tööle.
Kui sul on sportsummuti siis mootor suudab ühes ajaühikus rohkem kütet kulutada selle arvelt, et sportsummuti on avatum ja sealt saab rohkme gaase ajaühikus välja. Kõik sisselase ja väljalase peavad olema taskaalus, kunagi ei ole nii, et vahetan summuti või sportsinideri ära ja nüüd on mul hull püss valmis.
Siit järeldus kui tahad oma summutist või sport sinindrist maksimaalset välja pigistada siis on soovituslik suurem karburaator (düüs)koonusõhufilter või vabamalt hingav filter. (Ise soovitan savmm filtreid)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”