ATM 125 karbussi jama või miski?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
ATM 125 karbussi jama või miski?
masin on siis ATM 125, 1 kuu sõidetud, kickstarteriga, nagu atmracing.ee-s
Asi selline et, kui(koha peal või sõidu ajal) järsult ja palju gaasi annad, siis teeb pött pött ja sureb välja, samas kui anda gaasi natuke sujuvamalt, siis on kõik korras. Oskab keegi öelda, milles võiks probleem olla?
Asi selline et, kui(koha peal või sõidu ajal) järsult ja palju gaasi annad, siis teeb pött pött ja sureb välja, samas kui anda gaasi natuke sujuvamalt, siis on kõik korras. Oskab keegi öelda, milles võiks probleem olla?
Mul endal oli mikuni karburaatoriga sama EFEKTIGA asi tuli v2lja et sai liigapalju peale mul v6ttis bensiini ka rohkem kui muidu, minu kiire ja lihtne lahendus oli uus karpa kuna tuuside tellimisega oleks eestis l2inud 2 n2dalat.
Vabandust t2pit2htede p2rast olen hispaanias klaviatuur ei v6imalda.
Vabandust t2pit2htede p2rast olen hispaanias klaviatuur ei v6imalda.

derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

-
Teema algataja
Ja kui korda saad siis oleks tore kui kirjutaksid täpselt mida tegid, sest see mure on paljudel mikuni karburaatoritega pitbike omanikelkri kirjutas:thanks abi eest, ma puhastan ja timmin karpa ära ja loodan et see aitab, pole tuju uut karpat otsida teiste tüüsidega

Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
endal oli kah samajama,vahetasin õhufiltri ja oli korras.yammu kirjutas:Ja kui korda saad siis oleks tore kui kirjutaksid täpselt mida tegid, sest see mure on paljudel mikuni karburaatoritega pitbike omanikelkri kirjutas:thanks abi eest, ma puhastan ja timmin karpa ära ja loodan et see aitab, pole tuju uut karpat otsida teiste tüüsidega
-
Teema algataja
-
Teema algataja
düüs maksab 45.-
.

Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Järsul gaasisiibri avanemisel hingest kinnivõtmine tuleb momendi lahjast küttesegust - õhu juurdevool suureneb järsult, kütus aga järgi ei jõua.
Kui lõpppööretel mingeid probleeme ei ole, siis on düüsi mõõt ikkagi õige ja tõsta tuleb segunõela, et kütusekoguse suurenemine toimuks varasema siibri asendi korral.
Sarnase lõpptulemuse võib saavutada muidugi ka liiga kõrge nõelaasendiga aga see annab rohkem tunda just aeglaselt gaasi keerates - nõel juba suurendab küttekogust aga õhusiiber veel liiga kinni ja segu läheb liiga rikkaks ning mootor kipub puterdama, kuni ennast puhtaks köhib ja maksosas on jälle kõik ok.
Kui lõpppööretel mingeid probleeme ei ole, siis on düüsi mõõt ikkagi õige ja tõsta tuleb segunõela, et kütusekoguse suurenemine toimuks varasema siibri asendi korral.
Sarnase lõpptulemuse võib saavutada muidugi ka liiga kõrge nõelaasendiga aga see annab rohkem tunda just aeglaselt gaasi keerates - nõel juba suurendab küttekogust aga õhusiiber veel liiga kinni ja segu läheb liiga rikkaks ning mootor kipub puterdama, kuni ennast puhtaks köhib ja maksosas on jälle kõik ok.
hälvik
Nõela aga proovitud kõikides asendites... ?oldmoped kirjutas:Järsul gaasisiibri avanemisel hingest kinnivõtmine tuleb momendi lahjast küttesegust - õhu juurdevool suureneb järsult, kütus aga järgi ei jõua.
Kui lõpppööretel mingeid probleeme ei ole, siis on düüsi mõõt ikkagi õige ja tõsta tuleb segunõela, et kütusekoguse suurenemine toimuks varasema siibri asendi korral.
Sarnase lõpptulemuse võib saavutada muidugi ka liiga kõrge nõelaasendiga aga see annab rohkem tunda just aeglaselt gaasi keerates - nõel juba suurendab küttekogust aga õhusiiber veel liiga kinni ja segu läheb liiga rikkaks ning mootor kipub puterdama, kuni ennast puhtaks köhib ja maksosas on jälle kõik ok.
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
-
Teema algataja
mul oli selline jama siis ennem postitatud postis et mul lasi tüüsi vintide vahelt bensiini läbi ja velm motocenter ei osanud seda ka korda teha nad proovisid seal erinevaid tüüse mis ei olnud mikunile mõeldud ja mingeid ime vabandusi mõtlesid välja. ... uus karpa asi kohe korras ..
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

Aga äkki on proble ültse selles et praegu ei ole just kõige soojem ja mootor on külm
.

Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
-
Teema algataja
kahjuks jah 7 klass
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Ise olen proovinud nõela kõigis astmetes, karpat ja õhufiltrit puhastanud ning düüse läbi puhunud u.7 korda. Segu näppinud jne. Viimane võimalus oleks tõesti vast proovida kellegi teise pitbike karburaatorit või õhufiltrit.Joonsuu kirjutas:Siin on säilinud ikkagi selline rikkurite suhtumine asjadesse,mis ütleb:"vana ei tööta-UUS".
Üsna mõttetu laristamine,selleasemel,et vanaga niikaua jännata,kuni ta lõpuks korras on.
Aga ma ei tea,kas sa oled juba piisavalt jännanud sellega,et tõesti uus osta?
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
-
Teema algataja
Sul garantii ei kehti enam?Isegi kui ei kehti võiksid sa ikkagi kas sinna ATM'i esindusse või kuskile mujale remonditöökotta minna,kus selliste asjadega tegeletakse ning ka oleks ka suurem protsent see asi korda saada(mitte,et ma ei usuks,et sa ise korda ei saaks).Ok ma proovin selle nõustamise lõpetada,hoian suu kinni!
Pole veel ühegi asjaga töökotta läinud ning ei kavatse ka sellega minnaJoonsuu kirjutas:Sul garantii ei kehti enam?Isegi kui ei kehti võiksid sa ikkagi kas sinna ATM'i esindusse või kuskile mujale remonditöökotta minna,kus selliste asjadega tegeletakse ning ka oleks ka suurem protsent see asi korda saada(mitte,et ma ei usuks,et sa ise korda ei saaks).Ok ma proovin selle nõustamise lõpetada,hoian suu kinni!

Lihtsalt müstiline on see, et mida aeg edasi, seda hullemini hakkas jumpsima.
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Tänase järjekordse testmise ajal juhtus selline asi:
kui ma lasen täis gaasiga(10-15 sekki) ja siis hoo maha võtan siis masin sureb välja. Peale seda saan ainult kinnise õhuklapiga masina käima ning sõita kannatab ka ainult kinnise õhuklapiga(koha peal enne sõitu tuuritamine jne ei tekitanud midagi). Lihtsalt äkki keegi oskab öelda, mis imelik asi sellisel juhul võib põhjus olla, väga kahtlane tundub, võimalik olen midagi paigast ära kruttinud, kuigi nõel on samamoodi nagu täiesti alguses ning teised kruvid peaks ka samamoodi nagu alguses olema.
Küünalt olen ka tsekkinud, täitsa ilus on, see ei tohiks probleem olla
kui ma lasen täis gaasiga(10-15 sekki) ja siis hoo maha võtan siis masin sureb välja. Peale seda saan ainult kinnise õhuklapiga masina käima ning sõita kannatab ka ainult kinnise õhuklapiga(koha peal enne sõitu tuuritamine jne ei tekitanud midagi). Lihtsalt äkki keegi oskab öelda, mis imelik asi sellisel juhul võib põhjus olla, väga kahtlane tundub, võimalik olen midagi paigast ära kruttinud, kuigi nõel on samamoodi nagu täiesti alguses ning teised kruvid peaks ka samamoodi nagu alguses olema.
Küünalt olen ka tsekkinud, täitsa ilus on, see ei tohiks probleem olla

küünla värvus?kri kirjutas:Tänase järjekordse testmise ajal juhtus selline asi:
kui ma lasen täis gaasiga(10-15 sekki) ja siis hoo maha võtan siis masin sureb välja. Peale seda saan ainult kinnise õhuklapiga masina käima ning sõita kannatab ka ainult kinnise õhuklapiga(koha peal enne sõitu tuuritamine jne ei tekitanud midagi). Lihtsalt äkki keegi oskab öelda, mis imelik asi sellisel juhul võib põhjus olla, väga kahtlane tundub, võimalik olen midagi paigast ära kruttinud, kuigi nõel on samamoodi nagu täiesti alguses ning teised kruvid peaks ka samamoodi nagu alguses olema.
Küünalt olen ka tsekkinud, täitsa ilus on, see ei tohiks probleem olla
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.