ATM 125 karbussi jama või miski?
Nõela aga proovitud kõikides asendites... ?oldmoped kirjutas:Järsul gaasisiibri avanemisel hingest kinnivõtmine tuleb momendi lahjast küttesegust - õhu juurdevool suureneb järsult, kütus aga järgi ei jõua.
Kui lõpppööretel mingeid probleeme ei ole, siis on düüsi mõõt ikkagi õige ja tõsta tuleb segunõela, et kütusekoguse suurenemine toimuks varasema siibri asendi korral.
Sarnase lõpptulemuse võib saavutada muidugi ka liiga kõrge nõelaasendiga aga see annab rohkem tunda just aeglaselt gaasi keerates - nõel juba suurendab küttekogust aga õhusiiber veel liiga kinni ja segu läheb liiga rikkaks ning mootor kipub puterdama, kuni ennast puhtaks köhib ja maksosas on jälle kõik ok.
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.