KOONUSFILTER
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Ostsin Ap motost tavalise 250 kr metallvõrega koonuka.
Peal oli 70cc athena silinder next-r sumps ja 21mm karpa 80 düüsiga.
Vahetama sundis see, et stock õhufilter oli juba küllalt auklikus muudetud ja ikka jäi resursi väheks.
Puhastama pidi nii u. 3 päeva tagant. Vihmaste sopaste ilmadega iga päev.
Masinaks CPI hussar. Lõppkiirust juurde ei andnud, kuid kiirenduse muutis algpööretel paremaks.
Pärast turbiin puhuri paigaldamist mis tõmbas jahedat õhku eest gondli [Motobot: õige on "gondli"] õhutus avadest muutus tippkiirus ligi 5km/h paremaks ning algkiirenduse CPI kohta heaks (tagarattas käis ikka 5m all ringi kohalt minnes kruusa peal ja kohalt gaasi eriti põhja ei kannatanud panna kiskus vibama)
Peal oli 70cc athena silinder next-r sumps ja 21mm karpa 80 düüsiga.
Vahetama sundis see, et stock õhufilter oli juba küllalt auklikus muudetud ja ikka jäi resursi väheks.
Puhastama pidi nii u. 3 päeva tagant. Vihmaste sopaste ilmadega iga päev.
Masinaks CPI hussar. Lõppkiirust juurde ei andnud, kuid kiirenduse muutis algpööretel paremaks.
Pärast turbiin puhuri paigaldamist mis tõmbas jahedat õhku eest gondli [Motobot: õige on "gondli"] õhutus avadest muutus tippkiirus ligi 5km/h paremaks ning algkiirenduse CPI kohta heaks (tagarattas käis ikka 5m all ringi kohalt minnes kruusa peal ja kohalt gaasi eriti põhja ei kannatanud panna kiskus vibama)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.