Kuidas mõõta kompressiooni?
-
Teema algataja
Ahoi,
kompressiooni mõõdetakse siis sellise riistaga
http://www.autoshoppingcenter.com/techt ... s/3612.jpg
Nagu eelkirjutaja ütles, sõltub kompressioonist mootori efektiivsus - kui pool vurtsust ilma tööd tegemata silindrist välja tuleb, siis ei ole ka miskit vinget minekut loota ja ka mõistlikku küttekulu.
Kui kompressioon on erinev silindrite vahel või tükkis madal, siis see on märk, et midagi on nadi ja oleks vaja kolvid-rõngad üle vaadata.
Kuidas aru saada, et rõngad on kulunud?
Võtad rõngad kolvi pealt maha, ühes tükis, ja paned silindri ülemisest osast umbes 1 cm allapoole, sinna kus vanadel mootoritel kulub rant silindri seina sisse ja siis kontrollitakse rõnga otsade vahele jäävat pilu, see peab olema 0.15-0.5 mm(1976, palu piibel), pilusse tuleb teatava respektiga suhtuda, sest kõige ülemine rõngas kuumeneb kõige rohkem ning vastavalt ka nõuab suuremat pilu, liiga väike pilu ja on oht, et paisub kinni ja puruneb. Liiga suure piluga läheb hea kraam vahelt läbi..
Ülemisele rõngale suurem pilu alumisele väiksem, sest alumine kuumeneb vähem.
Selline lugu, eks targemad parandavad.
kompressiooni mõõdetakse siis sellise riistaga
http://www.autoshoppingcenter.com/techt ... s/3612.jpg
Nagu eelkirjutaja ütles, sõltub kompressioonist mootori efektiivsus - kui pool vurtsust ilma tööd tegemata silindrist välja tuleb, siis ei ole ka miskit vinget minekut loota ja ka mõistlikku küttekulu.
Kui kompressioon on erinev silindrite vahel või tükkis madal, siis see on märk, et midagi on nadi ja oleks vaja kolvid-rõngad üle vaadata.
Kuidas aru saada, et rõngad on kulunud?
Võtad rõngad kolvi pealt maha, ühes tükis, ja paned silindri ülemisest osast umbes 1 cm allapoole, sinna kus vanadel mootoritel kulub rant silindri seina sisse ja siis kontrollitakse rõnga otsade vahele jäävat pilu, see peab olema 0.15-0.5 mm(1976, palu piibel), pilusse tuleb teatava respektiga suhtuda, sest kõige ülemine rõngas kuumeneb kõige rohkem ning vastavalt ka nõuab suuremat pilu, liiga väike pilu ja on oht, et paisub kinni ja puruneb. Liiga suure piluga läheb hea kraam vahelt läbi..
Ülemisele rõngale suurem pilu alumisele väiksem, sest alumine kuumeneb vähem.
Selline lugu, eks targemad parandavad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.