Peugeot karburaatori ja lõppkiiruse suhe?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Peugeot karburaatori ja lõppkiiruse suhe?
Hai,
et enda Peug Looxoril (50ccm 2T AC) oleks siiski mingi kümmekond km lõppkiirust juurde vaja...praeguse 70-75 asemel ilma teekalde ja tuule abita.
ja kuna kõik "tasuta tjuuningu" variandid tehtud,siis ilmselt järgmine loogiline samm on ikkagi pappi välja köhida ning karbuss ja/või summuti välja vahetada...aga summutist rohkem on mind hetkel mõtlema pannud originaalkarbukas,mille siseläbimõõt on kõigest 12mm!siit ka küs:
kas teistel (eelkõige Peug Speedfight jne...omanikel),kelle pillid originaalsilindritega lihtsalt peale piirajate eemaldamist,või ka sportsummutiga,mingi 90-100 välja hakkavad lippama...on see ka 12mm karpaga reaalne?või on Speedfightil ja teistel Peugeotidel mingi suurema lm (14mm,17mm vms)karpa juba originaalis...?
tänud ette,kui keegi konkreetse näite toel kommenteeriks!
et enda Peug Looxoril (50ccm 2T AC) oleks siiski mingi kümmekond km lõppkiirust juurde vaja...praeguse 70-75 asemel ilma teekalde ja tuule abita.
ja kuna kõik "tasuta tjuuningu" variandid tehtud,siis ilmselt järgmine loogiline samm on ikkagi pappi välja köhida ning karbuss ja/või summuti välja vahetada...aga summutist rohkem on mind hetkel mõtlema pannud originaalkarbukas,mille siseläbimõõt on kõigest 12mm!siit ka küs:
kas teistel (eelkõige Peug Speedfight jne...omanikel),kelle pillid originaalsilindritega lihtsalt peale piirajate eemaldamist,või ka sportsummutiga,mingi 90-100 välja hakkavad lippama...on see ka 12mm karpaga reaalne?või on Speedfightil ja teistel Peugeotidel mingi suurema lm (14mm,17mm vms)karpa juba originaalis...?
tänud ette,kui keegi konkreetse näite toel kommenteeriks!
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks 

-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Pole veel sellist rollerit näinud mis peale summuti vahetamist 100 välja läheb. Karburaator minu teada kõigil Peugeotidel sama. 17.5mm vahele, jäigemad klapid, teised rullid ja vedrud, uus summuti - üle 90km/h sa ei saa, kui see just CPI spidomeeter pole. Tartu poolt tulles Tallinna sildi juures normaalne spidomeeter üleval.
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Siin ühes teises teemas,kus jutt käis originaalsilindri kestvusest,näiteks:

muidu kui kunagi korra endal karpat puhastasin,siis vaatasin,et seal enne mootorit veel mingi vaheflants,kuhu külge karpa käib...ja mis ei olnud eriti suurema siseläbimõõduga kui karpa ise
et sealt tuligi mõte,et äkki +10kmh jaoks mingi 14mm karpa veel ok 12mm asemel...siis saaks seda vaheflantsi lihtsalt mingi freesiga veel veidi järgi aidata vastavalt karpale...aga et seda mingi 17+ mm karpaga hakata ühte ajama...tundub veids võimatu mu mälu järgi?
ja eks neid analoogseid leiab siit veel,kui otsida...iseasi jah muidugi see,palju spidod flööti panevad...ja palju veel ise keegi juurde lisabEnda speedfight2 on läbisõitu 13k ja liigub ikka veel tagant tuulega 100km/h(rolleri spidomeetri järgi, auto kõrval sõites 90 auto spido järgi)

muidu kui kunagi korra endal karpat puhastasin,siis vaatasin,et seal enne mootorit veel mingi vaheflants,kuhu külge karpa käib...ja mis ei olnud eriti suurema siseläbimõõduga kui karpa ise

et sealt tuligi mõte,et äkki +10kmh jaoks mingi 14mm karpa veel ok 12mm asemel...siis saaks seda vaheflantsi lihtsalt mingi freesiga veel veidi järgi aidata vastavalt karpale...aga et seda mingi 17+ mm karpaga hakata ühte ajama...tundub veids võimatu mu mälu järgi?
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks 

Suurem düüs ei anna midagi, ajab ainult segu valeks. Pane 17,5mm dellorto karbuss ja vastav kollektor, ehk siis see "vahejulla" karburaatori ja silindri vahel. Lihtsalt sumpsi vahetusega sa ei saavutaks paremat tulemust, kui karpa/kollektori vahetusega. Kui karbussi ära vahetad, siis modifitseeri originaal õhufiltrit või pane koonus (Malossi Red Filter E5
) ja loomulikult ka paraja suurusega düüs sisse. Kui kogu see möll piisavalt palju kiirust juurde ei anna (kui originaal summuti nii hull piiraja), siis mingi odavam sportsumpa kah 


-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Muide paar päeva tagasi sattusingi just Mõigu kanti asju ajama ja siis proovisin kohe paar korda seda "spidomeetri kontrolli" seal...kuna oli kerge taganttuuleke,siis enda spidol 77-78kmh võrdus seal kaks korda järjest 70kmh...nii et +10% siis spido viga 
Aga vahepeal jah,uurisin siis veidi seda karpa asja ja miskises netipoes oligi Peugeotil suurema 17,5 karpa puhul vaja see "kollektor" kah osta...aga mis mõistagi on jälle lisa $$$...ja tõesti vist vahepealne 14-15mm variant puudub Pugil
Ja kui 17,5 karpa ja kollektor,siis ilmselt tuleb ka see originaal katalüsaatoriga summutijunn võssa lennutada...seal ma juba tagumist otsa modisin natuke,ennem oli seal toruots alla 10mm siseläbimõõduga...paras pihlakapüssi jaoks
...sai veidi jämedam toru sinna pandud (ja mingisuguse tupiktoru jäänused ära koristatud),aga peale oluliselt valjema hääle tuli lõppkiirust heal juhul paar km juurde!
Kõik kokku aga võrdub ilmselt paarsada € investeering...seega uus küsimus Peugeoti meestele,kellel 17,5 karpa ja sportsumm juba all:
kas bensukulu jäi mõistuse piiresse?
Praegu mul tuleb keskmine kuskil 3,5l/100km max...mingi 4l oleks ka veel aksepteeritav,kui selle eest saab maanteel norm.kiirusega sõita...aga kui asi pärast üle 5 võtma hakkab,siis ilmselt pole mõtet 3k paarkümmend km lõppkiiruse eest juurde maksta...sest see lendav taburet meil ennekõike ikkagi tarbeese

Aga vahepeal jah,uurisin siis veidi seda karpa asja ja miskises netipoes oligi Peugeotil suurema 17,5 karpa puhul vaja see "kollektor" kah osta...aga mis mõistagi on jälle lisa $$$...ja tõesti vist vahepealne 14-15mm variant puudub Pugil

Ja kui 17,5 karpa ja kollektor,siis ilmselt tuleb ka see originaal katalüsaatoriga summutijunn võssa lennutada...seal ma juba tagumist otsa modisin natuke,ennem oli seal toruots alla 10mm siseläbimõõduga...paras pihlakapüssi jaoks

Kõik kokku aga võrdub ilmselt paarsada € investeering...seega uus küsimus Peugeoti meestele,kellel 17,5 karpa ja sportsumm juba all:
kas bensukulu jäi mõistuse piiresse?
Praegu mul tuleb keskmine kuskil 3,5l/100km max...mingi 4l oleks ka veel aksepteeritav,kui selle eest saab maanteel norm.kiirusega sõita...aga kui asi pärast üle 5 võtma hakkab,siis ilmselt pole mõtet 3k paarkümmend km lõppkiiruse eest juurde maksta...sest see lendav taburet meil ennekõike ikkagi tarbeese

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks 

Loadära kirjutas:Muide paar päeva tagasi sattusingi just Mõigu kanti asju ajama ja siis proovisin kohe paar korda seda "spidomeetri kontrolli" seal...kuna oli kerge taganttuuleke,siis enda spidol 77-78kmh võrdus seal kaks korda järjest 70kmh...nii et +10% siis spido viga
Tark poiss ruudus

-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
hehe,hea nali...huvitav miks see spidokontroll siis 70 ainult piirdub...muidu vist hullud hakkaksid võidu tegema,kes suurema kiiruse sinna tabloole saab 
aga ok,spido spidoks...pole sinnakanti enam sattunud ka,et väiksemal kiirusel proovida
leidsin vahepeal netist mingi huvitava lehe,kus sepad dünorullil erinevaid sumpse katsetanud...kusjuures ka Peugeotil,kui muu on (väidetavalt) originaal,ainult variopiiraja eemaldatud:
http://www.scooter-attack.com/index2.php?lang=e
et kui seal valida "HP curves" ja siis "exhaust:Laser XPRO -Leovince ZX",
siis tundub küll,et originaalkarbussi ja silindriga jne saab ainult summuti vahetusest ikka väga palju juurde!mingi ingliskeelne jutt ka seal juures:
Derestricted it’s a completely different cup of tea though, remove the conical reduction in the downpipe and power goes up some 100% and topspeed is increased by 20%. Acceleration from a standstill is not to bad either, from 15 km/h then any standard scooter is left far behind.
Rpm of maximum power is 250 or so down on the ZX pipe. The exhaust is very torquey, so setting the engine up is an easy thing to do. For our dyno tests we got best results with weights of 10g. On the road, depending on the weight of the rider, half a gram less may not be wrong.
Off the line and with acceleration up to 80km/h the Laser is much better than the ZX. Up to 55 km/h in particular the Laser is up to 18% up on the ZX in terms of power.
Finish is excellent, the downpipe does not touch the radiator hose, mounting is easy and the muffler is a solid construction. Sound is very nice too, sounds like a proper two-stroke without being to noisy.
tundub,et ikka vist Laser XPRO tuleb alla panna ja ongi see puuduv +10 kuni 15km reaalne mida otsin!
eriti räägib Laseri kasuks veel see,et tal alumisest otsast alates väga 5+ graahvik ja tõmme võrreldes teistega,seal ingliskeelses mulas ka ilgelt kiidavad teist,et väiksemal kiirusel kuni 18% parem Leovince summist...vast ei ole puhas reklaamijura,kui dünonumbrid juures on

aga ok,spido spidoks...pole sinnakanti enam sattunud ka,et väiksemal kiirusel proovida

leidsin vahepeal netist mingi huvitava lehe,kus sepad dünorullil erinevaid sumpse katsetanud...kusjuures ka Peugeotil,kui muu on (väidetavalt) originaal,ainult variopiiraja eemaldatud:
http://www.scooter-attack.com/index2.php?lang=e
et kui seal valida "HP curves" ja siis "exhaust:Laser XPRO -Leovince ZX",
siis tundub küll,et originaalkarbussi ja silindriga jne saab ainult summuti vahetusest ikka väga palju juurde!mingi ingliskeelne jutt ka seal juures:
Derestricted it’s a completely different cup of tea though, remove the conical reduction in the downpipe and power goes up some 100% and topspeed is increased by 20%. Acceleration from a standstill is not to bad either, from 15 km/h then any standard scooter is left far behind.
Rpm of maximum power is 250 or so down on the ZX pipe. The exhaust is very torquey, so setting the engine up is an easy thing to do. For our dyno tests we got best results with weights of 10g. On the road, depending on the weight of the rider, half a gram less may not be wrong.
Off the line and with acceleration up to 80km/h the Laser is much better than the ZX. Up to 55 km/h in particular the Laser is up to 18% up on the ZX in terms of power.
Finish is excellent, the downpipe does not touch the radiator hose, mounting is easy and the muffler is a solid construction. Sound is very nice too, sounds like a proper two-stroke without being to noisy.

tundub,et ikka vist Laser XPRO tuleb alla panna ja ongi see puuduv +10 kuni 15km reaalne mida otsin!
eriti räägib Laseri kasuks veel see,et tal alumisest otsast alates väga 5+ graahvik ja tõmme võrreldes teistega,seal ingliskeelses mulas ka ilgelt kiidavad teist,et väiksemal kiirusel kuni 18% parem Leovince summist...vast ei ole puhas reklaamijura,kui dünonumbrid juures on

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.