selle talve projektid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Jälle mingi "kellel on pikem teema". Kuid ma lähen täna siis vooluga kaasa ja püüan pakkuda natuke konkurentsi.
Ise ostsin suve alguses väikse hiinaka, mis oli mõeldud projekti rolleriks ning eeldas enamus raami jms. ümberehitust. Hiinaka valisin just selle pärast, et ta on odav ja uus.
Paar punkti mis on tehtud.
Mootorisse:
*Esmalt sai ette võetud silinder, sinna sai sisse pressitud uus home made 78ccm hülss.
*Kui hülss on suur siis ei sa jätta ka silindripead originaaliks, see sai ära lihvida, ning pinda suurendana.
*Sinna sisse ka loomulikult 2 rõngaga kolb (1kolvirõngas ja 1õlirõngas, ning vaherõngas).
*Keps ja sõrm said uue karastuse, et valule vastu panna.
*Siis sai ka väljalaske ning sisselaske kanaleid suurendada.
*Väljalaske torustik tuli väänata ise, see sai tehtud roostevabast torust.
*Uus sisselaske suurem kollektor.
*Suurema masina 23mm karburaator (kui aus olla siis leitsin selle tööruumidest ning ei ole õrna aimugi mille oma)
*nukkvõllile ei teinud midagi, küll aga selle hammasratastele ning ketile, ehk kokkuvõttlikult said vahetada natuke vastupidavamate vastu.
*Muidugi ei puudu korrlikult rollerilt keemiline ülelaadimine, ehk kuivnitro (NOS) komplekt mis on varustatud 10oz suuruse ballooniga.
*Ennem õhufiltrit peab loomulikult igal rolleril olema kollektor kus asub kuivnitro düüs.
*Ning sellele järgnes suure imamispinnaga poroloon filter.
*Igalepoole said sisse korralikud ja kindlamad laagrid (loomulikult ka ratastesse)
*Ülekande arvu sai muuta ostes teised hammasrattad reduktorisse.
*Kuna varjaatori süsteemi ise valmis ei nikerda siis tuli see kah osta siduriks tuli Polini speed cluch ja varjaatoriks Malossi multivar, ning siis veel malossi rihm kah.
*Vahepeal oli probleem jahutusega, kuid see viga sai parandatud õhukoguri modimisega, sest vedelikjahutus oleks kaasnenud natuke rohkem nikerdamist.
*Kõik muud vidinad (küünal,süüde jne.) jäid hetkel originaaliks.
*Õli sai kah loomulikult uus panna.
Kere ja raam:
*Raam tuli teha pikemaks ning esiotsa madalamaks, sest enamus sõitu möödus originaal raami ja gondlitega tagurattal. Raami pikendamisega viisime raskuskeseme ettepoole.
*Raam sai ohtralt lisatugevdusi ,mis muutsid enda elu turvalisemaks.
*Esihargile said kangemad ning reguleeritavad amordid.
*Tagu amort sai vahetada sammutu reguleeritava gaas amordi vastu
*Rehvid ja veljed on hetkel originaalid, sest nagu te näete on talv meile saabunud ja suuremat sõitmist ei toimu.
*Siis kõige lahedam osa, ehk masina kergendamine. Üleliigseks pidasin kõiksuguseid elektrisi lisatarvikuid, enamus gondleid sai natuke maitsekamaks muuta
see kujutab endast siis "full ripped gondel job"
*Kuna esimese kilomeetri peal avastasin, et kui esiratas puutub jälle maad siis tahab lenks käest ära vibada, sama asi on lahtikäsi sõites. Selle vastu installeerisin rooliamordi, mis siimaani on oma ülesannet täitnud.
*Lisaks on peal elektriline pardakompuuter, mis annab infot temperatuuride, kiiruse, pöörete jms. kohta
Kindlasti on palju asju mida ma unustasin või ei viitsinud kirjutada. Hindasid pole mõtet küsida ,sest neid ma ei avalikusta.
Minu eesmärgiks on ehitada 2007 aastaks kiirendusvõistlustel konkurentsi pakkuv roller (loomulikult rolleriklassis), millega tänavale asja ei ole.
Rolleril pole ühtegi neooni, tümps ega kleepsu, ega ei taha ka.
Pildid jms. hiljem, kui masin on valmis!
Talvel on plaan peenestada masinat loomulikult jäärajal.
Enamasti tekib inimestel küsimus kiiruse ja kiirenduse kohta siis ütlen tagasihoidliku nr. ,et ei tekiks inimestel imelike arvamusi. Kiirenduses sai eest ära Honda legend coupel (132kw) pärast u. 250m jõudis legend järele, ning kiirust on arendanud u. 140km/h (+-5km/h,kiirust ma pakkusin tagasihoidlikult)
See ei ole järjekordne märg uni vaid tegelikkus, kes ei usu siis tunnistajaid leiab. Kõik asjad mis ülalasuvast listist on täide viidud või areng poole peal.
Ise ostsin suve alguses väikse hiinaka, mis oli mõeldud projekti rolleriks ning eeldas enamus raami jms. ümberehitust. Hiinaka valisin just selle pärast, et ta on odav ja uus.
Paar punkti mis on tehtud.
Mootorisse:
*Esmalt sai ette võetud silinder, sinna sai sisse pressitud uus home made 78ccm hülss.
*Kui hülss on suur siis ei sa jätta ka silindripead originaaliks, see sai ära lihvida, ning pinda suurendana.
*Sinna sisse ka loomulikult 2 rõngaga kolb (1kolvirõngas ja 1õlirõngas, ning vaherõngas).
*Keps ja sõrm said uue karastuse, et valule vastu panna.
*Siis sai ka väljalaske ning sisselaske kanaleid suurendada.
*Väljalaske torustik tuli väänata ise, see sai tehtud roostevabast torust.
*Uus sisselaske suurem kollektor.
*Suurema masina 23mm karburaator (kui aus olla siis leitsin selle tööruumidest ning ei ole õrna aimugi mille oma)
*nukkvõllile ei teinud midagi, küll aga selle hammasratastele ning ketile, ehk kokkuvõttlikult said vahetada natuke vastupidavamate vastu.
*Muidugi ei puudu korrlikult rollerilt keemiline ülelaadimine, ehk kuivnitro (NOS) komplekt mis on varustatud 10oz suuruse ballooniga.
*Ennem õhufiltrit peab loomulikult igal rolleril olema kollektor kus asub kuivnitro düüs.
*Ning sellele järgnes suure imamispinnaga poroloon filter.
*Igalepoole said sisse korralikud ja kindlamad laagrid (loomulikult ka ratastesse)
*Ülekande arvu sai muuta ostes teised hammasrattad reduktorisse.
*Kuna varjaatori süsteemi ise valmis ei nikerda siis tuli see kah osta siduriks tuli Polini speed cluch ja varjaatoriks Malossi multivar, ning siis veel malossi rihm kah.
*Vahepeal oli probleem jahutusega, kuid see viga sai parandatud õhukoguri modimisega, sest vedelikjahutus oleks kaasnenud natuke rohkem nikerdamist.
*Kõik muud vidinad (küünal,süüde jne.) jäid hetkel originaaliks.
*Õli sai kah loomulikult uus panna.
Kere ja raam:
*Raam tuli teha pikemaks ning esiotsa madalamaks, sest enamus sõitu möödus originaal raami ja gondlitega tagurattal. Raami pikendamisega viisime raskuskeseme ettepoole.
*Raam sai ohtralt lisatugevdusi ,mis muutsid enda elu turvalisemaks.
*Esihargile said kangemad ning reguleeritavad amordid.
*Tagu amort sai vahetada sammutu reguleeritava gaas amordi vastu
*Rehvid ja veljed on hetkel originaalid, sest nagu te näete on talv meile saabunud ja suuremat sõitmist ei toimu.
*Siis kõige lahedam osa, ehk masina kergendamine. Üleliigseks pidasin kõiksuguseid elektrisi lisatarvikuid, enamus gondleid sai natuke maitsekamaks muuta

*Kuna esimese kilomeetri peal avastasin, et kui esiratas puutub jälle maad siis tahab lenks käest ära vibada, sama asi on lahtikäsi sõites. Selle vastu installeerisin rooliamordi, mis siimaani on oma ülesannet täitnud.
*Lisaks on peal elektriline pardakompuuter, mis annab infot temperatuuride, kiiruse, pöörete jms. kohta
Kindlasti on palju asju mida ma unustasin või ei viitsinud kirjutada. Hindasid pole mõtet küsida ,sest neid ma ei avalikusta.
Minu eesmärgiks on ehitada 2007 aastaks kiirendusvõistlustel konkurentsi pakkuv roller (loomulikult rolleriklassis), millega tänavale asja ei ole.
Rolleril pole ühtegi neooni, tümps ega kleepsu, ega ei taha ka.
Pildid jms. hiljem, kui masin on valmis!
Talvel on plaan peenestada masinat loomulikult jäärajal.
Enamasti tekib inimestel küsimus kiiruse ja kiirenduse kohta siis ütlen tagasihoidliku nr. ,et ei tekiks inimestel imelike arvamusi. Kiirenduses sai eest ära Honda legend coupel (132kw) pärast u. 250m jõudis legend järele, ning kiirust on arendanud u. 140km/h (+-5km/h,kiirust ma pakkusin tagasihoidlikult)
See ei ole järjekordne märg uni vaid tegelikkus, kes ei usu siis tunnistajaid leiab. Kõik asjad mis ülalasuvast listist on täide viidud või areng poole peal.
-
- Postitusi: 226
- Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
- Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
- Kontakt:
Vaat, sellisest vennast peaks me kõik eeskuju võtma
Ainuke projekt selle teema jooksul (j2llegi minu arvamus, kuid usun et paljud on minuga nõus)
Aaga mis hiinaka nimeks ?
freedo ?
Või miski muu .
Kust üldse tulid sellise idee peale ?
Üks küsimus veel siis, et nagu sul mingi sumpat ka veits timmitud ?

Ainuke projekt selle teema jooksul (j2llegi minu arvamus, kuid usun et paljud on minuga nõus)
Aaga mis hiinaka nimeks ?
freedo ?
Või miski muu .
Kust üldse tulid sellise idee peale ?

Üks küsimus veel siis, et nagu sul mingi sumpat ka veits timmitud ?
Suzuki Katana Lc
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Tegu on sama mootoriga mis igasugustel muudel 50ccm ja 4takti freedodel ja asjadel. Muidu on külje peale kirjutatud Malaga.Justice kirjutas:Vaat, sellisest vennast peaks me kõik eeskuju võtma![]()
Ainuke projekt selle teema jooksul (j2llegi minu arvamus, kuid usun et paljud on minuga nõus)
Aaga mis hiinaka nimeks ?
freedo ?
Või miski muu .
Kust üldse tulid sellise idee peale ?
Üks küsimus veel siis, et nagu sul mingi sumpat ka veits timmitud ?
Asi hakkas arenema biker suurtest tuunijatest, kuid minu soov oli teha midagi erilist ja muidugi ise valmistada enamus detaile, mitte internetipoest kõige lahedama nime ja suurima hinnaga asju tellida, mitte nagu enamus siinsetest inimestest.
Summutaja torustik on väänatud ise ning suurema diameetriga võrreldes orig. toruga. otsas on ise valmistatud villkamber, mis on ikkagist mõeldud vastusurve mitte hääle jaoks

Lisainfoks veel seda, et esimene mootor jooksis mul nii õnnetult kokku, et mootoris olnud küttesegu ja õli süttisid, ning terve mootori plokk deformeerus kuumuse tõttu. Põhjus oli kolvis , mille ma olin liiga kergeks ajanud (ja seda paksuse arvelt), ning sinna põles suur auk sisse ja nii siis need asjad hakkasid seal reageerima

Viimati muutis Kalapea, 09 Nov 2006, 19:53, muudetud 1 kord kokku.
Kas see kiireim roller Eesti tingimustes ?
Seda asja me veel kevadel vaatame.
Aga tõesti, ise tegelen ka netipoe värgiga aga sellist asja ise teha peab tase ja viitsimus kõva olema.
Aga pilte tahaks jah, et näha kui palju sa gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] alles hoidsid ning kuidas aerodünaamika ja kere.
Seda asja me veel kevadel vaatame.

Aga tõesti, ise tegelen ka netipoe värgiga aga sellist asja ise teha peab tase ja viitsimus kõva olema.
Aga pilte tahaks jah, et näha kui palju sa gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] alles hoidsid ning kuidas aerodünaamika ja kere.
Kõik on võimalik aga kuidas dogfood sa 50cc silindrist 78cc välja pigistasid?? Ja kui ta nii kõvasti käib siis peaks ta koguaeg kokku jooksma ju õhk ei jahuta pooltki nii palju ju vedelik. ISE ENDAL kogemused mul ei kannata isegi 70cc pytti natuke viilida sest see jookseks kokku. Surve astet ei kannata ka palju tõsta jäle mootor kottis. Tuttaval roller 130km/h läheb välja 10tollised rattad täpselt Polini roller. Sai täis kaasiga 3 kmi sõita siis oli mootor kottis. Ma nõustun Holmaga. Kui oma silmaga n2ind pole siis ei usu. Jumalat pole näind vot siis ei usu ka!!! KUi näen siis hakkan uskuma!!kuidas ka originaal silinder sellele vastu peab??
Paluks ka teiste arvamusi
Paluks ka teiste arvamusi
Viimati muutis Serengeti, 09 Nov 2006, 21:00, muudetud 2 korda kokku.
Mõned teevad isegi oma gondlite värvimisest pilte. Tee siis kasvõi pooleli olevast projektist pilti oleks ju vägev projekti edasi arenemist näha.Justice kirjutas:Jään Serengeti Arvamusega 100% nõusseVõiksid vähemalt pooleliolevast projektist pilte klõpsata vms. Oleks veits usutavam.
Paluks pilte siis dogfood ja mitte pilte gondlitest mootorist ikka!!


Nos maksab pool rolleri hinnast. Ma küll ei raatsi isegi oma rollerile nosi peale panna sest see mõtetult kallis. Vajutad nuppu korraks tõmme ja siis on nagu uut raha ja uut pudelit vaja ju.
-
- Postitusi: 227
- Liitunud: 09 Mai 2004, 22:31
- Asukoht: Tartu/ Yamaha TZR 125
-
- Postitusi: 226
- Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
- Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
- Kontakt:
Küll ''Kunagi'' tulevad
Anooh enda nn. projektist ka siis natukene :
Veidike kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] tuleb, siis igast logode kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] lõikamise teema
Suurema Karpa ostu peal olengi mõtlend, Silindri lasen üle puurida juba lähipäevil, uus kolb, rõngad.


Anooh enda nn. projektist ka siis natukene :
Veidike kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] tuleb, siis igast logode kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] lõikamise teema

Suurema Karpa ostu peal olengi mõtlend, Silindri lasen üle puurida juba lähipäevil, uus kolb, rõngad.
Suzuki Katana Lc
Minu uuenud projekt: Kui kõik plaani päraselt läheb
Silku:Polini Corsa70ccm
Väntvõll:Polini Corsa väntvõll
Karpa: 19mm või 21mm
klapid: malossi
VArio: Polini Evo
sidur: Delta Clutch
Süüde: Polini
Välimus:
Kameelion punane ja pärlmutter valge. Esisuuantuled kaotatud ja muutki gondlitel muudetud
. (gondli tööd homme valma arvatavasti)
Downhill
taha uus tuli

Silku:Polini Corsa70ccm
Väntvõll:Polini Corsa väntvõll
Karpa: 19mm või 21mm
klapid: malossi
VArio: Polini Evo
sidur: Delta Clutch
Süüde: Polini
Välimus:
Kameelion punane ja pärlmutter valge. Esisuuantuled kaotatud ja muutki gondlitel muudetud

Downhill
taha uus tuli

Cpi pealt Aprilia Sr70ccm peale
-
Teema algataja - Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
minu arengujärgus projekt on siin:
http://rolleriklubi.pri.ee/foorum/viewt ... 70&start=0
http://rolleriklubi.pri.ee/foorum/viewt ... 70&start=0
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
CY-50(müügiks sai ostetud) /
Minu Aprilia Sr siis... Pragu on ta selline www.zone.ee/soundforce/
Välimuselt veel muutub: Downhill lenks, LED tagutuli croom ümbristega, valged istmed katted, alu jaalamatid, ette uus tuli. Gondlitel ümmber tehtud: tagumine amordijuures olev plaat sirgemaks tegtud, esgondel ja põhjagondel ühes tükis nüüd. Esigondlil külgmised õhuvõtu avad ümmber tehtud neid piltidel ei ole
... Värv muidu kameelion punane ja pärlmutter valge, kuigi piltidel see punane ei ole hea aga muidu supper
...
Korralikud pildid kui roller täiesti koos
Välimuselt veel muutub: Downhill lenks, LED tagutuli croom ümbristega, valged istmed katted, alu jaalamatid, ette uus tuli. Gondlitel ümmber tehtud: tagumine amordijuures olev plaat sirgemaks tegtud, esgondel ja põhjagondel ühes tükis nüüd. Esigondlil külgmised õhuvõtu avad ümmber tehtud neid piltidel ei ole


Korralikud pildid kui roller täiesti koos


Cpi pealt Aprilia Sr70ccm peale
-
- Postitusi: 1782
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
sorry aga pildil P1010802.jpg on tüüp kelle nägu on väga imelik... tundub täielik "motopede" olema kui pilt on alles "pooleldi" laadinudcpi50 kirjutas:Minu Aprilia Sr siis... Pragu on ta selline www.zone.ee/soundforce/

aga muidu on täitsa hästi välja tulnud asi

Viimati muutis simp, 29 Nov 2006, 20:07, muudetud 2 korda kokku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.