selle talve projektid

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


m2tt

Lugemata postitus Postitas m2tt »

ei mingit seismist rollerile.. taliprojektiks siis see et jäärada sõitma.. kuna talvekummid olemas siis uued gondlid tegema ja kaitseraam ümber ja siis sõitma!!!
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Jälle mingi "kellel on pikem teema". Kuid ma lähen täna siis vooluga kaasa ja püüan pakkuda natuke konkurentsi.

Ise ostsin suve alguses väikse hiinaka, mis oli mõeldud projekti rolleriks ning eeldas enamus raami jms. ümberehitust. Hiinaka valisin just selle pärast, et ta on odav ja uus.

Paar punkti mis on tehtud.

Mootorisse:

*Esmalt sai ette võetud silinder, sinna sai sisse pressitud uus home made 78ccm hülss.
*Kui hülss on suur siis ei sa jätta ka silindripead originaaliks, see sai ära lihvida, ning pinda suurendana.
*Sinna sisse ka loomulikult 2 rõngaga kolb (1kolvirõngas ja 1õlirõngas, ning vaherõngas).
*Keps ja sõrm said uue karastuse, et valule vastu panna.
*Siis sai ka väljalaske ning sisselaske kanaleid suurendada.
*Väljalaske torustik tuli väänata ise, see sai tehtud roostevabast torust.
*Uus sisselaske suurem kollektor.
*Suurema masina 23mm karburaator (kui aus olla siis leitsin selle tööruumidest ning ei ole õrna aimugi mille oma)
*nukkvõllile ei teinud midagi, küll aga selle hammasratastele ning ketile, ehk kokkuvõttlikult said vahetada natuke vastupidavamate vastu.
*Muidugi ei puudu korrlikult rollerilt keemiline ülelaadimine, ehk kuivnitro (NOS) komplekt mis on varustatud 10oz suuruse ballooniga.
*Ennem õhufiltrit peab loomulikult igal rolleril olema kollektor kus asub kuivnitro düüs.
*Ning sellele järgnes suure imamispinnaga poroloon filter.
*Igalepoole said sisse korralikud ja kindlamad laagrid (loomulikult ka ratastesse)
*Ülekande arvu sai muuta ostes teised hammasrattad reduktorisse.
*Kuna varjaatori süsteemi ise valmis ei nikerda siis tuli see kah osta siduriks tuli Polini speed cluch ja varjaatoriks Malossi multivar, ning siis veel malossi rihm kah.
*Vahepeal oli probleem jahutusega, kuid see viga sai parandatud õhukoguri modimisega, sest vedelikjahutus oleks kaasnenud natuke rohkem nikerdamist.
*Kõik muud vidinad (küünal,süüde jne.) jäid hetkel originaaliks.
*Õli sai kah loomulikult uus panna.

Kere ja raam:

*Raam tuli teha pikemaks ning esiotsa madalamaks, sest enamus sõitu möödus originaal raami ja gondlitega tagurattal. Raami pikendamisega viisime raskuskeseme ettepoole.
*Raam sai ohtralt lisatugevdusi ,mis muutsid enda elu turvalisemaks.
*Esihargile said kangemad ning reguleeritavad amordid.
*Tagu amort sai vahetada sammutu reguleeritava gaas amordi vastu
*Rehvid ja veljed on hetkel originaalid, sest nagu te näete on talv meile saabunud ja suuremat sõitmist ei toimu.
*Siis kõige lahedam osa, ehk masina kergendamine. Üleliigseks pidasin kõiksuguseid elektrisi lisatarvikuid, enamus gondleid sai natuke maitsekamaks muuta :wink: see kujutab endast siis "full ripped gondel job"
*Kuna esimese kilomeetri peal avastasin, et kui esiratas puutub jälle maad siis tahab lenks käest ära vibada, sama asi on lahtikäsi sõites. Selle vastu installeerisin rooliamordi, mis siimaani on oma ülesannet täitnud.
*Lisaks on peal elektriline pardakompuuter, mis annab infot temperatuuride, kiiruse, pöörete jms. kohta


Kindlasti on palju asju mida ma unustasin või ei viitsinud kirjutada. Hindasid pole mõtet küsida ,sest neid ma ei avalikusta.
Minu eesmärgiks on ehitada 2007 aastaks kiirendusvõistlustel konkurentsi pakkuv roller (loomulikult rolleriklassis), millega tänavale asja ei ole.
Rolleril pole ühtegi neooni, tümps ega kleepsu, ega ei taha ka.
Pildid jms. hiljem, kui masin on valmis!
Talvel on plaan peenestada masinat loomulikult jäärajal.

Enamasti tekib inimestel küsimus kiiruse ja kiirenduse kohta siis ütlen tagasihoidliku nr. ,et ei tekiks inimestel imelike arvamusi. Kiirenduses sai eest ära Honda legend coupel (132kw) pärast u. 250m jõudis legend järele, ning kiirust on arendanud u. 140km/h (+-5km/h,kiirust ma pakkusin tagasihoidlikult)

See ei ole järjekordne märg uni vaid tegelikkus, kes ei usu siis tunnistajaid leiab. Kõik asjad mis ülalasuvast listist on täide viidud või areng poole peal.
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Vaat, sellisest vennast peaks me kõik eeskuju võtma :wink:
Ainuke projekt selle teema jooksul (j2llegi minu arvamus, kuid usun et paljud on minuga nõus)
Aaga mis hiinaka nimeks ?
freedo ?
Või miski muu .
Kust üldse tulid sellise idee peale ? :o
Üks küsimus veel siis, et nagu sul mingi sumpat ka veits timmitud ?
Suzuki Katana Lc

FireBlade

Lugemata postitus Postitas FireBlade »

Sooviks pilte n2ha :P
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Justice kirjutas:
Vaat, sellisest vennast peaks me kõik eeskuju võtma :wink:
Ainuke projekt selle teema jooksul (j2llegi minu arvamus, kuid usun et paljud on minuga nõus)
Aaga mis hiinaka nimeks ?
freedo ?
Või miski muu .
Kust üldse tulid sellise idee peale ? :o
Üks küsimus veel siis, et nagu sul mingi sumpat ka veits timmitud ?
Tegu on sama mootoriga mis igasugustel muudel 50ccm ja 4takti freedodel ja asjadel. Muidu on külje peale kirjutatud Malaga.

Asi hakkas arenema biker suurtest tuunijatest, kuid minu soov oli teha midagi erilist ja muidugi ise valmistada enamus detaile, mitte internetipoest kõige lahedama nime ja suurima hinnaga asju tellida, mitte nagu enamus siinsetest inimestest.

Summutaja torustik on väänatud ise ning suurema diameetriga võrreldes orig. toruga. otsas on ise valmistatud villkamber, mis on ikkagist mõeldud vastusurve mitte hääle jaoks :wink:

Lisainfoks veel seda, et esimene mootor jooksis mul nii õnnetult kokku, et mootoris olnud küttesegu ja õli süttisid, ning terve mootori plokk deformeerus kuumuse tõttu. Põhjus oli kolvis , mille ma olin liiga kergeks ajanud (ja seda paksuse arvelt), ning sinna põles suur auk sisse ja nii siis need asjad hakkasid seal reageerima :)
Viimati muutis Kalapea, 09 Nov 2006, 19:53, muudetud 1 kord kokku.

g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Huvist küsin seda, et kus kohast endale nitro hankisid? Tellisid kuskilt välismaalt või on see kah homemade?
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Kas see kiireim roller Eesti tingimustes ?
Seda asja me veel kevadel vaatame. 8)
Aga tõesti, ise tegelen ka netipoe värgiga aga sellist asja ise teha peab tase ja viitsimus kõva olema.
Aga pilte tahaks jah, et näha kui palju sa gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] alles hoidsid ning kuidas aerodünaamika ja kere.
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt

harrisan
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Aug 2005, 18:24
Asukoht: Tartu/Yamaha Aerx

Lugemata postitus Postitas harrisan »

--DogFood-- pilte ka on?
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Pildid on natuke hilisem teema, kuna masinal on veel enamus täiustusi puudu, ning palju sättimist on ees.

Nitro sai tellida välismaalt.

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Kõik on võimalik aga kuidas dogfood sa 50cc silindrist 78cc välja pigistasid?? Ja kui ta nii kõvasti käib siis peaks ta koguaeg kokku jooksma ju õhk ei jahuta pooltki nii palju ju vedelik. ISE ENDAL kogemused mul ei kannata isegi 70cc pytti natuke viilida sest see jookseks kokku. Surve astet ei kannata ka palju tõsta jäle mootor kottis. Tuttaval roller 130km/h läheb välja 10tollised rattad täpselt Polini roller. Sai täis kaasiga 3 kmi sõita siis oli mootor kottis. Ma nõustun Holmaga. Kui oma silmaga n2ind pole siis ei usu. Jumalat pole näind vot siis ei usu ka!!! KUi näen siis hakkan uskuma!!kuidas ka originaal silinder sellele vastu peab??
Paluks ka teiste arvamusi
Viimati muutis Serengeti, 09 Nov 2006, 21:00, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

Symster
Postitusi: 119
Liitunud: 16 Aug 2006, 21:00
Tsikkel: üks liiga vähe
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Symster »

egas siis midagi JÕUDU TÖÖLE!!!
NSR125R,RMZ250,RMZ450,LTR450,XV535,CBR600RR,GSXR600,650ieGARDA,650ie
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Jään Serengeti Arvamusega 100% nõusse :wink: Võiksid vähemalt pooleliolevast projektist pilte klõpsata vms. Oleks veits usutavam.
Suzuki Katana Lc

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Justice kirjutas:
Jään Serengeti Arvamusega 100% nõusse :wink: Võiksid vähemalt pooleliolevast projektist pilte klõpsata vms. Oleks veits usutavam.
Mõned teevad isegi oma gondlite värvimisest pilte. Tee siis kasvõi pooleli olevast projektist pilti oleks ju vägev projekti edasi arenemist näha.
Paluks pilte siis dogfood ja mitte pilte gondlitest mootorist ikka!! :roll: :lol:
Nos maksab pool rolleri hinnast. Ma küll ei raatsi isegi oma rollerile nosi peale panna sest see mõtetult kallis. Vajutad nuppu korraks tõmme ja siis on nagu uut raha ja uut pudelit vaja ju.
Kasutaja avatar

SFX
Postitusi: 365
Liitunud: 21 Nov 2003, 23:34
Asukoht: Tartu/Yamaha Aerox

Lugemata postitus Postitas SFX »

kus need hüperlennuki pildid siis jäävad?
30cccmine Yamaha Aerox
Kasutaja avatar

GP1
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Nov 2003, 18:42
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas GP1 »

kus need hüperlennuki pildid siis jäävad?
Photoshopis veel :wink: .
Derbi-The RED power

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Kui ta isegi Photoshopis usutavad pildid valmis teeks siis oleks norm ju(Y) :D aga vaevalt :D. Nii et eks me ootame edasi siis:D
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1782
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

SFX kirjutas:
kus need hüperlennuki pildid siis jäävad?
talv alles algas ju?
talve "projektid" pidid need olema ju...
aega küllaga hetkel veel :P

-lammutaja-
Postitusi: 227
Liitunud: 09 Mai 2004, 22:31
Asukoht: Tartu/ Yamaha TZR 125

Lugemata postitus Postitas -lammutaja- »

simp kirjutas:
SFX kirjutas:
kus need hüperlennuki pildid siis jäävad?
talv alles algas ju?
talve "projektid" pidid need olema ju...
aega küllaga hetkel veel :P
noh aga tal pidi juba enamus valmis olema nii , lase pildid üles

m2tt

Lugemata postitus Postitas m2tt »

kus on mega relvast pildid!??
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Küll ''Kunagi'' tulevad :twisted: :D
Anooh enda nn. projektist ka siis natukene :
Veidike kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] tuleb, siis igast logode kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] lõikamise teema :wink:
Suurema Karpa ostu peal olengi mõtlend, Silindri lasen üle puurida juba lähipäevil, uus kolb, rõngad.
Suzuki Katana Lc
Kasutaja avatar

cpi50
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Apr 2005, 21:07
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas cpi50 »

Minu uuenud projekt: Kui kõik plaani päraselt läheb :?
Silku:Polini Corsa70ccm
Väntvõll:Polini Corsa väntvõll
Karpa: 19mm või 21mm
klapid: malossi
VArio: Polini Evo
sidur: Delta Clutch
Süüde: Polini

Välimus:
Kameelion punane ja pärlmutter valge. Esisuuantuled kaotatud ja muutki gondlitel muudetud :twisted:. (gondli tööd homme valma arvatavasti)
Downhill
taha uus tuli
Pilt
Cpi pealt Aprilia Sr70ccm peale
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Kui võimalik võiks nii palju kui vähegi saab arengujärgus olevatest projektidest pilte teha, et ka kõik teised näeks mida tehtud jms :roll:
! Kui võimalik !
Suzuki Katana Lc
Kasutaja avatar

cpi50
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Apr 2005, 21:07
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas cpi50 »

Kui rolleri homme kätte saan siis panen valmis pildid ülesse :)
Pilt
Cpi pealt Aprilia Sr70ccm peale

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

te võiks rolleri klubisse teema teha.. ja siia aadressi panna..
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Täitsa võimalik jah :D
Aag pole veel alustanudki niiet pilte pole just panna, kui midagi veel pole :wink:
Suzuki Katana Lc
Kasutaja avatar

Teema algataja
speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

minu arengujärgus projekt on siin:
http://rolleriklubi.pri.ee/foorum/viewt ... 70&start=0
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
Kasutaja avatar

cpi50
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Apr 2005, 21:07
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas cpi50 »

Minu Aprilia Sr siis... Pragu on ta selline www.zone.ee/soundforce/
Välimuselt veel muutub: Downhill lenks, LED tagutuli croom ümbristega, valged istmed katted, alu jaalamatid, ette uus tuli. Gondlitel ümmber tehtud: tagumine amordijuures olev plaat sirgemaks tegtud, esgondel ja põhjagondel ühes tükis nüüd. Esigondlil külgmised õhuvõtu avad ümmber tehtud neid piltidel ei ole :?... Värv muidu kameelion punane ja pärlmutter valge, kuigi piltidel see punane ei ole hea aga muidu supper :twisted:...
Korralikud pildid kui roller täiesti koos :)
Pilt
Cpi pealt Aprilia Sr70ccm peale
Kasutaja avatar

Alpss
Postitusi: 311
Liitunud: 29 Dets 2005, 16:21
Asukoht: Tartu/ Yamaha Aerox 50 Race Replica
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alpss »

Vahepealmistest tegemistest võiksid ka pilte lisada. Muidu on väga kena hetke seisuga!
Yamaha Bw's 50 1996a. -> Yamaha Aerox R 50 2003a. -> Yamaha Aerox 70 2001a. -> Yamaha Aerox 70 Race Replica 2006a. -> Gilera Runner 70 DD 2004a. <-
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1782
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

cpi50 kirjutas:
Minu Aprilia Sr siis... Pragu on ta selline www.zone.ee/soundforce/
sorry aga pildil P1010802.jpg on tüüp kelle nägu on väga imelik... tundub täielik "motopede" olema kui pilt on alles "pooleldi" laadinud :D
aga muidu on täitsa hästi välja tulnud asi ;)
Viimati muutis simp, 29 Nov 2006, 20:07, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Ei rolleri värv on väga kena :wink:
Suzuki Katana Lc
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”