Mure Yamaha dt-ga


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

No selliste pöörete peal ei tahagi käigud hästi sisse minna, kui sa koos masinaga just pööretele vastavas liikumises pole.
Hõõgsüüde ei puutu asjasse - see ei too kaasa pöörete tõusu vaid mootori kaootilist partsumist, kui süüde välja keeratud.
Kui nupust seiskamisel masin ikka edasi röökis, viitab see pigem mingile elektrilisele veale.
Ja sellised äkilised asjad reeglina üldse tähendavad millegi katkiminekut/lahtitulekut/kinnijäämist mida mingi karburaatori "reguleeringuga" küll parandada ei anna. Reguleering läheb paigast siiski aegamisi. Antud juhul ootab ees minu meelest siiski remont, parimal juhul millegi puhastamine, lihtsalt reguleerimisega sa ei pääse. Ja üleüldse, tegelikult on nii, et mida vähem karpat näppida, seda parem on ratta tervis. Kui karpa juba on õigesti reguleeritud, no mis jõud peale omaniku enda selle reguleeringu paigast ajab?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”