BMW HP2 MEGAMOTO
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Minu tagasihoidlike teadmiste järgi on vastupidi, väändemoment on see mida saab mõõta (dünopingis tagarattast näiteks), võimsus arvutatakse juba pöördemomendi ja mootori pöörete järgi.yankee kirjutas:kas mitte väändemomenti ei arvutatud mingi valemiga ?joel kirjutas:Ma ei mõista inimesi, kes ütlevad, et pöördemoment on see kõige tähtsam ja võimsus mingi arvutuslik number. Pöördemomenti saab ju ülekandega muuta, võimsust ei võta sa kuskilt mingi valemiga juurde.
Ehk siis kui mootor arendab näiteks 100Nm 6000 pöörde juures, vastab see alati täpselt ühele ja samale võimsusele, olgu siis tegemist R4, ühesilindrilise või boksermootoriga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.