BMW HP2 MEGAMOTO
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
Teema algataja - Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
Teema algataja - Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
Teema algataja - Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Sähh sulle tehnikaime... Imeb jahh see KTM LC8 990 tehnika.. ja kohe TÄIEGA!!!!! See ju KARBUSSIGA!!!!!mx77 kirjutas:Deem, mehed, te ei jaga ikka midagi.
Kas tõesti selle tehnikaime kohta saab öelda kolakas, mis muuseas peksab Yamu R1-te, minnes tulles.

70.5 kW Carburettor. Dry weight: 199.0 kg Power/weight ratio: 0.4852 HP/kg
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Heh, naljavennad, oluline ei ole kaal ega võimsuse ja kaalu suhe vaid see kui kiiresti on võimalik mingi rattaga kurvilist teed läbida. Ja seda oskab porgand teha!Kommionu kirjutas:Sähh sulle tehnikaime... Imeb jahh see KTM LC8 990 tehnika.. ja kohe TÄIEGA!!!!! See ju KARBUSSIGA!!!!!mx77 kirjutas:Deem, mehed, te ei jaga ikka midagi.
Kas tõesti selle tehnikaime kohta saab öelda kolakas, mis muuseas peksab Yamu R1-te, minnes tulles.
![]()
70.5 kW Carburettor. Dry weight: 199.0 kg Power/weight ratio: 0.4852 HP/kg
kolaka tehnoandmed leiab siit....mx77 kirjutas:Ja pealegi on su andmed valed: võimsus 72kW ja kaal 191 kg.
http://www.webbikeworld.com/ktm/990-adventure/
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:


Njahh... Pole mingit tähtsust et kumb ratas kõvem on... Lihtaslt juhtuvad siia tihti mehikesed, kes oma ratast kangesti paremaks, kiiremaks, ilusamaks haipida püüavad... see on minumeelest ääretult tobe...paarn kirjutas:Kommionu teab kindlasti, kumb kõvem on ...

Kindlasti on KTM 990 hea matkaratas Eesti auklikel teedel ja R1 parim moskva ees kõvatamis ratas...
-
Teema algataja - Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Peace!
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Soovitan tehnoandmeid ikka valmistaja kodukalt vaadata, äkki nad ise teavad pareminiKommionu kirjutas:kolaka tehnoandmed leiab siit....mx77 kirjutas:Ja pealegi on su andmed valed: võimsus 72kW ja kaal 191 kg.
http://www.webbikeworld.com/ktm/990-adventure/

-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Jep, seda ratast ma just mõtlesingi!mega1 kirjutas:kas ei mõeldud hoopis seda ratast jutt oli ju supermotost
http://www.bikepics.com/pictures/678926/
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Sorry, nii isiklikuks ei maksa ka minna. Ja kubemeraketist ma ei unistagi, pean krossisõitmist oluliselt huvitavamaks tegevuseks ja tahaks näha kas teist vennikestest oleks üldse krossirajale asjaSuzumen kirjutas:Mida sa ikka sellisele vennale vastu väidad, kellele ei kehti üldtunnustatud füüsika tõed (pole tähtis ei KW, kaal, kaalu ja võimsuse suhe jne). Kommionu ütles juba kõik, mis selliste kohta öelda on.joel kirjutas:Huvitav, et kiirendajad pole selle väite kohta veel oma arvamust avaldanudmx77 kirjutas:Heh, naljavennad, oluline ei ole kaal ega võimsuse ja kaalu suhe vaid see kui kiiresti on võimalik mingi rattaga kurvilist teed läbida.See vend ju liigub ainult oma unistustes ja ta baik kõigile teada-tuntud onaneerenergia toel
![]()

PS. Rinkat sõitsis siis kui olin vähe noorem.
Unusta ära!!!!!!mx77 kirjutas:Jep, seda ratast ma just mõtlesingi!mega1 kirjutas:kas ei mõeldud hoopis seda ratast jutt oli ju supermotost
http://www.bikepics.com/pictures/678926/
see ju 950!!!!! Ise kisasid ju 990 LC8?????
Jutt käis ja käib ju sellest rattast....
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=23045

-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Sorry, ajasin kubatuuri segaminiKommionu kirjutas:Unusta ära!!!!!!mx77 kirjutas:Jep, seda ratast ma just mõtlesingi!mega1 kirjutas:kas ei mõeldud hoopis seda ratast jutt oli ju supermotost
http://www.bikepics.com/pictures/678926/
see ju 950!!!!! Ise kisasid ju 990 LC8?????
Jutt käis ja käib ju sellest rattast....
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=23045

Jutt oli ju siiski Sumo rattast.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Aga teema ei olnud ju selles, kes millist tegevust oluliseks või huvitavaks peab. Ehk kus kellest kui palju asja on. Mõni vend on kraanajuht ja peab ennast selle pärast umbekõvaks meheks. Tea, kas Sinust oleks kraana kabiinis asja? Või näiteks tikkimismasina taga? Fakt, et Sina krossi sõidad, ei tee Sind suure osa rahva silmis põrmugi paremaks (või halvemaks) mõnest vennast või õest, kes viiulit mängib.mx77 kirjutas:...pean krossisõitmist oluliselt huvitavamaks tegevuseks ja tahaks näha kas teist vennikestest oleks üldse krossirajale asja
Miks on vaja kõik teemad keerata üksteisele ärapanemiseks ja ärplemiseks, kes kui kõva (tsikli)mees on? Või kellel kui pikk (tsikkel) on?
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
Teema algataja - Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.