open face kiivrid
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
open face kiivrid
Vabandan, kui teemat varem käsitletud on.
Pole tänava-kiivritega kursis - mida arvatakse nn. open face kiivritest? Kuidas on nende turvalisus, mugavus ?
Iseenesest on mõned neist väga kenad, aga....?
Kõik kommentaarid ja mõtteavaldused teretulnud
Pole tänava-kiivritega kursis - mida arvatakse nn. open face kiivritest? Kuidas on nende turvalisus, mugavus ?
Iseenesest on mõned neist väga kenad, aga....?
Kõik kommentaarid ja mõtteavaldused teretulnud
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Oman ise ühte nolani lahtikäivat kiivrit ja olen sellega 100% rahul. Üli vaikne ja väga mugav. Ise täitsa soovitan. Kindlasti on ta natukene halvema kaitse omadustega kui kinnised. Nagu kasutaja kris ütles on sellised kiivrid põhiliselt customi- ja klassikumeeste pärusmaa, et ega ei ole mõtet seda kiivrit osta kui tegeled ringraja või offroadiga kus kukkumisi palju esineb.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Tean, et mind hakatakse nüüd kividega loopima ja siia rottenkommi pilte linkima aga... ei ole kunagi aru saanud inimestest, kes kinniseid kiivreid kasutavad. Asjal on vajadus suurtel kiirustel pea voolujooneliseks tegemisel ja vägakülma ilmaga ja vihmaga/rahega teeb elu ka niisama tunduvalt ilusamaks... aga kui ma tahan rahulikult ilusa ilmaga ringi kruisides, et ma ei oleks värskes õhus ja ei tahaks tunda tuuleõhku, nuusutada ümbritseva looduse lõhna jne jne... siis ma parem sõidaksin autoga, aknad kinni keeratud ja kliimaseade uugamas.
hälvik
oldmoped, kui ümbritseva looduse lõhna tunda tahad, mine tee üks jalutuskäik metsas
Olen ka mina lahtise lõuaosaga kiivriga ringi sõitnud. Loodetavasti seda enam ei tee, sest on tuttav nii pea otsast ära rebimise tunne, kivirahe näos, kui ka herilase nõel otsaees:D Piisavad argumendid, et kaelaside üle lõua vedada, kinnine kiiver pähe suruda ja visiir ära lukustada.
Kunagi suitsumehena pidasin lugu avaneva lõuaosaga kiivriest, enam pole ka see oluline.
Alles eelmine suvi käis üks foorumil suht lähedal seisev rattur näoga Tartu maanteed kratsimas. See lahtine kiiver jäi temale viimaseks, täna on tuline astronaudi pooldaja.
On ka selliseid tegelasi, kes linnas munakoorega cruisivad, aga linnast välja sõites "korraliku kiivri" pähe panevad
Samas kroomid ja munakoored käivad kokku, nagu kroomimees ja narmad, seega oleks harjumatu näha neid kinniste kiivritega sõitmas ja ega nad hakkagi. Eks ta maitse asi ole, ise eelistan kaitsta piirkondi, mis võivad kriimustatud saada

Olen ka mina lahtise lõuaosaga kiivriga ringi sõitnud. Loodetavasti seda enam ei tee, sest on tuttav nii pea otsast ära rebimise tunne, kivirahe näos, kui ka herilase nõel otsaees:D Piisavad argumendid, et kaelaside üle lõua vedada, kinnine kiiver pähe suruda ja visiir ära lukustada.
Kunagi suitsumehena pidasin lugu avaneva lõuaosaga kiivriest, enam pole ka see oluline.
Alles eelmine suvi käis üks foorumil suht lähedal seisev rattur näoga Tartu maanteed kratsimas. See lahtine kiiver jäi temale viimaseks, täna on tuline astronaudi pooldaja.
On ka selliseid tegelasi, kes linnas munakoorega cruisivad, aga linnast välja sõites "korraliku kiivri" pähe panevad
Samas kroomid ja munakoored käivad kokku, nagu kroomimees ja narmad, seega oleks harjumatu näha neid kinniste kiivritega sõitmas ja ega nad hakkagi. Eks ta maitse asi ole, ise eelistan kaitsta piirkondi, mis võivad kriimustatud saada

Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Ma elan metsas.Pikk kirjutas:oldmoped, kui ümbritseva looduse lõhna tunda tahad, mine tee üks jalutuskäik metsas![]()
Jalutan seal koeraga, sõidan lapsega jalgrattaga ja teen ka igasuguseid motoriseeritud tegevusi seal peaaegu igapäev.
Loomulikult olen oma 20aastase A-staazi jooksul läbi elanud kõik vähegivõimalikud lahtisest kiivrist tulenevad ebamugavused ja juhtumised... mis mind ei ole suutnud ikkagi teise usku meelitada. Kinnise lõuaosaga kiivrit kasutan vaid offroadi sõites, et nägu teel rippuvate okste eest kaitsta (eriti halva ilma ja pori puhul vahest ka hoopis lahtist kiivit koos vanakooli kaitsemaskiga)
Võibolla asi mu kiivrivalikus paljus ka selles, et minust on siiani puutumata igasugused plastgondlitega kaetud sõidukid - olen pidanud vaid mopeede, classikuid, kroome ja mülkasid. Samuti lihtsalt ei pea ma üldse vajalikuks kihutada ja tunnen ennast 40-110 kmh juures ka lahtise kiivriga piisavalt hästi.
hälvik
-
Teema algataja
teema algatamise põhjuseks on selline kiiver
http://www.lazerhelmets.com/site/en/mot ... t=0&item=3
ega ta tegelikult julget tunnet loo....
http://www.lazerhelmets.com/site/en/mot ... t=0&item=3
ega ta tegelikult julget tunnet loo....
Ise kasutan viimased kaks aastat ilma lõuata, kuid täisklaasiga kiivrit. Põhjuseks enekõike mugavus, bensukasse sisse põigates ei pea kiivrit ära kiskuma, hää suitsu teha ja loomulikult klaas ei lähe nii uduseks. Ilma klaasita kiivrit tõesti ei soovita, jutul sääski täis hambavahedega rõõmsast tsiklimehest on neetult palju iva sees. Ja päris ilma klaasita kiivriga olen korra endale mingi kimalase silmaauku saanud mis oleks tõesti kurvalt lõppeda võinud (siis olin muidugi puberteetikust debiilik, kes oleks hea meelega üldse ilma sõitnud). Peamiseks miinuseks poollahtise kiivri juures sõidumüra, mis suuremal kiirusel häirima hakkab, linnas seda muret küll eriti ei ole. Ja lõpuks, kõik sõltub enda sõidustiilist, ise rohkem ka kruiisija tüüp aga mida hullemini põletad, seda rohkem topi kaitsmeid ümber. Kui baigimees oleks, sõidaks vist pommiülikonnaga 

Lambad on siin ja... lambad on sääl...
ise olen täiega avaneva lõuaga kiivri pooldaja. samas, eelmine aasta sai sõidetud pisikese chopperiga, millega ei olnud kiirust eriti ja seega oli lahtine eriti mõnus, jahutav. ja pagan, ka arstile kiire viiv
ehk siis käisin silmast prahti välja võtmas. ei aidanud ka suur päikeseprill. küll see klibu leiab endale ava kust sisse ronida.
et siis, stiilne, kuid mida suuremad kiirused, seda ohtlikum on lahtine kiiver. ja ei maksa unustada oma lõuga, nii selle nahka, luid, kui ka hambaid, milledel puudub igasugune kaitse kokkupuutel "väliskeskkonnamõjudega".
mumm@oma nahk on kõige kallim

et siis, stiilne, kuid mida suuremad kiirused, seda ohtlikum on lahtine kiiver. ja ei maksa unustada oma lõuga, nii selle nahka, luid, kui ka hambaid, milledel puudub igasugune kaitse kokkupuutel "väliskeskkonnamõjudega".
mumm@oma nahk on kõige kallim
väike kuri mootorrattur
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
ei arva nendest kinnistest kiivritest üldse mittemidagi... see rohkem riisirakettide ja paigimeeste teema ... ise sõidan pesueht munakoorega ja olen üli rahul. Linnavahel ja ka maanteel sõites kuuled-näed kõike, mitte ei ole nagu klapid ees- ei kuule , ei näe ..ja siis need paugud käivadki.
Ning ma ei virise kah, kui kukkuma peaks..
Ning ma ei virise kah, kui kukkuma peaks..
SYLB
Nojah... kui kukkuma PEAKS...Säga kirjutas:ei arva nendest kinnistest kiivritest üldse mittemidagi... see rohkem riisirakettide ja paigimeeste teema ... ise sõidan pesueht munakoorega ja olen üli rahul. Linnavahel ja ka maanteel sõites kuuled-näed kõike, mitte ei ole nagu klapid ees- ei kuule , ei näe ..ja siis need paugud käivadki.
Ning ma ei virise kah, kui kukkuma peaks..
A vaata, selles see vahe ongi, et mõned, kes sõidavad arvestusega, et iga kell võib juhtuda, kummardavad full-face top-price kiivreid. Ja ma ei mõtle mitte rullnokki tänaval vaid mehi rajal. Nad teavad, et laks tuleb sealt, kust kõige vähem ootad.
Teised mõtlevad, et olles korralikud ei vaja nad rohkem kui stiili ja E-märgistust.[/i]
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Ei noh... kui laks käib, polegi tarvis põdeda -- ühtäkki tundub kõik nii tore, lihtne ja naljakas, ainult lähedased käivad mureliku näoga ümberringi, küsides imelikke küsimusi, millest sa päris aru ei saa.Säga kirjutas:Sõidan samamoodi nagu teisedki. Ei löö risti ette ja ei hoia näppu piduriheeblil pidevalt. Samas pole ka seda fucking E märki sees . Ja kui käibki laks- no ju siis oli s*** päev...ei ole vaja põdeda nii palju

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
-
Teema algataja

Arvestades seda, et kiivri eesmärk on eelkõige kaitsta sinu pead ja kui vaadata ülalolevat pilti, siis statistiliselt on õnnetuste korral kuni viiendik matakaid lõua piirkonda. Nii et edasi võib igaüks ise mõelda, millist tüüpi kiivrit eelistada, kui muidugi tahetakse seda eesmärgipäraselt kasutada.
Viide ka algallikale:
http://www.flamesonmytank.co.za/helmets.htm
lõua pihta läheb selle pildi järgi 19,4+15,2% matsudest. nii et viiendik on natuke alahinnatud.
ise olen fullface kiivri kasutaja, aga ei saa eitada, et openface kiivril on oma võlu...
mis puutub Scrythi pakutud teooriasse muretust põrutada saanu elust, siis just see eelmine pilt peaks näitama, et kõige tõenäolisemalt saad hoopis sunnitud dieeti pidada
ise olen fullface kiivri kasutaja, aga ei saa eitada, et openface kiivril on oma võlu...
mis puutub Scrythi pakutud teooriasse muretust põrutada saanu elust, siis just see eelmine pilt peaks näitama, et kõige tõenäolisemalt saad hoopis sunnitud dieeti pidada

Ma loodan, et sul seda OI-MA-OLEN-KÕVA-MEES suhtumist mitte kunagi kahetseda ei tule.Säga kirjutas:Sõidan samamoodi nagu teisedki. Ei löö risti ette ja ei hoia näppu piduriheeblil pidevalt. Samas pole ka seda fucking E märki sees . Ja kui käibki laks- no ju siis oli s*** päev...ei ole vaja põdeda nii palju
mella - kukub, tõuseb, pühib tolmu maha ja sõidab edasi. Ja haiguslehel ei käi.
scryth kirjutas:Ei noh... kui laks käib, polegi tarvis põdeda -- ühtäkki tundub kõik nii tore, lihtne ja naljakas, ainult lähedased käivad mureliku näoga ümberringi, küsides imelikke küsimusi, millest sa päris aru ei saa.
tegelt on nii, et kui laks käib siis jah ei põe. Kyll aga põed pärast -- mis on kõige sitem. Ma olen nii rajal kukkunud kui ka tänaval. Veel hiljuti lasin tänaval rahumeeli teksapüksiga. Aga selle suvega on 2 paari teksapükse läinud

ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Mella, ma arvan et Sa kukud suht üle päeva kui sõitmas käidmella kirjutas:mella - kukub, tõuseb, pühib tolmu maha ja sõidab edasi. Ja haiguslehel ei käi.

Ise kasutan põhiliselt avatava lõuaga kiivrit, millel sooja ilmaga linnasõidul on lõug enamasti ülesse tõstetud.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 8453
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 438 korda
- Kontakt:
No kui sa äkki teemaalgataja küsimuse läbi loed, siis sa avastad sealt ka sellise huvitava sõna nagu "turvalisus".Säga kirjutas:no andke nüüd mulle andeks .... ütlesin, mis ma asjast arvan, nii, nagu küsitud oli. Teie sõitke oma astronatidega edasi ja mina sõidan oma potiga. Kõik on rahul. ei ole vaja tühjast kohast tüli üles kiskuda
Ja sinu kommentaarid on ainult auku "küll ma olen kõva mees". Minugi poolest võid sa kasvõi läki-läkiga sõita, mul savi - varem või hiljem üks loll vähem.
Ülejäänud vastajd üritasid siiski teemas püsida.
Kas sõita lahtise kiivriga või sõita integraal-kiivriga, selles küsimuse võib lahutada kaheks:
1. puhtalt turvalisusel põhinev
2. kõik muud subjektiivsed argumendid ja põhjused.
Kinnist topelt-D rihmakinnitusega kiivrit kasutavad kõik motosportlased ja ka kõik mootorratturid, kellele kiivri turvalisus on esmatähtis. Inimene on sellise ehitusega, et mootorrattalt kukkudes puutub pea 90% tõenäosusega vastu maad ja teeb seda palju kõvemini kui lihtsalt püstijala pealt käpuli kukkudes.
Hoopis teine küsimus on sõitja riskitaluvus ja kukkumise tõenäosus, mis näiteks rinkal sõitjal ja pühapäevasõitjal on suuresti erinev. Linnas 50-70 km/h kukkudes on peatraumade saamise tõenäosus veidi väiksem kui võistlustel kukkudes.
Ei saa salata, et näeb väga sheff välja pealaest jalatallani tätoveeritud chopperikunn, kes risti löödud Jeesusena oma lenksu küljes troonib, nupu otsas miniatuurne kiiver, mis nii väike, et E-tähist lihtsalt ei mahugi sinna sisse kirjutama. Mulle küll meeldib stiilseid inimesi vaadata.
Täielik respect ja kena vaatepilt.
Sa pead ise otsustama, kas sa soovid kiivrit, mis on spetsiaalselt disainitud sinu pead kaitsma mistahes nurga alt tuleva kokkupõrke korral, või sa soovid osta sellise disainiga kiivrit, mille arvad sobivat oma nägemusega mootorratturi kiivrist, tehes turvalisusele järeleandmisi.
Esimene asi, mis sul kukkudes vastu asfalti puutub, on sinu lõug (lisaks muudele kehaosadele). Kui veab, siis kukal.
Loota sellele, et saatus sind soosib ja sa ei kuku - see tõenäosus on väike. Mootorrattur ei ole mitte sellise dilemma ees, kas ta kukub või ei kuku, vaid millal ta kukub.
Edu

Sverre, korduvalt kukkunu (ja iga kord peaga vastu maad, mistõttu ei maksa võibolla mu juttu tõsiselt võtta)

1. puhtalt turvalisusel põhinev
2. kõik muud subjektiivsed argumendid ja põhjused.
Kinnist topelt-D rihmakinnitusega kiivrit kasutavad kõik motosportlased ja ka kõik mootorratturid, kellele kiivri turvalisus on esmatähtis. Inimene on sellise ehitusega, et mootorrattalt kukkudes puutub pea 90% tõenäosusega vastu maad ja teeb seda palju kõvemini kui lihtsalt püstijala pealt käpuli kukkudes.
Hoopis teine küsimus on sõitja riskitaluvus ja kukkumise tõenäosus, mis näiteks rinkal sõitjal ja pühapäevasõitjal on suuresti erinev. Linnas 50-70 km/h kukkudes on peatraumade saamise tõenäosus veidi väiksem kui võistlustel kukkudes.
Ei saa salata, et näeb väga sheff välja pealaest jalatallani tätoveeritud chopperikunn, kes risti löödud Jeesusena oma lenksu küljes troonib, nupu otsas miniatuurne kiiver, mis nii väike, et E-tähist lihtsalt ei mahugi sinna sisse kirjutama. Mulle küll meeldib stiilseid inimesi vaadata.
Täielik respect ja kena vaatepilt.
Sa pead ise otsustama, kas sa soovid kiivrit, mis on spetsiaalselt disainitud sinu pead kaitsma mistahes nurga alt tuleva kokkupõrke korral, või sa soovid osta sellise disainiga kiivrit, mille arvad sobivat oma nägemusega mootorratturi kiivrist, tehes turvalisusele järeleandmisi.
Esimene asi, mis sul kukkudes vastu asfalti puutub, on sinu lõug (lisaks muudele kehaosadele). Kui veab, siis kukal.
Loota sellele, et saatus sind soosib ja sa ei kuku - see tõenäosus on väike. Mootorrattur ei ole mitte sellise dilemma ees, kas ta kukub või ei kuku, vaid millal ta kukub.
Edu

Sverre, korduvalt kukkunu (ja iga kord peaga vastu maad, mistõttu ei maksa võibolla mu juttu tõsiselt võtta)

-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Väga huvitav teema!Ei mäleta, et oleksin üle saja kiirustel kukkunud ja seepärast kiivritel ka vähe kriime. Lahtise kiivriga lõuga veidi kratsinud ka, aga see vist ainult õnnega seotud asi. Sitikatest rääkides aga karmid mälestused - otse vastu huuli tabanud suur kõvakoorega sitlane lõhkes vastu hambaid nagu pomm, mis lõi huule lõhki ja suutäis ilget möga, mis segatud huulest tulnud verega - arvasin, et sahtel tühi nüüd. Ka mesilane kiivririhma vahel tegi näo tunduvalt suuremaks pea nädalaks. Vihmaga sõites ei kannata minu näonahk üle üheksakümne kiirust, sest siis hakkavad veepiisad vägisi nahast läbi pugema. No siiski molu ikka suht kaitsetu.
Mis lõhnade tundmisse puutub, tunnen mina küll ka lillede lõhna, aga seda kuni umbes sajani. Sealt edasi hakkavad lõhnad vähemaks jääma. Umbes 150 ja sealt edasi on tunda vaid väga vängeid lõhnu. 200 ja edasi - ma ei tea, et oleks lõhnu tundnud. Asi vist selles, et siis on kogu tähelepanu ja muud meeled keskendunud ellujäämisele, mis meie tingimustes on minuarust ainult õnne asi. Mõnedel on õnne kuhjaga, mõnedel vähem!
Samuti hakkab suuremal kiirusel tuul hingamist segama, mida kinnise kiivriga ei tunne.
Kukkudes on kindlasti suur roll kiivri kaalul, sest inertsil on teatavasti suur jõud - iga gramm kiivri kaalus on kukkudes korralik lisakoorem.
Need targutused kõik minu mättaotsast vaadatuna ja vist juba liiga pikalt.
Väga huvitav teema!Ei mäleta, et oleksin üle saja kiirustel kukkunud ja seepärast kiivritel ka vähe kriime. Lahtise kiivriga lõuga veidi kratsinud ka, aga see vist ainult õnnega seotud asi. Sitikatest rääkides aga karmid mälestused - otse vastu huuli tabanud suur kõvakoorega sitlane lõhkes vastu hambaid nagu pomm, mis lõi huule lõhki ja suutäis ilget möga, mis segatud huulest tulnud verega - arvasin, et sahtel tühi nüüd. Ka mesilane kiivririhma vahel tegi näo tunduvalt suuremaks pea nädalaks. Vihmaga sõites ei kannata minu näonahk üle üheksakümne kiirust, sest siis hakkavad veepiisad vägisi nahast läbi pugema. No siiski molu ikka suht kaitsetu.
Mis lõhnade tundmisse puutub, tunnen mina küll ka lillede lõhna, aga seda kuni umbes sajani. Sealt edasi hakkavad lõhnad vähemaks jääma. Umbes 150 ja sealt edasi on tunda vaid väga vängeid lõhnu. 200 ja edasi - ma ei tea, et oleks lõhnu tundnud. Asi vist selles, et siis on kogu tähelepanu ja muud meeled keskendunud ellujäämisele, mis meie tingimustes on minuarust ainult õnne asi. Mõnedel on õnne kuhjaga, mõnedel vähem!
Samuti hakkab suuremal kiirusel tuul hingamist segama, mida kinnise kiivriga ei tunne.
Kukkudes on kindlasti suur roll kiivri kaalul, sest inertsil on teatavasti suur jõud - iga gramm kiivri kaalus on kukkudes korralik lisakoorem.
Need targutused kõik minu mättaotsast vaadatuna ja vist juba liiga pikalt.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.