SR 50 R 06 või Aerox 07
Moderaator: Moded
90-100km/h ei lähe ta sul nüüd küll teps mitte.miku00 kirjutas:miks sa tahad aeroxi mootor täiustada? stock aerox piirajad maas läheb täiesti 90-100km/h kiirendus kah väga hea!
GPS-i jooksevad 75-80kmh/h piirajateta aeroxid.
Ning kiirendust ei anna Apriliaga absoluutselt võrrelda, ning kuna hinnavahe ei ole suur siis arvesta , et Aprilial on juba tehase sportsummuti, suurem karpa(juhul kui karpa võtad),sportvariaator.
See on aeroxile +5k.
Soovitan igastahes Sr'i.
Kui neid kahte võrrelda kumb peab kauem vastu, nii korraliku sõidustiiliga (eriti rulli põhja ei tõmba) ja koht oleks ka korralik kus hoida (suhteliselt soe garaaz)
Palju võib olla nende ls vahe?
Ja kui suur on nende tippkiiruste vahe ja bensiinikulu vahe?
Palju võib olla nende ls vahe?
Ja kui suur on nende tippkiiruste vahe ja bensiinikulu vahe?
Viimati muutis zann, 26 Okt 2006, 21:28, muudetud 1 kord kokku.
vastu peavad nad ühtemoodi rahulikult sõites aga ilma piirajateta on stockis aprilia kiirem kui aerox ja aprilia võtab ka kõvasti rohkem bensiini ise võtaks aeroxi sest välimus meeldib samas poleks ka midagi aprilia vastuzann kirjutas:Kui neid kahte võrrelda kumb peab kauem vastu, nii korraliku sõidustiiliga (eriti rulli põhja ei tõmba) ja koht oleks ka korralik kus hoida (suhteliselt soe garaaz)
Palju võib olla nende ls vahe?
Ja kui suur on nende tippkiiruste vahe ja bensiinikulu vahe?
Mina valiks Aprilia , sest see ikkagi uus mudel ja väga hea minekuga , Aerox on eelmisest sajandist ikkagi.Asja paneb juba see paika et Aprilia on Itaalia , Aerox Jaapan , st Aprilil on stiili ja on ikka väga korralikult tehtud , Aerox on ka kvaliteetne , aga väga lihtsalt tehtud.
Aerox suudaks konkureerida vana SR-iga , uuega mitte.
Aerox suudaks konkureerida vana SR-iga , uuega mitte.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Yamaha on Jaapan? lol.Day1 kirjutas:Mina valiks Aprilia , sest see ikkagi uus mudel ja väga hea minekuga , Aerox on eelmisest sajandist ikkagi.Asja paneb juba see paika et Aprilia on Itaalia , Aerox Jaapan , st Aprilil on stiili ja on ikka väga korralikult tehtud , Aerox on ka kvaliteetne , aga väga lihtsalt tehtud.
Aerox suudaks konkureerida vana SR-iga , uuega mitte.
Muide Jaapan on maailmas juhtival tasemel oma tehnika arengus.
Olen sõitnud uue 2006 sr-ga, liigub ilma piirjateta päris hästi kuigi üle 75km/h ta ikka naljalt minu massi all ei lähe, või siis kui väikest alla mäge ei ole. No kui sa kaalud 50 kg siis vb. tõesti.
Uue aeroxiga sõitnud ei ole kuid vanaga küll, 80 jooksis sportsummutiga gps-i.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Seda tahaks näha et 95 läheb stockis.. see on spido järgi
"hehe.. mu rekord oli siis kunagi 145km/h"
Sr 50cc 2005a. oma arrow sportsummutiga elektrooniline dipaly näitas 91km/h ja stagga pidi tast mööda sõitma tippkiiruse poolest kuid tema masin pidi 86 gps minema.
Tavaliselt lähevad keskmise tuuninguga 70cc 90 - 100km/h.
Ma ei õhtu teid ülesse vaidlema aga kuidagi liiga ulmeliseks kisub juba.
Ega neid kiirusi ei ole nii lihtne saavutada ültse.
90 jookseb ta sul mäest alla heal juhul...
"hehe.. mu rekord oli siis kunagi 145km/h"

Sr 50cc 2005a. oma arrow sportsummutiga elektrooniline dipaly näitas 91km/h ja stagga pidi tast mööda sõitma tippkiiruse poolest kuid tema masin pidi 86 gps minema.
Tavaliselt lähevad keskmise tuuninguga 70cc 90 - 100km/h.
Ma ei õhtu teid ülesse vaidlema aga kuidagi liiga ulmeliseks kisub juba.
Ega neid kiirusi ei ole nii lihtne saavutada ültse.
90 jookseb ta sul mäest alla heal juhul...
võtaks kindlalt aeroxi, sest aerox ilusam/lihtsam tuunida/rohkem tuuning juppe ja peaks ka paremini vastu pidama, ikkagi Jaapani masin ju.. Sõbral on Aprilia SR 50 Racing, muud ei ole, kui koguaeg on remondis, nüüd viimati oli 2kuud ap-motos, siis sai 2nädalat sõita ja jälle per*es.. nüüd on ta loobunud, seisab garaasis lihtsalt
ja ma ütleks, et Jaapani masinad igaljuhul paremad, kui Itaalia.. Yamaha, Suzuki, Honda-kõik on Jaapanis tehtud ja näiteks biked on küll väga tegijad-r1, gixxer, cbr 


Lugedes mis siia teemasse kirjutatud oli pidin endale kasutaja tegema, kuna enamus vist ei ole näinud ka mis rollerid need on.
Aerox ja sr 50 r on mõlemad väga head ja kvaliteetsed rollerid
(parimad 50cc seast). Lugesin, osad räägivad, aerox peab tuuningule hästi vastu, sellepeale ütleksin ma ühe paha sõna, sama ka sr 50 r-i kohta, nad ei pea kumbgi tuuningule vastu (pean silmas 70cc tuuningut).
Sportsummitit kannatavad nad mõlemad hästi.
Ja siis veel see kiiruse jutt, kiirusega on lood nii, et see oleneb täiesti sellest kuidas rolleriga on tehtud sissesõit (korralikult sissesõidu teinud roller sõidab ilusa ilmaga ja vastutuuleta 90-95km/h välja), kui on seline probleem, et peale 2000km sõidurõõmu ei liigu roller nii nagu algul siis järelikult on sissesõit tehtud mittekorrektselt.
Ise valiksin sr50 r, sest ta minumeelest ilusam kui aerox, aga tõsi on see, et ap motoga on pahad lood, sest teenindus ei ole seal just kõige parem.
Aerox ja sr 50 r on mõlemad väga head ja kvaliteetsed rollerid
(parimad 50cc seast). Lugesin, osad räägivad, aerox peab tuuningule hästi vastu, sellepeale ütleksin ma ühe paha sõna, sama ka sr 50 r-i kohta, nad ei pea kumbgi tuuningule vastu (pean silmas 70cc tuuningut).
Sportsummitit kannatavad nad mõlemad hästi.
Ja siis veel see kiiruse jutt, kiirusega on lood nii, et see oleneb täiesti sellest kuidas rolleriga on tehtud sissesõit (korralikult sissesõidu teinud roller sõidab ilusa ilmaga ja vastutuuleta 90-95km/h välja), kui on seline probleem, et peale 2000km sõidurõõmu ei liigu roller nii nagu algul siis järelikult on sissesõit tehtud mittekorrektselt.
Ise valiksin sr50 r, sest ta minumeelest ilusam kui aerox, aga tõsi on see, et ap motoga on pahad lood, sest teenindus ei ole seal just kõige parem.
Ise oman Aeroxit ja olen rahul! Sr on samuti korralik roller! Välimuse osas on kuidas kellelegi, kui tahad tuunida siis Aeroxile juppe jne rohkem saada. Mootorist siis niipalju,et ei ole see uus sr midagi nii lennukas kui kõik räägivad. Stockis on sr võimsam, kuid sportsumpaga aerox(ainult sportsumpa) sai jagu küll sr-st. Sr-idest küll niipalju,et kipuvad kõvasti lagunema(minu kogemuste põhjal on see arvustus tehtud). Mitmel tuttaval on sr(on vanemaid sr-e ja uuemaid;) ), vanad, mis juba elu näinud lagunevad suhteliselt hoolega, ja uutega on kah suhteliselt tihti garantiisse minek. Endal pole aeroxiga mingied tõsiseid probleeme olnud ja nagu alguses juba mainisin olen rahul. Seda kah,et jupid(nii originaaljupid kui tuuningjupid) on aeroxile odavamad!
Arvatavasti pannakse mind nüüd kohe paika,et kiidad aeroxit, sest sul on jne jne. Loodan,et saad valimisel mu postist abi;)
To Holma: oleneb inimesest,aga minul näiteks on aeroxiga mugavam sõita kui sr-ga, võibolla vajab lihtsalt harjumist, aeroxi puhul häirib see,et kui lenks põhja keerata siis läheb vastu põlvi...
Vanquish
Arvatavasti pannakse mind nüüd kohe paika,et kiidad aeroxit, sest sul on jne jne. Loodan,et saad valimisel mu postist abi;)
To Holma: oleneb inimesest,aga minul näiteks on aeroxiga mugavam sõita kui sr-ga, võibolla vajab lihtsalt harjumist, aeroxi puhul häirib see,et kui lenks põhja keerata siis läheb vastu põlvi...
Vanquish
Ise oman 2004. aasta Aeroxit ning mitmel sõbral on Aprilia SR 50 R (karburaatoriga) kas 2005 või 2006 (osadel 05, teistel 06).
Aerox meeldib mulle välimuselt rohkem ning sellele on rohkem tuuningjuppe. Yamah teenindus on kõvasti sõbralikum ning parem.
Kütusekulu on kah kindlasti ilma piirajateta Aeroxil parem. Aga Aeroxil on ju stockis 12mm karpa, Aprilia 17.5 vastu.
Nii et stockis on Aprilia ikka kiirem. Mugavam ning tehnika on parem.
Kui oled rahaboss ja plaanid tuunida, osta Aerox.
Kui jätad stockiks, osta Aprilia.
Minu soovitused.
Aerox meeldib mulle välimuselt rohkem ning sellele on rohkem tuuningjuppe. Yamah teenindus on kõvasti sõbralikum ning parem.
Kütusekulu on kah kindlasti ilma piirajateta Aeroxil parem. Aga Aeroxil on ju stockis 12mm karpa, Aprilia 17.5 vastu.
Nii et stockis on Aprilia ikka kiirem. Mugavam ning tehnika on parem.
Kui oled rahaboss ja plaanid tuunida, osta Aerox.
Kui jätad stockiks, osta Aprilia.
Minu soovitused.

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Aeroxiga mugavam, kuigi lenks käib vastu põlvi?Vanquish kirjutas:
To Holma: oleneb inimesest,aga minul näiteks on aeroxiga mugavam sõita kui sr-ga, võibolla vajab lihtsalt harjumist, aeroxi puhul häirib see,et kui lenks põhja keerata siis läheb vastu põlvi...
Vanquish

Mul nii sr50 ja aerox olnud...
Aprilial on ülihea juhitavus ning ülimalt stabiilne roller.
Aeroxil samuti oli väga hea juhitavus.
Aprilia miinuseks on tõesti vägasuur kütusekulu mis peale piirajate eemaldamist on(võrreldes aeroxiga oli poole suurem).
Kümnepallisüsteemis annaksin apriliale 10 ja aeroxile 9.5
Aprilial on ülihea juhitavus ning ülimalt stabiilne roller.
Aeroxil samuti oli väga hea juhitavus.
Aprilia miinuseks on tõesti vägasuur kütusekulu mis peale piirajate eemaldamist on(võrreldes aeroxiga oli poole suurem).
Kümnepallisüsteemis annaksin apriliale 10 ja aeroxile 9.5

Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.