Moto Guzzi California
Moderaator: Moded
Moto Guzzi California
Tervist kõigile.On plaanis oma senine liikur Yamaha xv 1100 vahetada välja selle Guzzi vastu. Ja siit ka palve neile, kellel selline ratas on või on olnud- mis oli/on selle ratta juures hea ja mis halb.Eriti huvitab kaasreisja istekoht sest seda hakatakse kasutama. Ette tänades kõiki abi eest.
Peamine, et bensiini ja padruneid jätkuks!!!
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
- Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
- Asukoht: Ida-Virumaa
Ise mõned korrad lenksus ja ka kaasreisijana sõitnud.
Mootor on Moto Guzzile omaselt risti asetsev V , seega on vibra päris korralikult tunda nii tagumiku kui käte kaudu, aga seda ei saa just miinuseks lugeda - see see võlu ja mõnu ongi.
Väikestest kilowattidest ei tasuks samuti ära ehmatada, pöördemomenti on piisavalt et käiguvahetuseta enamus pööranguid ja möödasõite sooritada.
Küllaltki suur ja stabiilne kulgur on.
Californial on aga mitu mudelit - Classic, Touring, Vintage ja Stone.
Vastavalt mudelile on erinevad sadulad, enamus on küll päris head, kuid Stone'i omal on nendest kõige väiksem ja õhem kaasreisia sadul, mis taob aukudes ikka päris korralikult ja mootori vibrast on sabakont peale 50 kilti selline, et teist 50 enam sõita ei taha.
Võibolla viga sabakondis või selles, et harjunud ainult juhi koha peal istuma,
aga eks seda peab ikka oma tagumikuga tunnetama.
Californiast oli juttu ka ühes esimestes Motomaania numbrites.
Mootor on Moto Guzzile omaselt risti asetsev V , seega on vibra päris korralikult tunda nii tagumiku kui käte kaudu, aga seda ei saa just miinuseks lugeda - see see võlu ja mõnu ongi.
Väikestest kilowattidest ei tasuks samuti ära ehmatada, pöördemomenti on piisavalt et käiguvahetuseta enamus pööranguid ja möödasõite sooritada.
Küllaltki suur ja stabiilne kulgur on.
Californial on aga mitu mudelit - Classic, Touring, Vintage ja Stone.
Vastavalt mudelile on erinevad sadulad, enamus on küll päris head, kuid Stone'i omal on nendest kõige väiksem ja õhem kaasreisia sadul, mis taob aukudes ikka päris korralikult ja mootori vibrast on sabakont peale 50 kilti selline, et teist 50 enam sõita ei taha.
Võibolla viga sabakondis või selles, et harjunud ainult juhi koha peal istuma,
aga eks seda peab ikka oma tagumikuga tunnetama.
Californiast oli juttu ka ühes esimestes Motomaania numbrites.
Tänud jagatud tedamiste eest. Aga uurides tehnilisi andmeid selgub, et maksimaalne pöördemoment tuleb üsna suurtel pööretel. Selles osas tunduvad minu virago näitajad paremad olema. Ja kohti tundub, et isegi viragol võiks see pöördemoment tükk maad varem kätte tulla. Oskab keegi asja kommenteerida?
Peamine, et bensiini ja padruneid jätkuks!!!
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Vat see Guzzi omamine on tiba ka mõtteviisi küsimus...nagu HD
Mulle piisas ühe korra Guzzile selga istuda ja aasta pärast olin omanik...siiamaale MotoGuzziNevada2002...Mugav isteasend ( mina tagasadulas pole sõitnud) ja kardaanivedu oma mugavuses.
Kas moment tuleb natuke siin või sealpool pole minu jaoks oluline,peaasi et liikluseeskirja piires mõnuga liigelda (Redline vist 7k) saab ja vajadusel 90 kmh pealt mööda sõita jõuab.
Väike vibra mõningases vahemikus on põhivarustuses,foorumitest on välja tulnud ( ise avastasin kah ) et 90 kmh sobib 4 käik paremini vedama, 5 käik u 110 kmh... võib kehtida ka teiste Guzzide suhtes
Karpade sünkimine vaja ilmselt ka ette võtta,näis kas miskit muutub.
Peeter aka Hondarebel
Mulle piisas ühe korra Guzzile selga istuda ja aasta pärast olin omanik...siiamaale MotoGuzziNevada2002...Mugav isteasend ( mina tagasadulas pole sõitnud) ja kardaanivedu oma mugavuses.
Kas moment tuleb natuke siin või sealpool pole minu jaoks oluline,peaasi et liikluseeskirja piires mõnuga liigelda (Redline vist 7k) saab ja vajadusel 90 kmh pealt mööda sõita jõuab.
Väike vibra mõningases vahemikus on põhivarustuses,foorumitest on välja tulnud ( ise avastasin kah ) et 90 kmh sobib 4 käik paremini vedama, 5 käik u 110 kmh... võib kehtida ka teiste Guzzide suhtes
Karpade sünkimine vaja ilmselt ka ette võtta,näis kas miskit muutub.
Peeter aka Hondarebel
Think positive
Tere jälle üle pika aja. Mida enam netis guzzit uurin, seda enam meeldima hakkab. Hondarebel, miks valisid just nevada aga mitte mõnda teist mudelit? Netis tuhnides hakkab tunduma, et 900ccm California III on oma mootori poolest selline rahulikum kui California EV (1100ccm). Tõenäoliselt hakkan ma selle 900-se poole ka püüdlema. Kui nüüd saaks veel korra sadulasse ka istuda...
Tervitustega Paekas
Tervitustega Paekas
Peamine, et bensiini ja padruneid jätkuks!!!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.