Kaitseministeerium ostab mootorrataid
Moderaator: Moded
Kusjuures onNo ega ta nyyd ikka nii primitiivne ka ei ole.

Ka hummeri eelkäijal Jeepil oli sõltumatu vedrustus, aga see masin oli vaid edasiarendus II maailmasõja rauast ja sõltumatu vedrustus tegi juhitavust vaid hullemaks. Vietnami sõjas olid need masinad ristiks kaelas. Kas Unimogil on sõltumatu vedrustus? Ma ei tea ja ei olegi oluline. MIlitaarvahendi puhul on oluline üldine kontseptsioon, vastamine teatud tingimustele ja võimalikult suur paindlikkus. Hummeril saavutati paindlikkuse piir ehk teda ei andnud enam edukalt kohandada uute nõudmiste jaoks. Kusjuures läbivus või juhitavus ei olnud primaarseks probleemiks, hoopis meeskonna ohutuse mittetagamine andis surmapõntsu. Masin, mis on loodud olema tagalas, ei saa olla edukas plahvatuste keskel.Sõjaväejeepidel ei ole minuteada enne ikka sõltumatut vedrustust olnud (vähemalt suurseerias). Eks see ju annabki talle selle korraliku läbivuse ja suure kliirensi.
Minu teada pole veel uut platvormi välja valitud, küll aga võib arvata, mis kontseptsiooniga on tegu. Nimelt on uusim lähenemine moodulsüsteem. Kõigeapealt tehakse soomusest monoliitne meeskonnaruum, sinna külge ühendatakse vajalikud mootori, sildade, relvasüsteemide, mis-iganes-muu-kama moodulid. Oluline erinevus raamile ehitatud hummerist on vastupidamine plahvatustele. Hummerile on lisasoomus raami külge polditud-keevitatud. Eelkõige Iraagi sõja esimestel aastatel, kui soomus oli nõrk, tihti kohapeal improviseeritud või siis juba valmis masinale lisaks külge pandud, lendas kogu see lisatud kraam plahvatusega laias kaares laiali. Tavaline statistika oli, et plahvatus ja vähemalt üks mees läinud (kas surnud või jäsemed küljest). Viimase aasta-kahe arenguid ses vallas väga täpselt ei tea, aga igatahes on Hummer läbikukkunuks kuulutatud.Aga mis siis asemele peaks tulema, sest soomukid on ju ikka muu ooper.
Vaja neil enduro tüüpi rattaid.Tort kirjutas:Tuletan vahepalaks meelde, et UM on ka olemas oma Bemmidega![]()
Arvatavasti on neile tehtud pakkumine nii R1200GS-i kui ka F650GS-i peale.
F jäi oma Rotaxi 600 kuubikuga vist vormikandjatele väheseks, R1200GS-ile ei hakka aga neil arvatavasti "eelarve-hammas" peale. Vaja ju spetsvarustusega rattaid- tugevndatud elektrisüsteem, vilkurid, raadiosaatjad jne.
Hinnalevel spetsvarustuses jääb arvatavasti järgmistesse suurustesse F650GS ~150 000.- eek
R1200GS 250 000-285 000.- EEK
Ei maksa just vähe....nagu BMW-d ikka
Ning üldjuhul on edukaks pakkujaks saamise eeldus odavam hind. See klausel praktiliselt nullib BMW võiduvõimaluse. Aga elame, näeme.
Ja Volvo("Laplander"-i) roolis sai Kevadtormi ajal ka veedetud.....paksust mudast läksid nagu naksti läbi isegi enda suht õhtal "maastiku" rehvidega. Kuna tegu oli sideautoga siis pidi suht tihti teda töötavana hoidma kuna raadiojaamad enda võimudega neelasid aku suht kiiresti tühjaks. Ja talvel oli Volvo parim(loe: soe) koht kus istuda raadiovalves:P
Kuid samas peaks ütlema,et ikka "võllid" ehk siis elukutselised sõjardid ka just neid autosi ja tsikleid just väga hästi ei kohelnud....aga sellest ei hakka igaksjuhuks siin rääkima

// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Kogu tekst oli kokku selline, et ei olnud raske arvata mis margist jutt

Samas ei maksa mingeid vandenõusid otsida, inimestel on vajadused mis tihtipeale tulenevad kas enda või teiste analoogsetest kogemustest jne.
Kui asi maksab teatud summast ülespoole on ainuvõimalik lahendus seda osta riigihankega.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Ei ole. Alati võib välja mõelda n+1 põhjust, miks kõige odavama pakkuja kaup ei sobi. Kutsedokumentides peab olema kirjas, millised on pakkumiste hindamiskriteeriumid ning hind on tavaliselt seal viimaste hulgas. Sellisel moel võib ka kõige kallim pakkumine edukaks osutuda.loonik kirjutas:Ning üldjuhul on edukaks pakkujaks saamise eeldus odavam hind...
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
pakkumise kutse dokumentides nimetatud kriteeriumide kohaselt "
Seega loodame inimeste kainele mõistusele ja mitte isikliku kukru täitmise soovile antud hanke valiku otsuse langetamisel.
Ning kui keegi tuleb nüüd väitma et koruptsioon puudub jms...siis ma ei, ei viitsi endam vastata ka selle peale vist midagi.


-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Kusjuures on Smile Enne kah ei uskunud, kui olin ise sees istunud. Ainuüksi lülitid, nupud, kangid ja näidikud näevad välja kui 60ndate vene veokitel. Sidesüsteemid on loomulikult moodsad, aga masin ise on väga vanamoline.
Noh, kui sa uudsust hindad nuppude ja lülitite disaini järgi siis on jama. Ma olen näinud seetpoolt kaasaegset hävitajat ja nendelgi on isegi suvalise moodsa väikeautoga võrreldes "väga vanaaegsed" lülitid ja nupud. Eks mitaarkriteeriumid on veidi yteised ja olulisemaks loetakse toimivust ja vastupidavust. Aga Hummeri viga ei ole pigem iseendas, vaid selles et autot hakati kasutama mitte otsatrbekohaselt. Aga see uus projekt mida sa kirjledasid hakkab meelde tuletama Bradley lugu, kui kergest soomussõidukist tehti lõpuks peaaegu tank hind tõusis esialgselt planeeritus umbes 20x kõrgemaks ja valmis tuli ikka ei liha ega kala

Aga sa võiksid mulle saata mõne lingi või pildi Hummeri eelkäija Jeep'i kohta, millel oleks sõltumatu vedrustus!

Aga näha-kuulda-tunda küll ei olnud, et keegi tünga oleks saanud.
Nii et on põhjust olla skeptiline, kuid ei tohi olla paranoiline

Mina räägin muidugi konkurssidest üle euroopa. On ka seal selliseid, kus midagi läbi kumab, aga palju on ka täiesti ausaid korraldamisi.
selles mõttes läks mul valesti, et tegemist ei olnud Jeepiga, küll aga Fordi jt. poolt toodetud jeebiga, mis vahetas Jeepi välja. Samas on massin suht-koht Jeepi nägu, seetõttu ma valesti mäletasingi.Aga sa võiksid mulle saata mõne lingi või pildi Hummeri eelkäija Jeep'i kohta, millel oleks sõltumatu vedrustus!
http://en.wikipedia.org/wiki/M151
http://www.them151mutt.com/, kohe alguses on juttu algselt ebastabiilsest vedrustusest, peatüki Description esimene lause ütleb, et tegemist oli sõltumatu vedrustusega.
Vaadake ja pakkuge, mis sellisele kirjeldusele vastata võib. Päris paras pähkel nuputamiseks, kas pole? Aga ärge selle alusel ametlikku pakkumist küll tegema hakake

Olulisemad on vast mootori ja kaalunäitajad ning võimsama generaatori lisamise võimalus. Ja ärge unustage sissepritset. See tundub olema asja võti

Kohti saab passis alati vähendada, värvi muuta, ja lisavarustust paigaldada.
aasta alates 2006
musta värvi
1 koht
juhile 170-180cm
maastiku- ja tänavakõlbulik
kiirus min 145km/h
mootor 4T, min 35kW, pritsega, min 50Nm, vedelikjahutus
elektristarteriga
bensiin 95
paak min 15l
min 5 käiku
universaalrehvid
näidikuplokk (sh õli-hoiatustuli, kütuse taseme näidik,spido,tahho, odo)
12v min 350W gene
esitule käsitsi väljalülitus
tühikaal alla 200kg
kandevõime min 150kg
kogukaal max 450kg.
kõrgendatud tuuleklaas
peeglid kinnitusega juhtrauale
käekaitsmed kinnitusega juhtrauale
karterikaitse, mootorikaitse
vilkurid lülitusega juhtraualt
kätesoojendus
võimalus kinnitada pagasit (ilmselt kohvriraamid)
immobilisaator
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
http://www.treehugger.com/files/2005/11 ... a_prod.php
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Sõjaväesüsteemis on üldse tsiklitele/atv-dele kolm peamist funktsiooni
1) sõjaväepolitsei- kasutab kas matkaenduurosid või lausa touringuid, põhiülesanne kolonne eskortida ning sõjaväe liikluspolitsei ülesandeid täita. Lääneriikide armeedes tavapärane nähe, meil veel puudub.
2) käskjalad- vajavad midagi tõeliselt kerget, et sõita igasugusel, ka täiesti teedeta maastikul, seega peab masin olema lollikindel, sest käskjalgu on palju ja nad on valdavalt ajateenijad-reservistid
3) mootorratturüksused- ülimobiilsed üksused, tänapäeval jäänud rohkem SF pärusmaale, ehedaimad näited ajaloost oleks vasta WWII saksa mootorratturpataljonid.
Kui rääkida siin eespool jutuksolnud hankest, siis nimetatud parameetritega tsiklid sobiks kasutada pigem esimeses kui teises funktsioonis, kolmandat meil vaevalt kunagi tekibki.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kui DTM ja V-Strom650 kah maastiku-võimelisteks lugeda, siis läheksid needki tingimustesse.ma pakun, et 3 masinat vastab üldse tingimustele - F650GS, Pegaso ja XT.
Minul tekitas uudishimu üks tingimuste punkt:
Kui paljudel eelpool mainitud tsiklitest on peal kütuse taseme näidik? Tihti piirduvad tootjad seda klassi tsiklite puhul parimal juhul hoiatustulega, et kütus hakkab lõppema, kas see läheks definitsiooni alla?näidikuplokk (sh õli-hoiatustuli, kütuse taseme näidik,spido,tahho, odo)
Lähipäevadel vaadatakse see pakkumine üle, ning kui vastab hanketingimustele siis tehakse ka diil ära...
Seega mis rahvas arvab,
1. kas pakkumine on tingimustele vastav?
2. kes võitis.
1. Punk ma komenteerida ei oska..kuid arvatavasti...sobib
2. Pakun, et ainus laekunud pakkumine on BMW pakkumine.

Võimalik, et bemmide puhul on küsimus hinnas, kud selliste koguste puhul teeb tehas ilmselt ka kõva allahindluse.
Igatahes mina oletan, et pakuti BMW F650GS-i või selle Dakar versiooni.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Riigihangetele eelneb alati eelnev kokkulepe, mille järgi kirutatakse hanke tingimused või siis juhuslikult on kellelgi just sobiv kogus sobiva varustusega autosid hoovis ja tarneaeg on nii lühike, et keegi teine ei suuda tarnida jne. jne.sang kirjutas:On teil mingi konkreetne tagamõte, miks te bemarit pakute?
Ma arvan, et kui tegemist oleks miskise diili või kokkumänguga, siis on pakkumise tulemus lihtinimesele ennustamatu, kui sa just ei tea, kes on kelle klassivend, trennikaaslane või elukaaslase sugulane.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.